Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Aleksi kotiin sinne äitinsä helmoihin leikkimään. Noi sen pierujutut on ällöttäviä.
Heidi valehteli Reeolle ja Miikalle eilen et Millu anto vaihtoehdoks laittaa häätöön Miikan tai Reeon. Ja Millun idea oli olla puhumatta asiasta muitten edessä.
Miikka kiitteli vuolaasti Heidiä ettei joutunut häätöön. Tais Reeokin kiitellä. Reeon mukaan Millu on talon pahin valehtelija.
Ens viikosta tulee jännittävä. Jos tietyt ihmiset jää taloon.
Merve puhu asiaa Aleksille yöllä. Et Millun kans kokoajan hengaaminen koituu kohtaloks vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Milena9 saa selville twiitin ulkomaailmassa? eihän mekään tiedetä kuka sen kirjoitti. Kertooko big brother Milenalle ennen lähtöä että Milenan mielenterveys ei romahda tämän twiitin takia?
No ei Milena sitä tajua tuossa kuplassa, että ei BB myöskään välttämättä tiedä. Olisi pitänyt kameran just siihen kohtaan osua, ja vielä tapauksen päätyä koosteeseen, että pystyisi sen tarkistamaan.
Heidin kirjoittama voisi hyvin olla ihan silkkaa ajattelemattomuutta. Tehtävänanto oli, että kirjoita NIMETÖN kommentti someen toiselle asukkaalle. Kyllä tuon voi tulkita, asiaa sen tarkemmin ajattelematta miltä tuntuu "kohteelle", että somekommentti = jotain negatiivista "pään aukomista", osin vitsinä tuossa tilanteessa. Jokaisen piti kirjoittaa vähintään 5 viestiä. Eihän kukaan tiedä vaikka olis kirjoittanut kaikista saman tyylisen. Se Milenan nyt vaan sattui nousemaan sieltä yhdeksi mikä näkyi talon telkkarissa. Kaikilta näytettiin vaan yks tai kaks. Suurin osa jäi näyttämättä. Milenan traumat lapsuudesta on kauheita, mutta ei noita asioita välttämättä tule mieleen yhdistellä. En mä ainakaan ole talossa huomannut, että joku oikeasti inhoaisi Milenaa noin kovasti, että haluaisi juuri nimenomaan hänelle, ja vain hänelle, olla ilkeä, ja on tahallaan etsinyt kohdan mikä loukkaisi eniten.
Sen twiitin kirjoitti Merve, tunnusti Lauralle päällikön huoneessa. Raukkamainen tyyppi, ei ollu pokkaa tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Milena9 saa selville twiitin ulkomaailmassa? eihän mekään tiedetä kuka sen kirjoitti. Kertooko big brother Milenalle ennen lähtöä että Milenan mielenterveys ei romahda tämän twiitin takia?
No ei Milena sitä tajua tuossa kuplassa, että ei BB myöskään välttämättä tiedä. Olisi pitänyt kameran just siihen kohtaan osua, ja vielä tapauksen päätyä koosteeseen, että pystyisi sen tarkistamaan.
Heidin kirjoittama voisi hyvin olla ihan silkkaa ajattelemattomuutta. Tehtävänanto oli, että kirjoita NIMETÖN kommentti someen toiselle asukkaalle. Kyllä tuon voi tulkita, asiaa sen tarkemmin ajattelematta miltä tuntuu "kohteelle", että somekommentti = jotain negatiivista "pään aukomista", osin vitsinä tuossa tilanteessa. Jokaisen piti kirjoittaa vähintään 5 viestiä. Eihän kukaan tiedä vaikka olis kirjoittanut kaikista saman tyylisen. Se Milenan nyt vaan sattui nousemaan sieltä yhdeksi mikä näkyi talon telkkarissa. Kaikilta näytettiin vaan yks tai kaks. Suurin osa jäi näyttämättä. Milenan traumat lapsuudesta on kauheita, mutta ei noita asioita välttämättä tule mieleen yhdistellä. En mä ainakaan ole talossa huomannut, että joku oikeasti inhoaisi Milenaa noin kovasti, että haluaisi juuri nimenomaan hänelle, ja vain hänelle, olla ilkeä, ja on tahallaan etsinyt kohdan mikä loukkaisi eniten.
Sen twiitin kirjoitti Merve, tunnusti Lauralle päällikön huoneessa. Raukkamainen tyyppi, ei ollu pokkaa tunnustaa.
Sen kirjoitti Heidi. Suoraselkäisyys ja rehellisyys ovat piirteitä, jotka Heidiltä puuttuvat kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Milena tiesi viestin kirjoittajan henkilöllisyyden. Heidi se oli.
Sen kirjoitti Merve, tunnusti kivikasvolle päällikön huoneessa. Raukkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Milena9 saa selville twiitin ulkomaailmassa? eihän mekään tiedetä kuka sen kirjoitti. Kertooko big brother Milenalle ennen lähtöä että Milenan mielenterveys ei romahda tämän twiitin takia?
No ei Milena sitä tajua tuossa kuplassa, että ei BB myöskään välttämättä tiedä. Olisi pitänyt kameran just siihen kohtaan osua, ja vielä tapauksen päätyä koosteeseen, että pystyisi sen tarkistamaan.
