Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena kalastelee hyväksyntää väärin keinoin. Satutäti vauhdissa oman totuutensa kanssa ; ))))
Reeo käskytti jengiään äänestään Lauraa ja Merveä ja antoivatkin heille äänensä viimeksi. Messias Reeo saa manipuloida jenginsä äänestään minkä haluaa.
Noin akat on niiiin kateellisia ja katkeria. Ei elämä, ja ikää oli? Kuka se olikaan talon nuorin?
Milena on elementissään ja nauttii voitonriemuisesti. Hänet on hyväksytty joukkoon ja hän on pomo ja 'oikeutetusti' joku muu nyt on porukan vihattavana ja hampaissa (no pun intended, Tuula). Vanha koulukiusaaja tämä Milena.
Jos Sofia ois häädössä niin sais äänivyöryn Jodelista.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Milla putosi. On niin fiksun ja miellyttävän tyyppinen sievä nainen. Ei juonitellut kuten noi muut.
Juu eipä. Koko eilinen kooste Millan ja Sallan haukkumista keskenään
Kunpa häätöäänestyksessä ois Sofia, Laura, Merve ja Nabaz. Siinä ois mielenkiintoa että miten äänet jakaantuis. Sofia tai Laura varmaan ois ekana turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Miikkahan on aika hyvännäköinen.
Miikka on aikas vastemielinen tyyppi, ei ollenkaan tiimipelaaja, itsekäs. Ulkonäöstä en kommentoi.
Heidin kiusaamiseen vois alkaa kohta jo bb puuttua
Vierailija kirjoitti:
Reeo käskytti jengiään äänestään Lauraa ja Merveä ja antoivatkin heille äänensä viimeksi. Messias Reeo saa manipuloida jenginsä äänestään minkä haluaa.
Jos on helposti manipuloitavana niin oma vika.
Kyllä kansa tietää että Tuula voittoon eikä mitään tylsää Lauraa!
Vierailija kirjoitti:
Täyttä asiaa kirjoitti:
Millalta hyvää settiä Sofiasta päiväkirjahuoneessa. :D
Läyhäs vaa suun mauks. Onneks lähti
Oli jo aikakin, että joku sanoo totuuksia Sofian talossa olosta. Hyvä Milla ja Salla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on sairas päästään. Valehtelee jatkuvasti kaikille.
Kyllä se on Milena, Laura ja Mia, jotka valehtelee.
Lisänä vielä Merve.
Ai että nyt taas ärsyttää toi Heidi.
Nytkö Milana valitsi liittonsa? Voi tyttörukat älkää nyt sen kuullen kaikkea läyhätkö, kuuntelee korvat tarkkana ja siirtyy pian Reeon joukkoihin..
Milenaa katsoessa tulee kyllä jo mieleen, että eikö jotkut aineet aiheuta aggressiivisuutta. Mitä jotkut bodarit käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Noin akat on niiiin kateellisia ja katkeria. Ei elämä, ja ikää oli? Kuka se olikaan talon nuorin?
Milena on elementissään ja nauttii voitonriemuisesti. Hänet on hyväksytty joukkoon ja hän on pomo ja 'oikeutetusti' joku muu nyt on porukan vihattavana ja hampaissa (no pun intended, Tuula). Vanha koulukiusaaja tämä Milena.
Oksettava ämmä, mutta onneksi ei ole pelkoa että veisi voiton.
Millu oli ensimmäistä kertaa AIVAN hiljaa kun puhuivat twiitistä ja ihan paineissa kun aihe vaihtui, millu alkoi puhumaan. Onko millu sen takana? heidi se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Milena on ilkeä läyhäämakkarissa lauran merven ja millun kanssa. Heidiä mollaavat.
Oikein sihinä käy.🐍
En kyllä tykkää tästä juonittelukaudesta. Mitä tekee ihmisen mielelle, kun koko ajan on epärehellinen johonkin suuntaan, vaikka vaan parin kuukauden ajan. Vanha systeemi oli parempi.
Milena on ilkeä läyhäämakkarissa lauran merven ja millun kanssa. Heidiä mollaavat.