Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
40041/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena ansaitsee olla talossa, ei oo helppoo ollu, selvästi muilla jtn milenaa vastaa, onneks hyvä itsetunto ja vielä jaksaa kestää tuota naljailua.

Hyvä itsetunto? Näyttää olevan päin vastoin kun ei päässyt edes siitä twiitistäkään yli ja nyt parkuu ja vinkuu kun on häädössä. Hyvän itsetunnon omaava ei olisi nimenomaan moksiskaan näistä :)

No kellä tässä nyt erityisen helppoa ollut, mitä se Milena määkii, mitä hänen mahdollisesti ikävillä kokemuksellaan on tekemistä bb:n kanssa?

Tuohan on niin epävakaa että ei tosta ole takeita jos kilahtaa kunnolla.

Vierailija
40042/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Soffe, ihana meikki! Lauralla ja Mervelläkin on upeat. Viisaat kaunottaret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40043/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olemisessa kaikkein kamalinta on lopulta se, että joutuu tekemään kaikki kotityöt ja muutenkin kaikki jää naisen vastuulle, vaikka ei haluaisi niitä kotitöitä tehdä.

Meillä menee kaikki tasan. Kotitöiden tekemisestä elämisenkustannuksien maksamiseen. Teemme kaiken yhdessä. En edes suostuisi tekemään naisena kaikkea yksin tai olemaan kenenkään maksumiehenä.

Vierailija
40044/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava nabbe

Vierailija
40045/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti Reeo tosiaan neuvoo aina muita oli sitten kyse ruuan laitosta tai rakentamisesta ja nyt ompelusta. 👍

Kokki joka ei osaa pitää oikein viinilasista.

Vierailija
40046/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.

Jospa se olisi kuitenkin Mia, joka talosta lähtee tänään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40047/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.

Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.

Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.

Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!

Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..

Älä kiusaa!

Vierailija
40048/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa ei taida olla aitoa flirttiä? Parempi niin. Löysäpuntit ja kuivat neidit vaan juonittelee. Yhden pusuttelut ja pierut taitaa olla esitystä muille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40049/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena ansaitsee olla talossa, ei oo helppoo ollu, selvästi muilla jtn milenaa vastaa, onneks hyvä itsetunto ja vielä jaksaa kestää tuota naljailua.

Hyvä itsetunto? Näyttää olevan päin vastoin kun ei päässyt edes siitä twiitistäkään yli ja nyt parkuu ja vinkuu kun on häädössä. Hyvän itsetunnon omaava ei olisi nimenomaan moksiskaan näistä :)

No kellä tässä nyt erityisen helppoa ollut, mitä se Milena määkii, mitä hänen mahdollisesti ikävillä kokemuksellaan on tekemistä bb:n kanssa?

Tuohan on niin epävakaa että ei tosta ole takeita jos kilahtaa kunnolla.

Ei se tuuoankaan heti sairaskertomuksensa ensitapaamisella ollut korrektia ihan kuin haettaisiin jotain jokerikättä peliin.

Vierailija
40050/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo tuo taloon fiksuutta ja mitä pelaamiseen tulee, niin kaikkihan tuolla pelaa. Toiset vaan jatkuvasti läyhään nurkissa tai sitten nämä kaksi kakaraa keskenään piereskelee. Luiskaan vaan.

Jospa se olisi kuitenkin Mia, joka talosta lähtee tänään. 

Hyvin mahdollista. Sikäli toivon että ei koska jätti itsensä siihen penkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40051/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Soffe, ihana meikki! Lauralla ja Mervelläkin on upeat. Viisaat kaunottaret.

Paitsi yksi heistä ei ole kaunotar, ei miehestä voi sanoa kaunotar. 

Tuossa listassa on yksi mies. Miehestä voi sanoa komea, mutta noista kyseinen mies ei ole sitäkään. 

Yhdellä heistä on munat ja naisilla niitä ei ole. 

Vierailija
40052/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se mätisäkki siellä talossa silmiään pyörittele? Tänään kotimatkalle vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40053/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota en tajua miksi BB ei voi laittaa edes valoja päälle Nabbelle KEITTIÖÖN kun leipoo kiltisti aamusta muille sämpylöitä aamupalaksi. Pitää pimeessä leipoa, onko sähköissä säästöä vai mitä? Ihan silkkaa typeryyttä.