Heidin kirjoittama voisi hyvin olla ihan silkkaa ajattelemattomuutta. Tehtävänanto oli, että kirjoita NIMETÖN kommentti someen toiselle asukkaalle. Kyllä tuon voi tulkita, asiaa sen tarkemmin ajattelematta miltä tuntuu "kohteelle", että somekommentti = jotain negatiivista "pään aukomista", osin vitsinä tuossa tilanteessa. Jokaisen piti kirjoittaa vähintään 5 viestiä. Eihän kukaan tiedä vaikka olis kirjoittanut kaikista saman tyylisen. Se Milenan nyt vaan sattui nousemaan sieltä yhdeksi mikä näkyi talon telkkarissa. Kaikilta näytettiin vaan yks tai kaks. Suurin osa jäi näyttämättä. Milenan traumat lapsuudesta on kauheita, mutta ei noita asioita välttämättä tule mieleen yhdistellä. En mä ainakaan ole talossa huomannut, että joku oikeasti inhoaisi Milenaa noin kovasti, että haluaisi juuri nimenomaan hänelle, ja vain hänelle, olla ilkeä, ja on tahallaan etsinyt kohdan mikä loukkaisi eniten.
Sen twiitin kirjoitti Merve, tunnusti Lauralle päällikön huoneessa. Raukkamainen tyyppi, ei ollu pokkaa tunnustaa.
Merve puhui viestistään Heidille.
Milenan twiitin kirjoitti Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Heidi tuskin tiesi, että hänen kirjoittama höpsö viesti saa aikaan näin suurta draamaa.
oli sanonut reijolle ettei olisi, mutta varmasti vaan hakee äijän suojelua kun näki miten milena raivostui
Voi jumalauta jos tota paskahousu-Milenaa ei saada ulos. Ääniä Reeon lisäks kaksosille jotta tää toteutuu
en haluaisi olla Milenan kanssa riidoissa, tuohan on ihan järkky suuttuessaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki vidduun kirjoitti:
Voi jumalauta tota Reijoa. Uskomaton PELLE. Kuka toi läskimaha luulee olevansa? Nyt äänestetään se vitt..n tuolta talosta heti huomenna. Eihän tommosta haisevaa ukkoa jaksa kukaan enää kattoa.
Mitä siellä tapahtuu?
Reeo on kännissä ja meni tunteisiin nimeämiset
Toivottavasti Reeo ei ole oikeasti tuollainen.
totta, kouluikäiset pojat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena on ihan kauhea. Haukkui Millaa äsken kauheaksi ämmäksi.
Päin naamaako?
huusi naama punaisena ja veti lastensuojelu-työnkin mukaan
Vierailija kirjoitti:
en haluaisi olla Milenan kanssa riidoissa, tuohan on ihan järkky suuttuessaan
Milenan ja Reeon todelliset luonteet paljastuivat, kun selvisi, ketkä ovat häätöäänestyksessä.
Kyllä nyt taitaa joutain harmittaa,kun Miikka ja Reeo ei hakkunutkaan Heidin maanrakoon. Vaan paremminkin kiittelivät,että nut on häädössä ne keiden pitääkin olla.
Se mikä erottaa Reeon, muista on,että hän pelaa kuten muutkin,mutta järjellä ei oo tunteella elävä kuin esim. Nabaz. Sitten on tää jengi,joka ei näe mitään muuta kuin et Reeo on saatava pois. Eivät kykene muuttamaan pelitaktiikkaansa. Esim. Laura ja Merve Reeo vihoissaan eivät näe että esim Sofia on finaalissa tätä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi tuskin tiesi, että hänen kirjoittama höpsö viesti saa aikaan näin suurta draamaa.
oli sanonut reijolle ettei olisi, mutta varmasti vaan hakee äijän suojelua kun näki miten milena raivostui
En sinänsä ihmettele jos Heidi ei uskalla puhua twiitistä mitään, jos se nyt ylipäänsä oli Heidi joka se kirjoitti. Kyll tuli sellasta tekstiä Milenalt eilen suusta, että vähempikin hirvittäis.
Mut jos se Heidi on, niin ihmeen hyvin on onnistunut kyllä pitämään pokka ku tuosta on kuitenki nii paljo Heidiä hiillostettu.
Ompas Laurasta tullut entistä vainoharhaisempi, ei tainnu mennä ihan suunnitelmien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en haluaisi olla Milenan kanssa riidoissa, tuohan on ihan järkky suuttuessaan
Milenan ja Reeon todelliset luonteet paljastuivat, kun selvisi, ketkä ovat häätöäänestyksessä.
Öö..Reeohan otti koko tilanteen ihan hyvin vastaan. Otti jopa kunnia-asiana sen, että pidetään niin kovana uhkana että noin kovasti piti saada Reeo häätöön. Toki alussa aika tiukasti hiillosti Millua, mutta pysyi kuitenkin asiallisena. Enemmän Reeoa taitaa sapettaa ku Millu valehteli päin naamaa
Milena nyt on ihan oma lukunsa.
Oli kyllä melko järkyttävä ilta, alkaa ihmisistä tulla toiset piirteet esiin. Siellä huudettiin ja valehdeltiim päin naamaa vähä joka suuntaan.
Heidi tekee kyllä mahtavia itsemurhamuuveja neukkarissa.
Ensin Miikka häätöön, nyt Reeo.