Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Respect kirjoitti:
Hyvä Kim Sainio kun sanoo suoraan noista asukkaista.
Onhan tuota talon tekopyhää meininkiä inhottava katsoa. Reeo sitä, Reeo tätä.
Taas se kunto-ohjaaja syö, syö, syö, onneksi huomenna kotiin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Millu on jo 5 vuoden kuluttua ulkonäöltään kunnon pubiruusu. Pian ei auta enää meikkikään peittämään tummia silmäpusseja.
Reeo on nyt jo pubiruusu. Just sellainen känninen käsinijä, jolla toinen koura takertunut tuopin ympärille ja määkii tietovisan vastauksia "tietävänä", mutta väärin vastaten.
25/7 Sofia just sanoo, että ei oo anSainnu voittoa kun ei tehny sen hyväks mitään, on vaan huijannu.
Muistakaa tämä myös finaaliviikolla, jos Sofia on talossa. Huijannut on. Muussakin. Nukkunut ja saanut erivapauksia. TYLSAAAA
Viininmakua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille
Jopas siellä ollaan herkkänä. Salla on 40-v
Ja siellä ollaan nyt niin herkkänä, ettei osata edes lukea. Lue kommentti uudestaan ääneen niin monta kertaa, että ymmärrät mitä siinä lukee.
Allu tai Millu sais tippuu. Ei jaksa enää niiden pentumaisia kuherteluja katsella.
Vierailija kirjoitti:
Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille
No toisaalta nämä 20-30 vuotta nuoremmat heittää myös samantyylistä vitsiä Reeolle, että eiköhän onko se yhtään sen kummempi homma
1 plus 2 on kirjoitti:
Viininmakua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille
Jopas siellä ollaan herkkänä. Salla on 40-v
Milla 32 v
Matikkaa nyt vähän siellä.
T: setämiestäti
Onko Reeo 70 😮?
Kim Sainiolta lipsahti, että ihan roskaa kun grafikkaa ei koosteessa saatu esille. Roskaahan se äänestys on, pelkkää rahankeruuta johon minä en laita senttiäkään. Jokainen saa toki laittaa rahansa mihin tahtoo. Kuinka tuo Mia, Millu mikä hänen nimensä onkaan, on niin kauhean väsyneen ja nuupahtaneen näköinen. Aivan kuin hän ryyppäisi ja valvoisi yöt läpeensä, vielä ihan nuori nainen.
Ei hemmetti mikä musiikki taustalla kun jengi siivoaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä?
Voi voi Miikkaa, mihin se on velkaa tarvinnut. Tatuoinnit on kalliita ja mielestäni myös aina rumia.
Oli ne sitten millaisia tahansa. En ihaile tatuointeja milloinkaan,
enkä niitä huolisi vaikka joku ne minulle maksaisi.
Mää taas niin rakastan Miikan tatuointeja 😍
Miika näyttää venäläiseltä nuorisorikolliselta. Onko sukua itärajan takana?
Onko tatuoinnitkin joku venäläisten juttu? Enpä tiennytkään. Itsekin pidän tatuoinneista.
Missä Tuula on siivouksen ajan kun ei näy koosteissa?
Vierailija kirjoitti:
Missä Tuula on siivouksen ajan kun ei näy koosteissa?
Vessassa nakkisuojassa.
Santerissa ei ole mitään naisellista, vaikka Sofia niin luulee.
Vierailija kirjoitti:
Soffe nuoleskelee Bigsua.
Huomasin saman, vetää likaisissa tossuissaan likaa huoneesta toiseen. En ikinä koskaan siivoa moisten turkistossujen kanssa ja BB kiittää tätä kutsuvierastaan. Pikkasen läpinäkyvää hei!
REEO SEKOSI ÄKKIÄ VARTIJAT TALOON
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä?
Voi voi Miikkaa, mihin se on velkaa tarvinnut. Tatuoinnit on kalliita ja mielestäni myös aina rumia.
Oli ne sitten millaisia tahansa. En ihaile tatuointeja milloinkaan,
enkä niitä huolisi vaikka joku ne minulle maksaisi.
Mää taas niin rakastan Miikan tatuointeja 😍
Miika näyttää venäläiseltä nuorisorikolliselta. Onko sukua itärajan takana?
Miikan tatskoilla mitään tekemistä vankilatatuointejen tai venäläisien kanssa. Ihan Suomessa on tehty ammattitatuoijalla. Toisin kuin "vankilatatuoinnit". Et edes tiedä mistä puhut.
Repan nätti naama vaihtui toiseen.
Reiska ääniharavana. Milena vikana.