Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50281/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenalla räjähtää pää. Ei kuuntele yhtään ketään. Sofia yrittää puhua järkeä, mutta ei. Toivottavasti ovat minimaaliset tuon vainoharhaisen päällikön vaikutusmahdollisuudet.

Santeri ei ajattele, kuin omaa etuaan. Oksettaa katsoa tuota oksettavaa maalipyttyä naisten vaatteisiin pukeutunutta iestä.

Vierailija
50282/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.

Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä

Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).

2 voittoa tullut

Miten niin vain kaksi? Daiyana, Pirkka, Jerry, Kirsi, Aleksi + Mathias. Nämä kaikki halusivat ulos/antoivat heillr nimeämispisteitä.

Reoo sanoi Sami Kuroselle että kaikki saatu ulos ketkä haluttu ja 2 Voittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50283/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on ihana.

Monesko ihan sama viesti sinulla on tällä palstalla. 

Vierailija
50284/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.

Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä

Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).

Epäluottamus tulee siitä, että Heidi ei suostu pelamaan Reeoa ja Miikkaa vastaan. Porukkka tuolla ei oikejn tunnu ymmärtävän, että kuinka vahva Reeon ja Heidin liitto oikeasti on. Kyllähän siinäkin on ollut epäluottamusta suuntaam ja toiseen alkuaikoina, mutta nyt ovat jo pitkään olleet tosi kovassa liitossa.

Niin siis eikö tuo ole luottamusta? Ei epäluottamusta. Heidiin luotetaan heidän liitossa ja Heidi aidosti luottaa myös heidän liittoonsa. Eli siis mikä ongelma? Heidinkö pitäisi nyt sitten pettää oma liittonsa? Eihän siinä olisi mitään järkeä kun on noin toimiva kopla 🤔 eikä Heidillä olisi mitään asiaa Laurankaan liittoon kun yrittävät savustaa nimenomaan Heidiä ulos..

Siis todellakin Heidi on oikeasti luotettava liittolainen. Siis meinasin sitä, että juuri täällä Lauran liitossa ajatellaan Heidin olevan epäluotettava, koska kertoo kaiken Reeolle. Todellisuudessa Heidi on oikeasti yksi luotettavimmista liittolaisista koko talossa. Laurat ja muut ajattelevat Heidin olevan poikien pelinappula, vaikka todellisuudessa Reeo ja Heidi ovat ihan samalla tavalla pelureita. Heidi on Reeolle jopa läheisempi liittolainen, kuin Miikka.

Vierailija
50285/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin, Tuula synt. v 63 eli 59 vee.

Vierailija
50286/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Laura voittaa niin on kyllä BB-historian tylsin ja kuivin voittaja ikinä.

Laura ei voita. Laura on tylsyyden huippu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50287/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole talonVäki vielä herännyt . Jännä katsoa miten nuo talon ihmiset toimii. On aikamoinen ihmiskoe.

Vierailija
50288/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivi maalipurkkeja 😂😂 loistava kommentti

Sanoi super maalipurkki Jassu.🖌

Hyvin siinä sanoi Jassu rivi maalipurkkeja ja ihmetteli, miksi sofia ei ole ollut nimettynä.

Kyllä tuo santeri on törkeen näköinen , kun vetää miehenä naamansa, kuin olisi naamiaisiin lähdössä. 

Kyllä mä todella toivon, että se santeri lentäisi pois talosta. Sitä inhoaa niin paljon,

 näen punaista, kun se jätkä ilmestyy kuvaruutuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50289/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua. 

Just äskenkin Reeo kysyi Sallalta, että kenet haluaisit penkille, kelle annetaan pisteitä. Kysyi useaan otteeseen.

Ja luuletko tosiaan, et jos ei menis äänet Reeon oman maun mukkaan niin suostuis vaihtamaan????

Reeo vain kartoittaa, mitä porukat aikovat äänestää, että ohjaa sitten haluamaansa suuntaan. Pelimies on pelimies.

No eihän Reeolle ole niin väliä ketä sieltä vastustajajoukkkueesta siellä istuu. Salla sano et se haluaa Millun sinne, nii sit mietitään pisteet niin että Millu on siellä.

Millu teki Tyhmän virheen paljastamalla että osaa valehdella hyvin. Reeo tietää ja pitää Millua epäluotettavana.

Vierailija
50290/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve ja Laura - feministien voimanaiset.

Talon suurimmat juoruämmät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50291/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua. 

