Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Paras meikki Milenalla. Mistä hän sai sarvet.
Oli omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Heidin ei kannata juoda alkoholia. Muuttuu superärsyttäväksi.
Ehdottomasti bileiden rasittavin tyyppi.
Jännä et Miikka noin huonolla itsetunnolla on halunnut bb-taloon.
Reeo se on paras tässäkin.
Mulla mennyt ohi, mikä se twiitti oli minkä Milena sai?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se Milena eilen edes suuttui Millalle? Vai ihan tuosta vaan alkoi huutamaan?
joku on kirjoittanut että on kaksinaamainen ja se että tulee mukaan keskusteluihin, ilm tarkoitti kahdenkeskisiä ts ei oo tilannetajua. Tivas kuka on kirjoittanut. Tainnut itse kirjoittaa. Meni Millalle pihalle huurtamaan ja haukkui ämmäksi ja otti kantaa työhön, ihan raivona. ULOS.
Mia näyttää siltä että se on tulossa eilisistä bileistä metsän kautta rymynneenä.
Merve näyttää ihan huikeelta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mennyt ohi, mikä se twiitti oli minkä Milena sai?
Milena on ärsyttävä kun se tunkee keskusteluihin. Jotain tuon tyyppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, etten oo paljoa kattonu tätä, mutta siis polttaako Miikka vai? Ja se moralisoi läskejä? Ei hitto mikä säälittävä hypokriitti. Tietääköhän vaan miten paljon tupakointi maksaa veronmaksajille, mikä yksinkertainen juntti.
Älä huoli, Miikka kyllä lihoo kilonsa vielä takaisin ja vielä korkojen kera. Niin läskeille aina käy kun ne laihduttaa. Ellei sit laihduta leikkauksen avulla, tosin nekin lihoo usein ajan kanssa takas.
mun ystävä (nainen) lihoi lähes samoihin mittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt todellakin naisen vuoro poistua talosta. Mia on jo nähty, ei muuta annettavaa kuin kuteminen Aatun kanssa. Kiva olis kattoo miten A pärjää ihan yksikseen. Milena vois vielä jatkaa sekoilujaan talossa, ehtii ulostautua myöhemminkin.
No tietenkin Aleksi, joka laittoi sammakon tikalla kiinni ja sahasi siltä raajoja irti on näistä kahdesta parempi, joka ansaitsee jatkaa???
Kuten sanottu sata kertaa, nyt on liikaa naisia. Suorapuheisuus ja vitsit lähtee, jos miehet lähtee. Ämmät jos ois keskenään, sanoisivat nimeämisissä, että x ja y on parhaita tyyppejä talossa, mutta joillekin nää pisteet on vaan annettava. Kyllä Laurassakin ylimielisyyttä löytyy, on olevinaan niin saakelin ovela peluri!😂
-Uskomattoman sovinistista jaskan pauhantaa. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se Milena eilen edes suuttui Millalle? Vai ihan tuosta vaan alkoi huutamaan?
Kuvitteli Millan äänestäneen häntä. Vaikka ei oikeasti edes äänestänyt.
Milenaa äänesti Miikka 2, Nabaz 2 Salla 2Heidi 1
Onko Miikka autisti tms.? Tän päivän käytöksen perusteella tuli mieleen... Vai niin kova ahdistushäiriö vai mikä tuota vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, etten oo paljoa kattonu tätä, mutta siis polttaako Miikka vai? Ja se moralisoi läskejä? Ei hitto mikä säälittävä hypokriitti. Tietääköhän vaan miten paljon tupakointi maksaa veronmaksajille, mikä yksinkertainen juntti.
Älä huoli, Miikka kyllä lihoo kilonsa vielä takaisin ja vielä korkojen kera. Niin läskeille aina käy kun ne laihduttaa. Ellei sit laihduta leikkauksen avulla, tosin nekin lihoo usein ajan kanssa takas.
mun ystävä (nainen) lihoi lähes samoihin mittoihin.
Ai no tottakai siinä tapauksessa Miikallekin käy niin.
Nabbe osaa poseerata mutta Merve ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko Miikka autisti tms.? Tän päivän käytöksen perusteella tuli mieleen... Vai niin kova ahdistushäiriö vai mikä tuota vaivaa?
Ei ole varmaan vieläkään sinut kroppansa kanssa. Huono itsetunto, kun on kiusattu lihavuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Siis tolla Milenalla on kyllä jotain vihanhallintaongelmia. Pitäisi harjoitella käytöstapoja. Pelottava ja ylimielinen. Raivoaa hulluna, ja kun toinen hetken päästä palaa asiaan, alkaa taas aggressiivinen tiuskiminen siis eiks tää käsitelty jo. Ala-arvoinen luonne.
Niinpä Milena on ehdottomasti pidettävä talossa, mitä draamaa vielä saakaan aikaiseksi, kun porukka alkaa hyljeksimään sitä tuon takia yhä enemmän. Milena kun ei ole todellakaan mikään tahdikas Pirkka, joka melko tyynesti nieli tappionsa, Milena pistää hyrskynmyrskyn ja jättää jälkeensä mieluummin savuavia raunioita.
Reeo ensin suojaan ja valahtaa Lauran ja Merven naama. Sitten äänien pommitus Milenalle, niin ääliökaksosista jompikumpi tipahtaa, mikä on voitto, joka tapauksessa.
Miehiä ei saa lähteä tässä vaiheessa talosta yhtään enempää. Ehtii sit myöhemmin.