Jos en kuullut väärin niin Nabbe tais jossain välissä sanoa että tykkääkin olla pimeässä. Eiköhän se ois saanu jo jonkun kohtauksen jos ois asiasta kovin pahoillaan.

Pimeässä työskentely nyt on ihan piimeetä hommaa noin yleisestikin. Sanotaan, että näkö voi jopa heikentyä, jos työskentelee pimeässä. Mitä tulee Nabasiin niin pimeä hän on nyt on muutenkin niin tuskin häneen vaikuttanee xD

Vierailija
40054/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olemisessa kaikkein kamalinta on lopulta se, että joutuu tekemään kaikki kotityöt ja muutenkin kaikki jää naisen vastuulle, vaikka ei haluaisi niitä kotitöitä tehdä.

Tän takia jo lapsena päätin, etten osallistu kotitöihin lainkaan. Oon vissiin ollut jo ihan pikkutyttönä feministi kun tiukasti väittelin aikuisten kanssa, että miksi mun tyttönä pitää tehdä enemmän kuin poikien :D teininä tämä jatkui ja silloin ajateltiin, että aikuistuessani asia muuttuu. No eipä muuttunut. Meidän parisuhteessa mies tekee kaikki kotityöt ja se on onneks hänelle ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40055/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena tippuu, koska Nelonen näyttää miten ihana Allun ja Pillun romanssi on, eikä oman radiokanavan työntekijää voi tietenkään tiputtaa.

Vierailija
40056/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.

Vierailija
40057/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Reeolle kerrottu miten joutu häätöön?? Kun Heidi sanoi ettei aikoisi kertoa totuutta ollenkaan. Saiko silti tietää?

Vierailija
40058/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tehtävä nosti ainakin itselläni mieleen kamalia muistoja koulun käsityöstä, jota inhosin yhtä paljon kuin koulun liikuntaa. Koulussa ompelukoneita oli liian vähän, eivätkä ne toimineet kunnolla. Itse en päässyt ompelukoneita käyttämään ja työt jäivät tekemättä. Opettajakin oli kamala. Yhtään valinnaista käsityötä en valinnut ja on ensi 7. luokalla oli viimeiset pakolliset käsityöt.

Itse rakastin kässää ja liikuntaa, mutta molemmissa minua kiusattiin. Kässästä sain siksi huonon numeron kun jouduin lintsaamaan tunneilta :( vaikka käsitöissä ei ollut mitään vikaa.

Kysyin ala-asteella kässäopelta neuvoa, hän totesi kylmästi menehän paikallasi miettimään sitä. Mitään neuvoja ei koskaan tullut.Kotona itkin monesti enkä kertonut vanhemmille.

Auts! Mitä hemmettiä? Kauhea opettaja, ei noin sais tehdä!

Juu varmaan tyyliin "harsinlankojen poisto" - - jollei sitä tajua, niin joutaakin miettiä itsekseen..

Älä kiusaa!

Kiusaamiskortti 🙄

Voi nyyh🙄

Vierailija
40059/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ekana turvaan ja Aleksi tai Mia Lauran porukasta veke niin olisi täydellinen ilta.

Tämä on fakta. Reeo taitaa tietää sen itse myös, koska Reeolla jos jollakin kavereita piisaa. 

Vierailija
40060/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Soffe, ihana meikki! Lauralla ja Mervelläkin on upeat. Viisaat kaunottaret.

Paitsi yksi heistä ei ole kaunotar, ei miehestä voi sanoa kaunotar. 

Tuossa listassa on yksi mies. Miehestä voi sanoa komea, mutta noista kyseinen mies ei ole sitäkään. 

Yhdellä heistä on munat ja naisilla niitä ei ole. 

Kaunis hän on silti, viisas, älykäs ja mukava. Hän on hyvä esimerkki siitä ettei tarvitse olla ylimielinen, ilkeä ja polkea muita. Oon Sainion kanssa samoilla linjoilla, veikkaan voittajaksi.

Ketju on lukittu.