Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50041/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo ihan symppis ja asiallinen Kurosen haastattelussa. Enkä ole ole erityisesti ollut Reeo-fani.

Ai mä sain hänestä vielä kylmemmän fiiliksen. Peli sitä ja peli tätä. Manipuloi ihmisiä äänestämään tiettyjä ihmisiä niihi Ke päiviin

Mäkin sain saman kylmän pelurin Reeosta mitä 24/7:ssakin. Reeo yrittää seuraavaksi kosiskella Milenaa. Joka inhoo Heidiä.

Vierailija
50042/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena sepittää kaiken uusiksi. Olikohan sanonut Mervelle ja Laurallekin täyttä potaskaa ja vaikuttanut heidän äänestyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50043/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo talon kamerat on liian hyviä :D Näkee jokaikisen iho-ongelman asukkailla.

Vierailija
50044/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia itsekäs kun teki tietoisesti sääntöjen vastaisesti ja rangaistus muille.

Vierailija
50045/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?

Tuohan on tavallaan pahempi rangaistus, kun se kohdistuu muihin. Mielummin sitä itse ottaisi rangaistuksen.

Ilkeällä Heidillä vaan ei misää tuntunut vaikka muut itki kun ei viestiä saanut. Mutta onneksi hän sai ja itki sitä. Ihan oikein sille, että ei päässyt tänään kuulemaan nimeämisiä

Hyvä että Heidi antoi samalla mitalla takaisin selän takana haukkujille. Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vierailija
50046/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia itsekäs kun teki tietoisesti sääntöjen vastaisesti ja rangaistus muille.

Vahingossahan se sen teki. Ajattelemattomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50047/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena on sairas päästään. Valehtelee tuolla muille että Heidi muka näyttelee vain talossa ja hän on joku tyranni häätöpisteitä antaessa mikä ei ole yhtään totta. 

Vierailija
50048/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula niin tekopyhänä sanoi, ettei yhtään haittaa, mutta nyt tuolla irvailee, kun Merve antoi äänen, koska olivat sopineet. Eipä irvi Reeolle, vaikka Rusu antoi pisteet täysin samoilla sanoilla

No osaatko yhtään päätellä miksi näin on? Vinkki Reeolta: minä en pelaa taaksepäin vaan eteenpäin.

Rooma äänesti Tuulaa alkuviikoilla, mutta saatuaan Tuulasta luotettavan sidekickin, lopetti. Ja Tuulan matka on siitä lähtien ollut lokoisaa oltavaa. Saattaa päästä jopa finaaliin, kun nuo muut vuorotellen munii pelinsä. Tai poistetaan juuri ennen finaalia. Joka tapauksessa mä uskon että Tuula on loppupeleissä erittäin tyytyväinen päästessään näinkin pitkälle. Vaikka hampaat tippuu matkalla.

Reeohan sanoi että hän, Miikka ja Heidi finaalissa ja luottaa Miikkaan enempi. Milenaa kosiskelee eli lupaa finaalipaikan jos Milena siirtyy remmiinsä. Heidihän sanoi ettei Milena jengiinsä pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50049/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo Reeo höpisee, että Laura ja Merve ei ole ollut "listoilla". Juurihan äänesti heitä häätöön! Reeo 👎

Lopeta asian vääristely. Ymmärrätkö kyse olevan aikaisemmista viikoista. He eivät olleet Reeon listalla. Ruzu ja Miikka ovat voineet puhua eri asiaa kuin Reeo. Miten vaikeaa on tajuta ettei Reeo ole antanut heille ääniä 2-5 viikolla ainuttakaan pistettä, josta tässä on kyse koko ajan. Merve ja Laura ovat antaneet ääniä Reeolle viikosta 3 lähtien. Kuka heitti että hän on uhka Lauran jengille? Jos Mia tai joku muu uusi asukas ovat tehneet näin, niin he ovat tehneet väärällä tavalla. He eivät saa viedä mitään uutta tietoa talosta vanhoille asukkaille. Tuotanto on Merven ja Lauran puolella koko ajan, prkl! 

Vierailija
50050/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka ja Milla puhuvat asiaa. Ihan eri tasoista läyhäämistä kuin Mervellä ja Lauralla jotka puhuvat kuin jotkut ala-asteelaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50051/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppämachinella niin hauska ääni!!!

Vierailija
50052/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mia ei päässy katsomaan nimeämispisteitään??  Olisi tullut Milenalle kuumottavat paikat, nyt vaan kuuntelee kun Millu miettii että kuka olisi voinut antaa ääniä hänelle ja Allulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50053/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tänä vuonna tupakijoitsijia kun vrt edellisiin kausiin. Jännä juttu. Ehkä sen takia on niin tylsä kausi.

Vierailija
50054/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee kovaa tekstiä Milenalta. Valehtelee pokkana vielä. Miksi ? En muista milloin BB talossa ollut tuollainen ihminen. Menisi peilin eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50055/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallalla hyvät ilmeet, kun kritisoi Sofian ja Lauran vinkumista Millan kanssa. :D

Vierailija
50056/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla puhuu asiaa!

Vierailija
50057/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo talon kamerat on liian hyviä :D Näkee jokaikisen iho-ongelman asukkailla.

Siis en tiiä näyttääkö munkin iho tuolta noissa kameroissa vai onko noilla kaikilla vaan h*lvetin huono iho! siis isolla osalla. Vaikka noilla muijillakin on iso kasa meikkiä ja puuteria naamassa niin jokaisella on tommosia ihme ryynejä naamassa.

Vierailija
50058/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsyttää että Milla lähti. Oispa edes Daiyana tuolla!

Vierailija
50059/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo Reeo höpisee, että Laura ja Merve ei ole ollut "listoilla". Juurihan äänesti heitä häätöön! Reeo 👎

Lopeta asian vääristely. Ymmärrätkö kyse olevan aikaisemmista viikoista. He eivät olleet Reeon listalla. Ruzu ja Miikka ovat voineet puhua eri asiaa kuin Reeo. Miten vaikeaa on tajuta ettei Reeo ole antanut heille ääniä 2-5 viikolla ainuttakaan pistettä, josta tässä on kyse koko ajan. Merve ja Laura ovat antaneet ääniä Reeolle viikosta 3 lähtien. Kuka heitti että hän on uhka Lauran jengille? Jos Mia tai joku muu uusi asukas ovat tehneet näin, niin he ovat tehneet väärällä tavalla. He eivät saa viedä mitään uutta tietoa talosta vanhoille asukkaille. Tuotanto on Merven ja Lauran puolella koko ajan, prkl! 

Reeohan tunnusti Kuroselle että järjestää jenginsä muiden äänet menevän Mervelle ja Lauralle. Että kaikki mennyt kuin halunnut.

Vierailija
50060/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalta hyvää settiä Sofiasta päiväkirjahuoneessa. :D

Ketju on lukittu.