Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
40181/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menee tunteja taas et koko porukka valitsee itsestään yhden kuvan kameraan. Nyt vasta eka ryhmä kuvattavana.

Vierailija
40182/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä et Miikka noin huonolla itsetunnolla on halunnut bb-taloon.

  Miikalla oli huono itsetunto lihavana, pikavippeja 20 000, maksoi 5 v ja n 2 v sitten saanut maksettua. Laihtui ja kai itsetunto kasvoi vähän ylimieliseen suuntaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40183/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan twiitin on todennäköisesti kirjoittanut joko Merve tai Sofia. Molemmat käyttävät paljon sanaa "ärsyttää". Mervekin niin maireasti halaili Milenaa moneen kertaan iltaisen raivoamisen jälkeen, kaksinaamainen.

Vierailija
40184/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka täysin ilmeetön kuvissa.

Vierailija
40185/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.

Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa. 

Kuka pöllo laittaa rahojaan äänestykseen ?

Tunnen moniakin pöllöjä, jotka laittaa. Heillä kun on ylimääräistä rahaa millä mällätä.

  pöllö on muuten viisas eläin ettei kannata verrata pöllöön, itse en laita latin latia

Vierailija
40186/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva nähdä Miikasta toinen puoli. Vaikka tietenkään ei ole kiva ettei ole ihan sinut esillä olemisen kanssa. Siinä on kuitenkin jotain todella inhimillistä ja samaistuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40187/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut tykkään Milenasta. Just se, et hän näyttää tunteensa ja antaa palaa. Kova muija. Alku vähän takkus mut nyt näyttää hyvältä. Hyvä Milena!

Vierailija
40188/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.

Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa. 

jos mun ystävä tuonne menisi niin en äänestäisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40189/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve kolmatta kertaa kuvattavana.

Vierailija
40190/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin Miikka kameroiden edess ä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40191/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias jos Milena olisi ollut kunnolla kännissä kun eile n raivosi.    ULOS.

Vierailija
40192/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä et Miikka noin huonolla itsetunnolla on halunnut bb-taloon.

  Miikalla oli huono itsetunto lihavana, pikavippeja 20 000, maksoi 5 v ja n 2 v sitten saanut maksettua. Laihtui ja kai itsetunto kasvoi vähän ylimieliseen suuntaan. 

Peittää huonoa itsetuntoaan tuolla roolilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40193/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuolla ei ole ammattilaista kuvaajana?

Vierailija
40194/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tolla Milenalla on kyllä jotain vihanhallintaongelmia. Pitäisi harjoitella käytöstapoja. Pelottava ja ylimielinen. Raivoaa hulluna, ja kun toinen hetken päästä palaa asiaan, alkaa taas aggressiivinen tiuskiminen siis eiks tää käsitelty jo. Ala-arvoinen luonne.

Niinpä Milena on ehdottomasti pidettävä talossa, mitä draamaa vielä saakaan aikaiseksi, kun porukka alkaa hyljeksimään sitä tuon takia yhä enemmän. Milena kun ei ole todellakaan mikään tahdikas Pirkka, joka melko tyynesti nieli tappionsa, Milena pistää hyrskynmyrskyn ja jättää jälkeensä mieluummin savuavia raunioita.

Reeo ensin suojaan ja valahtaa Lauran ja Merven naama. Sitten äänien pommitus Milenalle, niin ääliökaksosista jompikumpi tipahtaa, mikä on voitto, joka tapauksessa. 

  ei olsi uskonut "bossladystä" miten rumasti käyttäytyi eilen, Milla ei jää hyvää tykkäämään. Kai pk huoneessa sai rauhoittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40195/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tää hemmetin typerä pullukka jumppapirkko tunkee nenänsä kaikkialle kaiken aikaa ja jauhaa täyttä skeidaa. Sais lähtee himaan.

Vierailija
40196/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe osaa poseerata mutta Merve ei.

Vierailija
40197/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidiä hävettää taas omat temput. Tajus liian myöhään et Millu veti sittenkin pidemmän korren.

Kaikki muut asukkaat ovat melko selkeitä tapauksia, mutta tämä Heidi on kyllä mystinen ja mielenkiintoinen tapaus. On niin nuori, ettei sitä jaksa kuunnella (mutta on silti ihan eri levelillä kuin idiottiikaksoset Yrpä ja Illu), tehtävissä on sitkeä ja kovahermoinen. On ollut maskottina niin Reeolle kuin Laurallekin, talon kahdelle vastakkaiselle valtiaalle. 

Rotta vai sankari? Vai molempia, rottahan on selviytyjä, voittaja? Ja varsin hyvinhän Heidi on selviytynyt, kun ottaa huomioon, että hän joutui heti jotenkin siihen poistettavien sakkiin tuolla asukkaiden kesken. On selvinnyt näinkin pitkälle pelaamalla kovaa ja ottamalla riskejä. Se mikä ei ole oikein selvää: tekeekö hän tätä kylmän tietoisesti kuten tekee MiaMillu vai onko hän vain onnekas säheltäjä?

Vierailija
40198/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänään näytetään koosteessa se Milenan "vi**u mikä ämmä" kommentti Millasta niin koostekatsojatkin tajuaa Milenan oikean luonteen.

Milena sanoi sen läpällä ja huomioi sanomisensa itseironisesti eikä Milla siitä loukkaantunut. Tuo miten esität asian on kyllä väritetty ikävästi. En tiedä näitkö tosiaan sen session kokonaan? Hän siis kommentoi itse omaa aiemmis sanomaansa ja sopivat asian. Onhan tuo milena kipakka mutta arvostan miten vahva hän on. Tuo taloon kyllä eloa jos jää. Jos lähtee niin arvostuksen kanssa, toisin kuin Kirsi.

   Milena oli TOSISSAAN. Haukkuu ämmäksi, työpaikkaa sivuaa,  ei tuollainen saa olla talossa, milloin seuraava raivokohtaus. 

Vierailija
40199/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidiä hävettää taas omat temput. Tajus liian myöhään et Millu veti sittenkin pidemmän korren.

Kaikki muut asukkaat ovat melko selkeitä tapauksia, mutta tämä Heidi on kyllä mystinen ja mielenkiintoinen tapaus. On niin nuori, ettei sitä jaksa kuunnella (mutta on silti ihan eri levelillä kuin idiottiikaksoset Yrpä ja Illu), tehtävissä on sitkeä ja kovahermoinen. On ollut maskottina niin Reeolle kuin Laurallekin, talon kahdelle vastakkaiselle valtiaalle. 

Rotta vai sankari? Vai molempia, rottahan on selviytyjä, voittaja? Ja varsin hyvinhän Heidi on selviytynyt, kun ottaa huomioon, että hän joutui heti jotenkin siihen poistettavien sakkiin tuolla asukkaiden kesken. On selvinnyt näinkin pitkälle pelaamalla kovaa ja ottamalla riskejä. Se mikä ei ole oikein selvää: tekeekö hän tätä kylmän tietoisesti kuten tekee MiaMillu vai onko hän vain onnekas säheltäjä?

sen näkee myöhemmin pelaako edelleen kovaa.

Vierailija
40200/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Reijo voi tuolla tehdä työtä kuvaajana niin tuleeko taloon myös jossain vaiheessa joku toinen tehtävä, kuten esim. nettirunkkaussessio, jossa joku toinen asukas olisi vahvoilla?

Ketju on lukittu.