Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tiktok kaksikolla on psykoosit tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki vidduun kirjoitti:
Voi jumalauta tota Reijoa. Uskomaton PELLE. Kuka toi läskimaha luulee olevansa? Nyt äänestetään se vitt..n tuolta talosta heti huomenna. Eihän tommosta haisevaa ukkoa jaksa kukaan enää kattoa.
Mitä siellä tapahtuu?
Kirjoittaja sekosi. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Milena saa selville twiitin ulkomaailmassa? eihän mekään tiedetä kuka sen kirjoitti. Kertooko big brother Milenalle ennen lähtöä että Milenan mielenterveys ei romahda tämän twiitin takia?
No ei Milena sitä tajua tuossa kuplassa, että ei BB myöskään välttämättä tiedä. Olisi pitänyt kameran just siihen kohtaan osua, ja vielä tapauksen päätyä koosteeseen, että pystyisi sen tarkistamaan.
Heidin kirjoittama voisi hyvin olla ihan silkkaa ajattelemattomuutta. Tehtävänanto oli, että kirjoita NIMETÖN kommentti someen toiselle asukkaalle. Kyllä tuon voi tulkita, asiaa sen tarkemmin ajattelematta miltä tuntuu "kohteelle", että somekommentti = jotain negatiivista "pään aukomista", osin vitsinä tuossa tilanteessa. Jokaisen piti kirjoittaa vähintään 5 viestiä. Eihän kukaan tiedä vaikka olis kirjoittanut kaikista saman tyylisen. Se Milenan nyt vaan sattui nousemaan sieltä yhdeksi mikä näkyi talon telkkarissa. Kaikilta näytettiin vaan yks tai kaks. Suurin osa jäi näyttämättä. Milenan traumat lapsuudesta on kauheita, mutta ei noita asioita välttämättä tule mieleen yhdistellä. En mä ainakaan ole talossa huomannut, että joku oikeasti inhoaisi Milenaa noin kovasti, että haluaisi juuri nimenomaan hänelle, ja vain hänelle, olla ilkeä, ja on tahallaan etsinyt kohdan mikä loukkaisi eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki vidduun kirjoitti:
Voi jumalauta tota Reijoa. Uskomaton PELLE. Kuka toi läskimaha luulee olevansa? Nyt äänestetään se vitt..n tuolta talosta heti huomenna. Eihän tommosta haisevaa ukkoa jaksa kukaan enää kattoa.
Mitä siellä tapahtuu?
Reeo on kännissä ja meni tunteisiin nimeämiset
Toivottavasti Reeo ei ole oikeasti tuollainen.
Aleksi haukkuu millaa ja sallaa tekopyhäksi :D ite kunnon mielistelijä valehtelija
Vierailija kirjoitti:
Merve käyttää usein sanaa ''ärsyttävä'' ja siinä twiitissä puhuttiin myös ärsyttävästä eli eiköhän se syyllinen ole Merve.
Ja toinen joka sitä sanaa käyttää ylenmäärin on Soffe.
Itse luulen, että se voisi olla Nabbe. Koska tuskin sinne olisi laitettu viestejä editoimatta tyyliin 'mine ei tykkä mine saada migren kun Milena tunke seuraan'. Koska kaikkihan tietäisi kuka sen on kirjoittanut tai että joku olisi yrittänyt esittää että Nabbe tuollaista kirjoittaa. Niinpä tettiläiset on nuo viestit tulkinneet tv:n näytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki vidduun kirjoitti:
Voi jumalauta tota Reijoa. Uskomaton PELLE. Kuka toi läskimaha luulee olevansa? Nyt äänestetään se vitt..n tuolta talosta heti huomenna. Eihän tommosta haisevaa ukkoa jaksa kukaan enää kattoa.
Mitä siellä tapahtuu?
Kirjoittaja sekosi. Ei sen kummempaa.
Tätä en usko. Monta viestiä miten Reeo tulistunut nimeämisestä.
Läppämachinen kommentti miltä tuntuu olla päällikkö: "ihan kivalta". 36-vuotias nainen.
Reeo ehdottomasti jatkoon. Jokainen tuolla on vetänyt herneen nenään häätöön jauhamisesta. Reeo kykeni ilmaisemaan ajatuksensa kaikkien edessä toisin kuin muut, jotka häätöuutisensa jälkeen aloittavat paskan jauhannan selän takana.
Oi miten ihana vartalo Aleksilla, kauniit lihaksikkaat käsivarret, vaikkei ole päässyt viikkoihin kunnolla treenaamaan.
Milena on ihan kauhea. Haukkui Millaa äsken kauheaksi ämmäksi.
Noniin Milena sekoaa. Tappelua luvassa
Vierailija kirjoitti:
Reeo ehdottomasti jatkoon. Jokainen tuolla on vetänyt herneen nenään häätöön jauhamisesta. Reeo kykeni ilmaisemaan ajatuksensa kaikkien edessä toisin kuin muut, jotka häätöuutisensa jälkeen aloittavat paskan jauhannan selän takana.
Siis vetäneet herneen nenään häätöön joutumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Milena on ihan kauhea. Haukkui Millaa äsken kauheaksi ämmäksi.
Milla ei edes antanut Milenalle pisteitä
Tiktokkaajat ulos huomenna samalla pyöröoven avauksella
Mitä Milena tietää ja halas Lauraa?
Vierailija kirjoitti:
Noniin Milena sekoaa. Tappelua luvassa
Mitä se amatsoni touhuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Heidi on satavarmasti twiitin kirjoittaja, ihan palasina nyt kun puhutaan kuinka sen kirjoittaja on paskahousu
Miten tuo Heidi onnistuukin saamaan itsensä aina niin kusisiin tilanteisiin? :D
Voittamalla tehtävät.
2 iltana kännit?