Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla talossa ole enää yhtään miellyttävää tyyppiä. Joko he ovat ihan ulalla tapahtumista tai suu vaahdossa haukkuvat toisiaan.
Talo on nyt vastemielisten käärmeiden pesä.
Ihan hirveä.Salla on kuin vanhan ajan juoru akka. Huonosti tehty meikki ja suu käy kuin papupata.
Vierailija kirjoitti:
Niin ärsyttää että Milla lähti. Oispa edes Daiyana tuolla!
Juu, Milla olisi saanut jäädä ja vaikka ärsyttävä Millu-*illu olisi saanut lähteä sen psykopaattinsa luo ukomaailmaan. Milla sentään näki Sofian läpi, että mikä se on. Toivottavasti nuo Heidi, Reeo, Salla ja muut vihdoin älyäisivät antaa Sofialle niitä ääniä, niin mokoma vapaamatkustelija myös joutuisi sinne sohvalle välillä (ja mukaan mielellään myös Nabaz, jolle tekisi hyvää joutua useammin sohvalle). Ja jos oikein hyvin kävisi, niin Sofia lentäisi vielä talosta uloskin. Mutta Dayanaa en taloon kyllä enää huolisi yrmyilemään, huvä kun lähti.
Olisipa mielummin näytetty nuotiolla niitä juonittelu- ja läyhäämisvideoita. Noissa nimeämispisteissä ei ollut mitään kiinnostavaa, koska kaikki ehti tunnustaa omat pisteensä jo aiemmin. Ja muutenkin pk:ssä ne nimeämisperustelut on aina melko hienotunteisia, tyyliin "ei olla niin läheisiä", "sovittiin liiton kans", jne. Niissä läyhäämisvideoissa olisi ollut enemmän aitoja mielipiteitä ja todellisia tunteita. Ja BB teki myös virheen, kun kertoi asukkaille etukäteen iltanuotiosta ja mitä siellä näytetään. Siksi mikään ei tullut yllätyksenä, kun kaikki oli ehditty keskustella läpi jo ennen nuotiota. Hölmö tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Milena on vielä kauheampi ihminen kuin Kirsi. Todella vastenmielinen, ilkeä, omahyväinen ja ylimielinen. Pitää itseään jotenkin pelottavana, vaikka on vain Suomen lihavin muka-pt.
Milena tunnusti Samille Kirsin olevan hänelle läheisin henkilö talossa. Hän ei luota muuhun kuin itseensä.
Milena vois olla tän viikon hyvän mielen olento.
Merve niin kantaa kaunaa Heidille. Pelin takia. Huoh.🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu sen twiitin kirjotti. Silmistä näkee et valehtelee. ja yhtäkkiä alkoi puolustella Heidiä :D
Tämähän voisi selittää sen Aleksin käytöksen. Jospa hän tiesikin Millun olevan twiitin takana.
Tässä voisi olla jotain...nehän oli koko ajan kuin paita ja paidan perse. Varmana näyttivät toisilleen lappuja ja kikattelivat. Muistaako kukaan enää tuota tilannetta?
Eli? kirjoitti:
Sofia kysy, kirjoitinks mä sen twiitin?
.....
Merve sanoi, että haluu jutella Milenan kanssa...
.....Heidi ei kirjoittanut sitä.
Milena ei vaan tajua vihjettä. Merve haluaa tunnustaa mutta ei halua tehdä sitä Heidin takia. Bit*h koko ämmä.
Jos Laura voittaa niin on kyllä BB-historian tylsin ja kuivin voittaja ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, nyt Milena, Mia, Laura ja Merve ovat laittamssa Heidin luiskaan. Eli saavat näpeilleen, kun Heidi pullahtaa takaisin torstain valeäänestyksen jälkeen ja saa immuniteetin sunnuntain äänestykseen.
Valitettavasti niiden äänet ei riitä siihen. Toisen jengin äänet taas riittää. Eli valeäänestyksen voittaa Laura, Merve tai Miia, ja joku niist tulee sit takasin.
Lettu-Leena kirjoitti:
Mun lettu tuoksahtaa.👃
Käy pesulla. Voisi tehdä ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Käärmeet Laura, Merve, Mia ja Milena sängyssä. En tiedä huomasitteko, mutta Mia antoi ymmärtää, että Heidi olisi jotenkin jälkeenjäänyt, tai erityistarpeinen. Taitaa olla fiksuin tuosta naisporukasta 😄
Oikeassa on. Piirteet viittaa aspergeriin ja monet on erittäin älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua.
Just äskenkin Reeo kysyi Sallalta, että kenet haluaisit penkille, kelle annetaan pisteitä. Kysyi useaan otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun tekee pahaa katsoa tätä ohjelmaa. Hirviölauma hyökkää yhden, heille mitään pahaa tekemättömän, asukkaan kimppuun ja tekee hänen talossaolostaan helvettiä. Kaikki pelkän kateuden ja kuvitellun itsekkyyden takia. Näiden paskakasojen ongelmat eivät johdu heidistä vaan heistä itsestään. Hirveitä ihmisiä.
Milenahan onkin aivan kamala tyyppi. Tuolla makkarissa suljetun oven takana sängyn päällä valehtelee Lauralle, Mervelle ja Millulle Heidistä. Milenan keskustelut Kurosen kanssa ei mennyt noin. Nyt hän mustamaalaa Heidiä muille klaanilaisille , jotta saisi Heidin äänestykseen. Onpa törkeä valehtelija ja syöttää kiukkuisena tuollaista pajunköyttä.
Milenalla nousi heti kusi päähän kun tuloi päälliköksi. Äänensävy muuttui hyökkäävämmäksi ja sanoi "mä voin nyt tulla minne vaan" ja näytti päällikön merkkiä niin ylpeänä.
Vierailija kirjoitti:
Merve niin kantaa kaunaa Heidille. Pelin takia. Huoh.🥱
Merve on yksi jodelin suosikeista. Laura toinen. 😳
Vierailija kirjoitti:
Jassu on tosi kaunis ja fiksu.Hyvät mielipiteet. Soffen ois hyvä käydä soffalla niin sais vähän makua mitä kansa tykkää.
Siinä pyöröovi heilahtas. Kyllä kansa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivi maalipurkkeja 😂😂 loistava kommentti
Sanoi super maalipurkki Jassu.🖌
Jep, Jassu on supermaalipurkki + muuta kontenttia koko kaudeksi, jopa kahdeksi.
Soffe on vain rivi maalipurkkeja.
moi