Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Hauskat nuo Aleksin ja Mian salatehtävät koosteessa 😄
Mia näytti ihanalta leveälahkeisissa farkuissa ja hiukset auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollakin Mialla on tommonen turvonnut naama,niinhän se sanoi, että kesällä on tullut istuttua usein terasseilla ja se näkyy.
Mikä sinäkin olet arvostelemaan. :D
Mitäs jos vaan jätät muiden ulkonäön haukkumisen ja keksit jotain fiksumpaa tekemistä.
😆😂
Mervellä jalat vispasi kuin Jerryllä konsanaan, kun häätöäänestystulokset oli julkaistu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollakin Mialla on tommonen turvonnut naama,niinhän se sanoi, että kesällä on tullut istuttua usein terasseilla ja se näkyy.
Mikä sinäkin olet arvostelemaan. :D
Mitäs jos vaan jätät muiden ulkonäön haukkumisen ja keksit jotain fiksumpaa tekemistä.
Milena on läski ja Sofialla on munat. :D
Laura puhuu huippuhauskasta päiväkirjahuoneessa. Eihän tuo ankeuttaja edes tiedä mitä se tarkoittaa. :D
"Meil meni kaikki läpi." kertoo Repa Millalle. Aivan, sinähän siellä päätät, kuka mitäkin tekee. - Tästäkö me maksamme koko loppukauden, että vanha pappa häärää ja määrää?
Kamalaa jankkausta Milenalla!
Kauheeta olis olla tuolla talossa kun ei pääsisi karkuun katkeraa.
Ja twiitin teksti ON totta. Milena palloili ärsyttävästi keskusteluista toiseen.
Toivottavasti pääsisi talosta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve katkerana, kun ei päässyt viininmaistajaisiin. Välillä muidenkin vuoro herkutella.
No eihän ollut! 😂
No kuule, Merve on aina kateellinen kaikille ja kaikesta.
Kummallista touhoa Merven osalta. Itse rikas ja pitää olla kateellinen. Ei taida olla hänellä ihan kaikki jauhot pussissa.
Voi jumalauta tota Reijoa. Uskomaton PELLE. Kuka toi läskimaha luulee olevansa? Nyt äänestetään se vitt..n tuolta talosta heti huomenna. Eihän tommosta haisevaa ukkoa jaksa kukaan enää kattoa.
Reeolla on reptiliaanin silmät.
Tuulalla on ikäisekseen kaunis vartalo.
Mätisäkki vidduun kirjoitti:
Voi jumalauta tota Reijoa. Uskomaton PELLE. Kuka toi läskimaha luulee olevansa? Nyt äänestetään se vitt..n tuolta talosta heti huomenna. Eihän tommosta haisevaa ukkoa jaksa kukaan enää kattoa.
Mitä siellä tapahtuu?
Reeo tyytyväinen :D Huomenna vielä tyytyväisempi :D
Jaa Aleksi paljasti että haluaa kotiin. Eiköhän toteuteta pojan toive huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki vidduun kirjoitti:
Voi jumalauta tota Reijoa. Uskomaton PELLE. Kuka toi läskimaha luulee olevansa? Nyt äänestetään se vitt..n tuolta talosta heti huomenna. Eihän tommosta haisevaa ukkoa jaksa kukaan enää kattoa.
Mitä siellä tapahtuu?
Reeo on kännissä ja meni tunteisiin nimeämiset
Aleksi kotiin äiskän luokse!
Mätisäkki vidduun kirjoitti:
Voi jumalauta tota Reijoa. Uskomaton PELLE. Kuka toi läskimaha luulee olevansa? Nyt äänestetään se vitt..n tuolta talosta heti huomenna. Eihän tommosta haisevaa ukkoa jaksa kukaan enää kattoa.
:D
Heidi tuskin tiesi, että hänen kirjoittama höpsö viesti saa aikaan näin suurta draamaa.
"Kuka on äänestänyt mua? Mieti!" kuiskaa Repa Napsulle. Muamuamuamuamuamua. LO-PE-TA.
"Tää on Lauran vika!" Repa-vauva itkee. - Pian vääntyy uhmaksi, sanoo Mialle: "Kyllä minä tiedän, miksi sinä siellä olet." - Joo-o, sinähän sen äänestyksen järjestit, pappa 49 vee lapsellisin kaikista.