Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Reeo on raju. Hän on tuolla kuin mikäkin suuri strategi. Juonittelee kuin jossain parhaimmissakin vakoiluleffoissa, mutta silti on ihmeen katkera, jos joku toinen uskaltaa tehdä jotain peliliikkeitä.
Harmittaako, kun Reeolla on iso kannattaja joukko. Talossa juonittelee kaikki, Reeon niskaan vaan tulee
muittenkin juonittelut. Juonittelu on sallittua. Reeo ei tee mitään väärää, jos juonittelee, sitä tekee jokainen talossa.
Vierailija kirjoitti:
Jep
Kyllä sieltä joutaa sipisipi läyhääjäjengi Lauran ympäriltä ennen Reeo:a
Laura luiskaan ensi viikolla
Tällä viikolla voisi Aleksi kotiutua,niin nähtäisiin varmaan uusi Millu pelissä
Myötäilijä Aleksi on jo niin nähty
Juuri noin, tuo Laura luiskaan. Äskenkin Akeksille sanoi, jos asiat menee niinkuin toivotaan. Ja Milenalle, sormet ristissä että meidän suunnitelma menee putkeen! Ja Reeoko se vasn pelaa rumaa peliä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika keltainen tukka Reeolla. Nabben erikoisuus oli värjöyykset?
Valkaisuaineen pito liian pitkään päässä. Keltaiset hiukset. Tuulan otsis lähti tukkoina irti.
Eikö Nabu antanut ohjeita? Tuualkin voisi lyhentää hiuksiaan.
Nabu varmaan luuli että itse hokaavat kuinka kauan. Liian pitkään pitivät. Tuula nyt ei varmaan itse valkaissut vaan tottunut vain kampaamo käynteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
Höpö höpö, kyllä on taas alettu jauhaa skeidaa, äänestän Reeoa ihan siksi, kun on lemppariasukas ja varmaan moni muukin. Ja kyllä Reeolla varmaan kavereitakin piisaa kun on tv-hommissa tehny duunia.
Niinpä, säälittävää alkaa käymään lokakampanjaa jostain vitsi koneistosta. Sinne Laudalle varmaan sopii tällaiset, ei tänne. Reeo pelottaa näköjään täälläkin, kun on uhka.
Milena ULOS!!!!!! Näytti eilen todellisen luonteensa skitsoilemalla ja ä*mmittelemällä Millaa. Väsynyt tuohon 24/7 valitukseen ja vainoharhailuun siitä twiitistä.
Vierailija kirjoitti:
Laura on hämmentynyt että joku hänen käskyläisistä ei toteölut reeo ulos kampanjaa...
Merve, Aleksija Mia antoivat vain yhden äänen Reeolle. Eivät laske niin tarkkaan ääniä kuin Rooma. Toisaalta isoveli pelasti Reeon tarkoituksella ettei viidellä äänellä suoraan häätöäänestykseen.
Reeon lauma, Miikka, Heidi, Tuula, Nabbe ja ilmeisesti olettaa että Salla ja Milla sekä Laura ja Merve.
Tottakai täytyy toisellakin puolella oma ryhmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ei kykene puhuun Aleksille normaalisti mut Reeo pystyy. Aleksi ihan normaali myös. Miikka on pikkusieluinen tyyppi.
Entös Aleksi, joka haukkuu Miikkaa rotaksi?
Miikkahan on rotta. Ei Aleksi ja Millu sitä ole äänestänyt mut Miikka on heitä. Esittää kaveria.
Eli äänestäminen tekee rotaksi??? Talossa aika monta rottaa
Heillä ei ole mitään liittoa ja Aleksi on itse laittanut miikan häätöön neuvotteluhuoneessaHeidi laittoi häätöön Reiskan viimeksi, joo joo Millun ehdotus mutta olisi voinut tehdä toisinkin.
Kunpa olisi laittanut häätöön Sofian, niin se inhokki olisi saanut lähteä talosta.
Minä en voi sitä sietää. Saisi lähteä kuvauttamaan itseään ja näyttämään kuvissa millaiset miesten vehkeet sillä ja tekemään niistä mainosta.
Eihän se edes asu suomessa, joutaa sinne, mistä on tullutkin.
Onko pätkää milenan riehumisesta? Se siitä sivistyneestä viinihetkestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on raju. Hän on tuolla kuin mikäkin suuri strategi. Juonittelee kuin jossain parhaimmissakin vakoiluleffoissa, mutta silti on ihmeen katkera, jos joku toinen uskaltaa tehdä jotain peliliikkeitä.
Ei häntä ne peliliikkeet ärsyttä, vaan se että Millu valehteli sille päin naamaa. Ja Reeo-pappa meni vielä paniikissa luottamaan Milluun, siksi Reeo on hermona Milluun.
