Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeon puudelina oleminen ei kenenkään itsekunnioitusta voi hivellä, mutta erityisen hyvin se näyttää sopivan Heidille.
Ehkä kirjoitti sen tosiaan itse osana marttyripeliä..
Kuinka nabbel voi olla muka paeturikoulutus. Jos molemmat värjäkset pieleen..? Vai halusikompilata tukat tahallaan..
Reeo on raju. Hän on tuolla kuin mikäkin suuri strategi. Juonittelee kuin jossain parhaimmissakin vakoiluleffoissa, mutta silti on ihmeen katkera, jos joku toinen uskaltaa tehdä jotain peliliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika keltainen tukka Reeolla. Nabben erikoisuus oli värjöyykset?
Valkaisuaineen pito liian pitkään päässä. Keltaiset hiukset. Tuulan otsis lähti tukkoina irti.
Eikö Nabu antanut ohjeita? Tuualkin voisi lyhentää hiuksiaan.
Heidi ja Miikka alkanut ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
Vai tällaisia salaliittoteorioita. Täällä on yksi ja sama trolli joka jauhaa tosta varmasta voitosta koneistoneen. Ei ole Reeon kannattaja, koska kukaan mormaali ei samaa mahtipontista viestiä lähettelisi jatkuvasti. Sabotoija pikemmin.
Vierailija kirjoitti:
Reeo on raju. Hän on tuolla kuin mikäkin suuri strategi. Juonittelee kuin jossain parhaimmissakin vakoiluleffoissa, mutta silti on ihmeen katkera, jos joku toinen uskaltaa tehdä jotain peliliikkeitä.
Ei häntä ne peliliikkeet ärsyttä, vaan se että Millu valehteli sille päin naamaa. Ja Reeo-pappa meni vielä paniikissa luottamaan Milluun, siksi Reeo on hermona Milluun.
Miten Reeo vois edes olla katkera peliliikkeistä, kun ei edes ole tajunnut näiden peliliikkeitä vieläkään. Niin hyvin onnistui Reeo ulos -kampanja, että Reeon pisteet ei riittänyt edes häätöön.
Laura on hämmentynyt että joku hänen käskyläisistä ei toteölut reeo ulos kampanjaa...
Jep
Kyllä sieltä joutaa sipisipi läyhääjäjengi Lauran ympäriltä ennen Reeo:a
Laura luiskaan ensi viikolla
Tällä viikolla voisi Aleksi kotiutua,niin nähtäisiin varmaan uusi Millu pelissä
Myötäilijä Aleksi on jo niin nähty
Vierailija kirjoitti:
Millakin on sellainen piiloaggressiivinen ja saman tien kuin selän kääntää puukkoa selkään. Helposti johdateltava. Kolho olemus. Sirkkeliääni. Ei mitään omaa oikein. Lastensuojelussa tuollainen hlö, pakko sanoa et sama fiilis kuin Milenalla että tollaisiako ne on siellä? Päättämässä muifen elämästä.
Juu ja näyttää itsekin sellaiselta, että tarvitsisi apua niin riutunut tuo olemus. Se on just se, kun lähihoitajakoulutuksiin hakeutuu ongelmaisia hörhöjä, joilla on elämän hallinta ongelmia, pahimmillaan päihteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkauan kun Milena on tuolla niin se twiitti ei unohdu.
Milena jauhoi twiitistä Sofialle ja sanoi perään että pitää vähän hämmentää johon Sofia sanoi että kirjoitit itse sen twiitin. Meni ilme Melinalla äimänkäeksi😳
pelaa sitten rumasti
Vierailija kirjoitti:
Väinöö, Väinööö. Ole hiljaa Heidi.[/quote
Tuula ja Heidi puhuivat Väinöstä muiden asukkaiden kuullen hyvin usein. BB sanoi että se on salaisuus ja siitä ei saa kertoa. Siis nyt on kysymys sääntörikkeestä ja he eivät ole saaneet mitään rangaistusta? Aikaisemmin näistä BB:n rikkomuksista on laitettu häätöäänestykseen seuraavalla kerralla/viikolla. Onks tää joku alle 12-vuotiaiden BB-kausi, jolla haetaan uusia katsojia alaikäisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
Vai tällaisia salaliittoteorioita. Täällä on yksi ja sama trolli joka jauhaa tosta varmasta voitosta koneistoneen. Ei ole Reeon kannattaja, koska kukaan mormaali ei samaa mahtipontista viestiä lähettelisi jatkuvasti. Sabotoija pikemmin.
No anteeks vaan mutta tasasin väliajoin tänne on tää Reeo-koneisto kirjottanu mainoslauseen että ihan heitä itseään tässä mainostan (ja kyseenalaistan tämän tempauksen mielekkyyttä ohjelman kannalta). Heidän mainoslauseensa on vieläpä kopioitu ja lätkäisevät aina vaan väliin tänne sen sillointällöin. Joo, eipä tietenkään sitä sais kukaan tulla sabotoimaan. Ymmärrän.
Reeon lystikäs tivoli pyörii hurjalla vauhdilla, joten on mielenkiintoista nähdä, kuinka moni asukas selviää täysjärkisenä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on raju. Hän on tuolla kuin mikäkin suuri strategi. Juonittelee kuin jossain parhaimmissakin vakoiluleffoissa, mutta silti on ihmeen katkera, jos joku toinen uskaltaa tehdä jotain peliliikkeitä.
Ei häntä ne peliliikkeet ärsyttä, vaan se että Millu valehteli sille päin naamaa. Ja Reeo-pappa meni vielä paniikissa luottamaan Milluun, siksi Reeo on hermona Milluun.
Miten Reeo vois edes olla katkera peliliikkeistä, kun ei edes ole tajunnut näiden peliliikkeitä vieläkään. Niin hyvin onnistui Reeo ulos -kampanja, että Reeon pisteet ei riittänyt edes häätöön.
Millu teki tyhmän virheen kun valehteli ja kertonut tuolla kuinka on HYVÄ valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Reeo kuvaa luonto dokuja. On Reeolla tuttui tuotantotiimissä. Liekö sama tv kanavakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
Höpö höpö, kyllä on taas alettu jauhaa skeidaa, äänestän Reeoa ihan siksi, kun on lemppariasukas ja varmaan moni muukin. Ja kyllä Reeolla varmaan kavereitakin piisaa kun on tv-hommissa tehny duunia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla laihalla pojalla on tuollaiset pallot tuossa rintojen paikalla?
laiha nainen joo mutta osaa laittaa itsensä tyylikkääksi.
Vielä parempi, jos Aleksi lähtisi. Voisi Miasta tulla koko talon hauskuuttaja,
koska on niin positiivinen.
Milena taas tuo kaivattua draamaa taloon ja Reeo on talon pappa.
Eli Aleksi ehdottomasti pois häsläämästä.