Just äskenkin Reeo kysyi Sallalta, että kenet haluaisit penkille, kelle annetaan pisteitä. Kysyi useaan otteeseen.

Kysyä voi, jokainen kopissa päättää, ketä he äänestävät. 

Vierailija
50292/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.

Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä

Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).

Epäluottamus tulee siitä, että Heidi ei suostu pelamaan Reeoa ja Miikkaa vastaan. Porukkka tuolla ei oikejn tunnu ymmärtävän, että kuinka vahva Reeon ja Heidin liitto oikeasti on. Kyllähän siinäkin on ollut epäluottamusta suuntaam ja toiseen alkuaikoina, mutta nyt ovat jo pitkään olleet tosi kovassa liitossa.

Niin siis eikö tuo ole luottamusta? Ei epäluottamusta. Heidiin luotetaan heidän liitossa ja Heidi aidosti luottaa myös heidän liittoonsa. Eli siis mikä ongelma? Heidinkö pitäisi nyt sitten pettää oma liittonsa? Eihän siinä olisi mitään järkeä kun on noin toimiva kopla 🤔 eikä Heidillä olisi mitään asiaa Laurankaan liittoon kun yrittävät savustaa nimenomaan Heidiä ulos..

Reeohan on sanonut monta kertaa että Heidi luiskaan. Ei oo sanonut vähään aikaan. Katuu varmaan että on sanonut. Epäedullista Reeolle. Rumaa katsojan kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50293/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve niin kantaa kaunaa Heidille. Pelin takia. Huoh.🥱

Merve on yksi jodelin suosikeista. Laura toinen. 😳

Outo maku siellä on ihmisillä. Kaksi mitäänsanomattominta tapettia. Joutaisivat ulos talosta. Miksi tämä Merve ei ole oikein koskaan nimettynä, tai onnistuu aina keplottelemaan itsenä kuin käärme pois äänestyksistä.

Merve kun pääsee sohvalle niin luiskaan että heilahtaa.

Merve ei tule tippumaan. Kannatus on suuri.

Vierailija
50294/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulasta paistaa aina vaan hirveä itsekeskeisyys ja itserakkaus. Ei ole mainostamansa herkkis. Itkeskelyt johtunee siitä, et asiat ei mene oman mielen mukaan. En usko, et osaa aidosti olla toisen ihmisen puolella tai asemassa. Jotain niin teennäistä tässä ihmisessä vaan on.

tällä hetkellä ei paista kun silmät ja otsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50295/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena on outo ja pelottava. Ei sovi päälliköksi. Onko jopa narsistisia piirteitä, kun mustamaalaa Heidiä niin rankasti ja valehtelee.

Vierailija
50296/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu on taas hyvä muistutus miksi en pidä savolaisista.

Ei pidä yleistää.

Vierailija
50297/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.

Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä

Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).

Hyvin ovat pelanneet, pakko myöntää 😁 ja se jos joku sitten ärsyttääkin muita.

"Hyvinpelaaminen" ei ärsytä. Ainoa mikä Reeossa ja Miikassa ärsyttää on ylimielisyys ja kiusaaminen, kusipäisyys.

Mielestäni esim Laura, Sofia, Nabbe ja Merve pelaa hyvin, näistä Nabbe oli aluksi ärsyttävä kun draamaili migreenillä Daiyanan ja Jerryn ulos mutta nyt tuntuu että hän on ottanut opikseen omista virheistään.

Vierailija
50298/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivi maalipurkkeja 😂😂 loistava kommentti

Sanoi super maalipurkki Jassu.🖌

Hyvin siinä sanoi Jassu rivi maalipurkkeja ja ihmetteli, miksi sofia ei ole ollut nimettynä.

Kyllä tuo santeri on törkeen näköinen , kun vetää miehenä naamansa, kuin olisi naamiaisiin lähdössä. 

Kyllä mä todella toivon, että se santeri lentäisi pois talosta. Sitä inhoaa niin paljon,

 näen punaista, kun se jätkä ilmestyy kuvaruutuun. 

alussa Jassukin yritti kaunistaa mutta loppua kohti luonnonkauniina voittajaksi.

Vierailija
50299/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Milenalle tulisi viesti kotoa, niin olisikohan siinä, jatka samaan malliin! En jotenkin usko...

Vierailija
50300/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishengen takia olisi hyvä että Milena tippuu talosta sunnuntaina.

Ketju on lukittu.