Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39601/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiska ääniharavana. Milena vikana.

Vierailija
39602/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respect kirjoitti:

Hyvä Kim Sainio kun sanoo suoraan noista asukkaista.

Onhan tuota talon tekopyhää meininkiä inhottava katsoa. Reeo sitä, Reeo tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39603/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se kunto-ohjaaja syö, syö, syö, onneksi huomenna kotiin syömään.

Vierailija
39604/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu on jo 5 vuoden kuluttua ulkonäöltään kunnon pubiruusu.  Pian ei auta enää meikkikään peittämään tummia silmäpusseja.

Reeo on nyt jo pubiruusu. Just sellainen känninen käsinijä, jolla toinen koura takertunut tuopin ympärille ja määkii tietovisan vastauksia "tietävänä", mutta väärin vastaten.

Vierailija
39605/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25/7 Sofia just sanoo, että ei oo anSainnu voittoa kun ei tehny sen hyväks mitään, on vaan huijannu.

Muistakaa tämä myös finaaliviikolla, jos Sofia on talossa. Huijannut on. Muussakin. Nukkunut ja saanut erivapauksia. TYLSAAAA

Vierailija
39606/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viininmakua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille

Jopas siellä ollaan herkkänä. Salla on 40-v

Ja siellä ollaan nyt niin herkkänä, ettei osata edes lukea. Lue kommentti uudestaan ääneen niin monta kertaa, että ymmärrät mitä siinä lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39607/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu tai Millu sais tippuu. Ei jaksa enää niiden pentumaisia kuherteluja katsella.

Vierailija
39608/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille

No toisaalta nämä 20-30 vuotta nuoremmat heittää myös samantyylistä vitsiä Reeolle, että eiköhän onko se yhtään sen kummempi homma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39609/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 plus 2 on kirjoitti:

Viininmakua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille

Jopas siellä ollaan herkkänä. Salla on 40-v

Milla 32 v

Matikkaa nyt vähän siellä.

T: setämiestäti

Onko Reeo 70 😮?

Vierailija
39610/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Sainiolta lipsahti, että ihan roskaa kun grafikkaa ei koosteessa saatu esille. Roskaahan se äänestys on, pelkkää rahankeruuta johon minä en laita senttiäkään. Jokainen saa toki laittaa rahansa mihin tahtoo. Kuinka tuo Mia,  Millu mikä hänen nimensä onkaan, on niin kauhean väsyneen ja nuupahtaneen näköinen. Aivan kuin hän ryyppäisi ja valvoisi yöt läpeensä, vielä ihan nuori nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39611/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti mikä musiikki taustalla kun jengi siivoaa. :D

Vierailija
39612/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä? 

Voi voi Miikkaa, mihin se on velkaa tarvinnut. Tatuoinnit on kalliita ja mielestäni myös aina rumia. 

Oli ne sitten millaisia tahansa. En ihaile tatuointeja milloinkaan,

enkä niitä huolisi vaikka joku ne minulle maksaisi.

Mää taas niin rakastan Miikan tatuointeja 😍

Miika näyttää venäläiseltä nuorisorikolliselta. Onko sukua itärajan takana?

Onko tatuoinnitkin joku venäläisten juttu? Enpä tiennytkään. Itsekin pidän tatuoinneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39613/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Tuula on siivouksen ajan kun ei näy koosteissa?

Vierailija
39614/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffe nuoleskelee Bigsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39615/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Tuula on siivouksen ajan kun ei näy koosteissa?

Vessassa nakkisuojassa.

Vierailija
39616/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santerissa ei ole mitään naisellista, vaikka Sofia niin luulee.

Vierailija
39617/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soffe nuoleskelee Bigsua.

Huomasin saman, vetää likaisissa tossuissaan likaa huoneesta toiseen. En ikinä koskaan siivoa moisten turkistossujen kanssa ja BB kiittää tätä kutsuvierastaan. Pikkasen läpinäkyvää hei!

Vierailija
39618/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

REEO SEKOSI ÄKKIÄ VARTIJAT TALOON

Vierailija
39619/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä? 

Voi voi Miikkaa, mihin se on velkaa tarvinnut. Tatuoinnit on kalliita ja mielestäni myös aina rumia. 

Oli ne sitten millaisia tahansa. En ihaile tatuointeja milloinkaan,

enkä niitä huolisi vaikka joku ne minulle maksaisi.

Mää taas niin rakastan Miikan tatuointeja 😍

Miika näyttää venäläiseltä nuorisorikolliselta. Onko sukua itärajan takana?

Miikan tatskoilla mitään tekemistä vankilatatuointejen tai venäläisien kanssa. Ihan Suomessa on tehty ammattitatuoijalla. Toisin kuin "vankilatatuoinnit". Et edes tiedä mistä puhut.

Vierailija
39620/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repan nätti naama vaihtui toiseen.

Ketju on lukittu.