Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidi on kyllä kunnon liero ja niin täysin Reeon näpeissä.
Erikoinen asetelma muutenkin kun talon nuorin asukas, tytsy, ja toisiksi vanhin asukas, keski-ikäinen äijä, on ollut kimpassa alusta asti.
Joku Tukholma-syndrooma?
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin ketä kkohtaan on epäluotettava, ei pitäis tulla kellekään yllätyksenä että Reeo ja Heidi pelaa kimpassa. Että jos Salla kertoo leirinvaihto suunnitelmitsta Heidille, nìn sehän on suora epäluottamuslause Reeon porukkaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
No mitä se aikoo? Kerro meillekin.
Laura, Millu ja Soffe ällöimmät.
Reeo vahva tyyppi, kokenut paljon jo ikänsäkin puolesta. Kaikki ei yhtä elämää nähneitä talossa. Talon johtohahmo selvästi. Kyllä Reeolta löytyy myötätuntoa ja lempeyttä pelin keskelläkin, vaikka vaikuttaa välillä turhan kovalta.
Milena pikkuisen valehteli tytöille mitä Heidi oli sanonut videolla. Eikö tajua sitä ,että katsojat näkivät myös saman. Ihan turhaa tykittää Heidiä. Naisella menee hermot nopeasti. Myrkyllinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä
Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).
Alussa en yhtään pitänyt Nabesta mutta on se ihan hauska. En kuitenkaan halua että se voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Milena pikkuisen valehteli tytöille mitä Heidi oli sanonut videolla. Eikö tajua sitä ,että katsojat näkivät myös saman. Ihan turhaa tykittää Heidiä. Naisella menee hermot nopeasti. Myrkyllinen nainen.
Tuon kanssa ei haluaisi joutua samaan duunipaikkaan 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä
Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).
Heidi ja Miikkakin kehuneet kuinka hyvin ovat pelanneet tähän asti. Ainoa mikä heitä harmittaa on Rusun lähtö. Sekin on ihan loogista, hyvin meinaan tulivat juttuun!
Vierailija kirjoitti:
Alussa en yhtään pitänyt Nabesta mutta on se ihan hauska. En kuitenkaan halua että se voittaa.
Sama täällä. Ja plussaa siitä ettei ole pahemmin tuon Lauran "käärmejengin" kanssa tekemisissä.
Tuulasta paistaa aina vaan hirveä itsekeskeisyys ja itserakkaus. Ei ole mainostamansa herkkis. Itkeskelyt johtunee siitä, et asiat ei mene oman mielen mukaan. En usko, et osaa aidosti olla toisen ihmisen puolella tai asemassa. Jotain niin teennäistä tässä ihmisessä vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä
Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).
Hyvin ovat pelanneet, pakko myöntää 😁 ja se jos joku sitten ärsyttääkin muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä
Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).
2 voittoa tullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä
Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).
Epäluottamus tulee siitä, että Heidi ei suostu pelamaan Reeoa ja Miikkaa vastaan. Porukkka tuolla ei oikejn tunnu ymmärtävän, että kuinka vahva Reeon ja Heidin liitto oikeasti on. Kyllähän siinäkin on ollut epäluottamusta suuntaam ja toiseen alkuaikoina, mutta nyt ovat jo pitkään olleet tosi kovassa liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä
Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).
2 voittoa tullut
Miten niin vain kaksi? Daiyana, Pirkka, Jerry, Kirsi, Aleksi + Mathias. Nämä kaikki halusivat ulos/antoivat heillr nimeämispisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuula saisi lähteä kotiinsa. Vanha mummeli yli 70 v.
Menköön hammaslääkäriin omilla rahoillaan eikä bbn.
Korvaako vakuutus implantit? Tapahtui talossa niin BB. Köyttä tehdessä Tuula kaksi kertaa käytti suutaan. Ehti vielä Milenaa halata kun hampaat valahti irti ja automaattisesti käsi suun suojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä
Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).
Epäluottamus tulee siitä, että Heidi ei suostu pelamaan Reeoa ja Miikkaa vastaan. Porukkka tuolla ei oikejn tunnu ymmärtävän, että kuinka vahva Reeon ja Heidin liitto oikeasti on. Kyllähän siinäkin on ollut epäluottamusta suuntaam ja toiseen alkuaikoina, mutta nyt ovat jo pitkään olleet tosi kovassa liitossa.
Niin siis eikö tuo ole luottamusta? Ei epäluottamusta. Heidiin luotetaan heidän liitossa ja Heidi aidosti luottaa myös heidän liittoonsa. Eli siis mikä ongelma? Heidinkö pitäisi nyt sitten pettää oma liittonsa? Eihän siinä olisi mitään järkeä kun on noin toimiva kopla 🤔 eikä Heidillä olisi mitään asiaa Laurankaan liittoon kun yrittävät savustaa nimenomaan Heidiä ulos..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä
Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).
Epäluottamus tulee siitä, että Heidi ei suostu pelamaan Reeoa ja Miikkaa vastaan. Porukkka tuolla ei oikejn tunnu ymmärtävän, että kuinka vahva Reeon ja Heidin liitto oikeasti on. Kyllähän siinäkin on ollut epäluottamusta suuntaam ja toiseen alkuaikoina, mutta nyt ovat jo pitkään olleet tosi kovassa liitossa.
Hyvin pelaavat juuri tolla kokoonpanolla. Tässä vaiheessa on jo aika myöhäistä alkaa kauheesti vaihtelemaan liittolaisia kun vahvat siteet löytyy jo. Tiedä vaikka toi Milenakin vielä loikkaa Lauran jengistä ulos kun on sellanen pyörivä väkkärä, joka ei oikeen löydä paikkaasa.
Kummasti Tuula jaksaa jauhaa ja sössöttää maskin takaa ilman hampaitakin. Jotenkin ällöttävä koko homma.