Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Voisko toi Milena päästä jo asian yli? Ulos!
Hauskat nuo Aleksin ja Mian salatehtävät koosteessa 😄
Vierailija kirjoitti:
Hiljentäkää nyt se Milena jo!
Huomenna pois.
Merve käyttää usein sanaa ''ärsyttävä'' ja siinä twiitissä puhuttiin myös ärsyttävästä eli eiköhän se syyllinen ole Merve.
Jaksaakin jankata!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hiljentäkää nyt se Milena jo!
Vierailija kirjoitti:
Tollakin Mialla on tommonen turvonnut naama,niinhän se sanoi, että kesällä on tullut istuttua usein terasseilla ja se näkyy.
Mikä sinäkin olet arvostelemaan. :D
Mitäs jos vaan jätät muiden ulkonäön haukkumisen ja keksit jotain fiksumpaa tekemistä.
Miten Milena saa selville twiitin ulkomaailmassa? eihän mekään tiedetä kuka sen kirjoitti. Kertooko big brother Milenalle ennen lähtöä että Milenan mielenterveys ei romahda tämän twiitin takia?
Vierailija kirjoitti:
Hauskat nuo Aleksin ja Mian salatehtävät koosteessa 😄
Ainoat mielenkiintoiset talossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Heidi on satavarmasti twiitin kirjoittaja, ihan palasina nyt kun puhutaan kuinka sen kirjoittaja on paskahousu
Miten tuo Heidi onnistuukin saamaan itsensä aina niin kusisiin tilanteisiin? :D
Aaaa vihdoin draamaa jes :D
Toivottavasti BB paljastaa tuon neukkuhuoneen siirrot ihan ruudulta. Mia ja Heidi päättivät salata toisin kun Miikka aikaisemmin, joka kertoi heti suoraselkäisesti tapahtumat.
Repaa ei olis saanu laittaa häätöön! Miksi ei kukaan usko, nyt Repa on niin niin vihainen!
Vierailija kirjoitti:
Tollakin Mialla on tommonen turvonnut naama,niinhän se sanoi, että kesällä on tullut istuttua usein terasseilla ja se näkyy.
Olen itsekin istuskellut tarassilla, mutta kaikki nesteet kyllä lähtevät muutaman päivän kuluttua ja turvotus myöskin. Millulla on kaameat silmäpussit, itkeekö Aleksin, rasittavan iilimadon vuoksi.
Kuinka itsekeskeinen voi olla ihminen. Reijo.
Merve paljasti Lauralle, että kirjoitti sen twiitin.
Vierailija kirjoitti:
Merve käyttää usein sanaa ''ärsyttävä'' ja siinä twiitissä puhuttiin myös ärsyttävästä eli eiköhän se syyllinen ole Merve.
Merve se oli. Sitä mieltä on moni ollut muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka itsekeskeinen voi olla ihminen. Reijo.
Kuuntelee nyt mitä se puhuu äläkä öyhötä.
Onpas Heidi hiljainen 🤭