Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milla sanoi kaiken oleellisen Sofiasta. Samaa mieltä precis.
Kuronen horjutti Reeon luottamusta Miikkaan.
Voi että ku nauratti Läppämachinen ääntely! Ihan tuli kuset housuun!😂
Vierailija kirjoitti:
Voi miten Jasmiina on nättinä.
Miss piggy :)
Jos on niin tylsää ja ei jaksa niin voi lähteä talosta pois.
Reeo luottaa Heidiin 100%.
Heidi on sairas päästään. Valehtelee jatkuvasti kaikille.
Miikka valittaa kaikesta ja kaikista, paitsi Reeosta jonka kultainen noutaja hän on. Nuolee ja myötäilee Reeoa kaikessa.
Miikka valittaa että Laura oli vapaamatkustaja kolme viikkoa. Mitä v.a, Laura VOITTI kilpailut ja muut ASUKKAAT äänesti hänet päälliköksi.
Miikka ei voittanut kilpailua, joten nielisi häviön kuin aikuinen ihminen, mutta ei, kiukuttelee ja valittaa kuin pikkulapsi jolta on viety tikkari.
Miikka on rasittava besser wisser joka pärjää vain Reeon perässä hiihtäjänä.
Milla niin kaunis kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua tämmöinen nimeämisten näyttäminen vaan osalle. Saa siitä pelietua ja tämähän pitäis olla kaikille.
BB ei ole reilu.
Voi voi ku pitäs tupakkaa saada. Kaikki rahat siihen myrkkyyn vaan että pärjää. Muuten pää hajoo!
Tajusisivat muut jo, että Milena puhuu omiaan. Ärsyttävä ihminen.
Se joka Big Brotheriin ryhtyy, se Big Brotherin kestäköön.
Niinkön niinkön niinkön ketä ketä -prinsessa ulos talosta. Arrrrggggh.
Vierailija kirjoitti:
Heidi on sairas päästään. Valehtelee jatkuvasti kaikille.
Kyllä se on Milena, Laura ja Mia, jotka valehtelee.
Harmi kun Milla putosi. On niin fiksun ja miellyttävän tyyppinen sievä nainen. Ei juonitellut kuten noi muut.
Täyttä asiaa kirjoitti:
Millalta hyvää settiä Sofiasta päiväkirjahuoneessa. :D
Läyhäs vaa suun mauks. Onneks lähti
Salla nousi just suosikiksi. Harmi, että Milla tippui.
Nyt taidettiin pk-huoneessa valmistella Heidiä, on kyllä niin sen näköinen tuolla.