Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Voisko joku kertoo mikä on vale häätö minne heidi ollaan laittamassa?
merve käyttää koko ajan ärsyttää sanaa:D
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?
Sofia on tuotannon lemmikki ja asukkaaksi kutsuttu kutsuvieras. Todennäköisesti myös etukäteen sovittu voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi ole eniten saanut ääniä Milena kertoi Heidille wessassa.
Milenalle ei näytetty neukkarissa mitään järjestystä, kunhan taas lasketteli täyttä soopaa.
Ja valehteli siinäkin kun tuli nuotiolta ja kertoi että twiitin kirjoittaja selvisi ja antoi ymmärtää, että se kerrottiin hänelle. Hänelle sanottiin, että edes BB ei tiedä.
Kuka sai eniten ääniä? Salla?
Eihän tosta rangaistuksesta ole Sofialle mitään haittaa. Lellikki mikä lellikki tuotannon.
Vierailija kirjoitti:
merve käyttää koko ajan ärsyttää sanaa:D
Niin käyttää, samoin Sofia. Näitä kahta kukaan ei ole älynnyt syyttää twiitin kirjoittamisesta.
Kerroin 5, Sofia ja Reeo, Heidi 6, Miikka 9, Napanteri 12 muuta kaukana perässä, antaa jotain osviittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoittaa, että Tuulan hampaat tippui? Miten se on mahdollista??
Tuulalla laitettu laminaatit ruuveilla kiinni kun joskus pyöräonnettomuudessa mennyt etuhampaat. Nyt sit kisassa puri naruja yhteen niin tippu etuhampaat.
Laminaatteja ei kiinnitetä ruuveilla. Lopettakaa niistä hampaista jauhaminen, varsinkin kun ette edes mitään tajua.
3 implanttia etuhampaissa. Ruuvit irronneet. Kait hampilekuri uudet tekee entisen mallin mukaan ja ruuvataan kiinni.
Milena taas kertoi muunneltua totuutta siitä, että Heidi olisi sanonut samoin sanoin hänestä iltanuotiolla kuin mitä twiitissä oli.
Höpöhöpö Heidin sanat olivat täysin erilaiset vaikkakin asia sivusi totuutta, mutta täysin eri sanoin ja myöskin asia poikkesi huomattavasti twiitistä.
Milena on todellakin epäluotettava ja kuinka paljon onkaan peetä tuolla puhunut ihmisille. Huh huh.
Sallan ja Millan ystävyys jatkuu varmasti talon ulkopuolellakin.
Ärsyttää ku ei oo spläässhin spläässhiä. Eikä jaksa kävellä keittiöön kattoo onks siel leipätaikinaa.
Vierailija kirjoitti:
Milena taas kertoi muunneltua totuutta siitä, että Heidi olisi sanonut samoin sanoin hänestä iltanuotiolla kuin mitä twiitissä oli.
Höpöhöpö Heidin sanat olivat täysin erilaiset vaikkakin asia sivusi totuutta, mutta täysin eri sanoin ja myöskin asia poikkesi huomattavasti twiitistä.
Milena on todellakin epäluotettava ja kuinka paljon onkaan peetä tuolla puhunut ihmisille. Huh huh.
Oli samanlainen mitä twiitti
Vierailija kirjoitti:
Milena taas kertoi muunneltua totuutta siitä, että Heidi olisi sanonut samoin sanoin hänestä iltanuotiolla kuin mitä twiitissä oli.
Höpöhöpö Heidin sanat olivat täysin erilaiset vaikkakin asia sivusi totuutta, mutta täysin eri sanoin ja myöskin asia poikkesi huomattavasti twiitistä.
Milena on todellakin epäluotettava ja kuinka paljon onkaan peetä tuolla puhunut ihmisille. Huh huh.
Tuo ämmä on ihan uskomaton, vielä pahempi kuin Kirsi jota vihasin. Aivan karmea ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas ollakkaan...eipäs pahin peluri taida ollakaan Reeo. Eiköös yhtälailla ole tuo Laura ja tyttöjengi. Reeo pelaa, kyllä ja pelaa kovaa, mut se kai ideana tuolla on. Ja kuitenkin on kiva kaikille.
No tätähän täällä on yritetty sanoa koko aja Reeosta ja läyhäjengistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin nuorella ihmisellä noin jäätävät silmäpussit ku Mialla?
mikä aiheuttaa tummat silmänaluset???? Itselle ei oo ikinä tullut ja oon sentään paljon vanhempi, siis että on noin pahannäköiset silmänaluset
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?
Koska transfobia.
Kunnia ja ylistys tuolle t ransulle!
Mites nyt pyhimysMerve sitten, eikö ole itsekästä olla tunnustamatta kaikille? Hänhän se Heidiä haukkuu itsekkääksi koko ajan.
Oksettavia akkoja ovat Merve, Milena, Lateksi ja MPillu.
Ulos koko sakki ja samalla ovenavauksella.