Miten Reeo vois edes olla katkera peliliikkeistä, kun ei edes ole tajunnut näiden peliliikkeitä vieläkään. Niin hyvin onnistui Reeo ulos -kampanja, että Reeon pisteet ei riittänyt edes häätöön.
Valehtelu satuttaa ja loukkaa aina. Valehtelun takia saattaa välit katketa vaikka loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa porukkaa harmitta kun Reeo on niin suosittu että pitää siitä keksimällä keksiä jotain ilkeetä pashaa. Reeo on paras.
Taloon on jäänyt oikea martta kerho, siis naislauma, jotka juoruavat, että korvat punoittaa.
Ja mistä he puhuvat, miehistä, joita he monesti solvaavat.
Onko näillä naisilla vakavaa suhdetta miesten kanssa tai ollut juuri koskaan? He kuvittelevat ja vääristelevät totuuksia miehistä joka kertoo näillä naisilla on hyvin vakavia ongelmia oman minänsä kanssa. Arvostavat aina vain itseäänsä kuin muita ihmisiä. Diagnoosi löytyy näillä oireilla heidän osalta.
Merve kyllästynyt yhden illan panoihin, Mialla mies nais suhteita, Sallalla ollut alkoholiongelma mies suhdetta, Heidi ehkä riippuvainen vielä äidistä, Sofialla bisnes suhteita ja suhteenpoikasia, mutta varmaan vaikea suhdetta heteromiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla laihalla pojalla on tuollaiset pallot tuossa rintojen paikalla?
laiha nainen joo mutta osaa laittaa itsensä tyylikkääksi.
Jos tarkoitat santeria, jolla on kulkuset, jotka melkein vilahtaa lahkeesta aina välillä.
Santerilla on muovista tehty tissit. Se yrittää keikistellä itseään ja yrittää näyttää naiselta,
mutta epäonnistuu. Naama on ihan miehen naama. Kaikki sisuskalut miesten.
Kuka tuollaiseen mieheen voi edes koskea pitkällä tikullakaan. Tosi kuvottava.
Lentäisi vaan talosta ulos heti.
Onkohan nää ulkoisiin asioihin lyttäämällä kommentointi ihan tarpeen. Just ja just ymmärrän jos on jotain positiivista sanottavaa vaikkei missikisoista oo kyse, mutta kaikki painoon tai ulkonäköön viittaaminen, diagnoosien ja äo:n arvailu ja mielenterveyden kyseenalaistaminen on vahingollista. Sama homma BB-talossa, siellä osa pelaa niin ettei tarvii piikkejä ja uhkauksia heitellä ja jotkut on vaan kilttejä ja se riittää.
Mitä milla on lähtenyt hakemaan talosta?
Vierailija kirjoitti:
Onko pätkää milenan riehumisesta? Se siitä sivistyneestä viinihetkestä..
Hitto kun itsekin missasin ton
Vierailija kirjoitti:
Heidi oli eilisessä koosteessa niin nolo, et piti kanavaa vaihtaa. Onneks harvoin saa juotavaa, ni voi loppuajan taas olla hiljaa kunnes lentää talosta
Heidi oli ku syntymässä säikähtäny.
On muuten myrkyllisin, vinoilevin ja ilkein bigbrother kautta aikojen. Joka päivä supisupisupi.
Milla on jotenkin sellainen kantelupukki ala astelainen
Miten Sofialla voi olla muotialan koulutus kun ei osaa edes ompelukonetta käyttää 😳
Vierailija kirjoitti:
Laura on hämmentynyt että joku hänen käskyläisistä ei toteölut reeo ulos kampanjaa...
En ole saanut vaikutelmaa, että Laura olisi kuvitellut omaavansa "käskyläisiä" On kyllä yrittänyt löytää liittolaisia, mutta eihän tuolla voi keneenkään luottaa. Merven kanssa puhuneet paljon, mutta Mervehän antoi Tuulalla 2 ja Reeolle vain 1 . Jos Merve olisi antanut Reeolle 2, olisi Reeo saanut 6 eli saman kuin Heidi ja varmaankin kumpikin häädössä ja Heidi sitten kisan voittaneena olisi pelastanut itsensä. Ehkä Laura oletti, että Milla ja Salla olisivat mukana Reeoa äänestämässä. Laura ei ole sanellut toisille, miten äänestää. Reeo sen sijaan näin teki ja hajautti pisteet, onnistuen. Tämä näkyi 24/7:ssä. Laura on luonnollisesti peloissaan , kun on hiljaisuudessaan tehnyt isoja peliliikkeitä. Onko Reeo täysin ymmärtänyt Lauran (ja Merven) tekemiset? Joka tapauksessa Reeo vaikutti jopa vihaiselta, kun kuuli olevansa häädössä, vaikka väitti päinvastaista. Reeo on taitava manipuloija. Niin ja en ole Reeo-vihaaja, mutta olisi mielenkiintoista nähdä, miten talon dynamiikka muuttuisi, jos reeo häädettäisiin.
Anorektinen milla