Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50021/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Sallaa kiusataan ala-aste tyyliin.

Vierailija
50022/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää vanha ihminen, joka elää elämänsä tähtihetkeä bb-fanina talossa ja pilaa maineensa noin pahasti kuin reparessu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50023/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ihan symppis ja asiallinen Kurosen haastattelussa. Enkä ole ole erityisesti ollut Reeo-fani.

Vierailija
50024/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo kumpp saanut ulos ne jotka on halunnut ja 2 voittoa jopa tullut

Vierailija
50025/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Heidi voittoon💕

Vierailija
50026/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula niin tekopyhänä sanoi, ettei yhtään haittaa, mutta nyt tuolla irvailee, kun Merve antoi äänen, koska olivat sopineet. Eipä irvi Reeolle, vaikka Rusu antoi pisteet täysin samoilla sanoilla

No osaatko yhtään päätellä miksi näin on? Vinkki Reeolta: minä en pelaa taaksepäin vaan eteenpäin.

Rooma äänesti Tuulaa alkuviikoilla, mutta saatuaan Tuulasta luotettavan sidekickin, lopetti. Ja Tuulan matka on siitä lähtien ollut lokoisaa oltavaa. Saattaa päästä jopa finaaliin, kun nuo muut vuorotellen munii pelinsä. Tai poistetaan juuri ennen finaalia. Joka tapauksessa mä uskon että Tuula on loppupeleissä erittäin tyytyväinen päästessään näinkin pitkälle. Vaikka hampaat tippuu matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50027/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntahtoinen Mervekö siellä taas Sallaa dissaa?

Vierailija
50028/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sai eniten ääniä? Salla? 

Heidi on saanut eniten. Ollut joka viikko häädössä, paitsi päällikkö viikolla. Muilla viikoilla mennyt itsensä pelastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50029/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula voittoon! Kyllä kansa tietää!

Vierailija
50030/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tosta rangaistuksesta ole Sofialle mitään haittaa. Lellikki mikä lellikki tuotannon.

   Sofia ei ole niin nikotinisti mitä Miikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50031/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ihan symppis ja asiallinen Kurosen haastattelussa. Enkä ole ole erityisesti ollut Reeo-fani.

Suhtautui hyvin mitä siihen, Aleksi sanoi ja pyysi anteeksi. Oli aidosti pahoillaan.

Vierailija
50032/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?

Tuohan on tavallaan pahempi rangaistus, kun se kohdistuu muihin. Mielummin sitä itse ottaisi rangaistuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50033/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa hymyillä.

Vierailija
50034/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ihan symppis ja asiallinen Kurosen haastattelussa. Enkä ole ole erityisesti ollut Reeo-fani.

Ai mä sain hänestä vielä kylmemmän fiiliksen. Peli sitä ja peli tätä. Manipuloi ihmisiä äänestämään tiettyjä ihmisiä niihi Ke päiviin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50035/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena taas kertoi muunneltua totuutta siitä, että Heidi olisi sanonut samoin sanoin hänestä iltanuotiolla kuin mitä twiitissä oli.

Höpöhöpö Heidin sanat olivat täysin erilaiset vaikkakin asia sivusi totuutta, mutta täysin eri sanoin ja myöskin asia poikkesi huomattavasti twiitistä.

Milena on todellakin epäluotettava ja kuinka paljon onkaan peetä tuolla puhunut ihmisille. Huh huh.

Oli samanlainen mitä twiitti

Heidi sanoi siinä että Milena sahaa eestaas ja häiritsee muiden keskusteluja. Samaa tarkoitti kuin twiitissä. Mutta noin sanooja ajattelee moni talossa.

Vierailija
50036/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilme Pierulla.

Vierailija
50037/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?

Koska transfobia.

Kunnia ja ylistys tuolle t ransulle!

Kuvittelee olevansa hienostihra, kuinka on Kallion kulmien htyttöjen yläpuolella.

Vierailija
50038/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin läyhäjengi makkarissa Milenan johdolla.

Vierailija
50039/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?

Koska transfobia.

Kunnia ja ylistys tuolle t ransulle!

Kuvittelee olevansa hienostihra, kuinka on Kallion kulmien htyttöjen yläpuolella.

Manchesterin tyttöjen, Soffe asuu Manchesterissä.

Vierailija
50040/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?

Tuohan on tavallaan pahempi rangaistus, kun se kohdistuu muihin. Mielummin sitä itse ottaisi rangaistuksen.

Ilkeällä Heidillä vaan ei misää tuntunut vaikka muut itki kun ei viestiä saanut. Mutta onneksi hän sai ja itki sitä. Ihan oikein sille, että ei päässyt tänään kuulemaan nimeämisiä

Ketju on lukittu.