Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39581/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi: Niii jo jo joo! Jep!

Vierailija
39582/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se Daijaana on siellä vessassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39583/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 min niin köyhätkin näkkee BB, noo tää on jo sitä Rankempaa huumoria

Vierailija
39584/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hytkop kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, ettei känisevä syylänaama vain ole puoleensavetäjä?

Reeo on heittämällä taloin kuumin mies.

Hän on mies ei mikää vikuja..Reeo voittoon..

Ei vingu mutta känisee akkamaisella äänellä. Lisäksi nuo kuvottavat syylät naamassa.

Sen ääni on ripulia korville. Lisäksi tuo patronising hidas tapa puhua.

Vierailija
39585/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yäk reeo on oksettava setämies

Vierailija
39586/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut kyselee kirjoitti:

Vieläkö se Daijaana on siellä vessassa?

On. Sillä on jättimäinen kakkahätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39587/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä kausi on kaikkien aikojen tylsin kausi. Pelkkää juonittelua, ei mistään asiasta tai maailmankatsomuksista keskustelua alkuunkaan. Kuka oikein on nykyinen johtaja Janne Virtasen jäätyä pois?

Paljon Virtastakin parjattiin, mutta tähän kauteen verrattuna hän oli suorastaan hyvä, tapahtumia ja keskusteluja riitti ja asukkailla oli joku roti ja kuri. Nyt on lepsuilua, kuin lastenkasvatusta ilman rajoja. Ei tahdo enää riittää kiinnostusta katsoa kautta loppuun. Luullaan, että kontenttia syntyy itsestään, kun pannaan kehiin erilaisia vähemmistöläisiä. Ei synny! Tylsää.

Vierailija
39588/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä? 

Voi voi Miikkaa, mihin se on velkaa tarvinnut. Tatuoinnit on kalliita ja mielestäni myös aina rumia. 

Oli ne sitten millaisia tahansa. En ihaile tatuointeja milloinkaan,

enkä niitä huolisi vaikka joku ne minulle maksaisi.

Mää taas niin rakastan Miikan tatuointeja 😍

Miika näyttää venäläiseltä nuorisorikolliselta. Onko sukua itärajan takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39589/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille

Vierailija
39590/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä kausi on kaikkien aikojen tylsin kausi. Pelkkää juonittelua, ei mistään asiasta tai maailmankatsomuksista keskustelua alkuunkaan. Kuka oikein on nykyinen johtaja Janne Virtasen jäätyä pois?

Paljon Virtastakin parjattiin, mutta tähän kauteen verrattuna hän oli suorastaan hyvä, tapahtumia ja keskusteluja riitti ja asukkailla oli joku roti ja kuri. Nyt on lepsuilua, kuin lastenkasvatusta ilman rajoja. Ei tahdo enää riittää kiinnostusta katsoa kautta loppuun. Luullaan, että kontenttia syntyy itsestään, kun pannaan kehiin erilaisia vähemmistöläisiä. Ei synny! Tylsää.

Virtanen oli ohjaaja eikä mikään johtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39591/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille aikuisille katsojillekin pitää yksi "setämies" pitää talossa, vähiin jää katsominen, jos Reeo huomenna talosta lähtee.

Vierailija
39592/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille

Jopas siellä ollaan herkkänä. Salla on 40-v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39593/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim näyttää paljon siistimmältä ja nuoremmalta ilman partaa.

Vierailija
39594/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Kim Sainio kun sanoo suoraan noista asukkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39595/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkien manipuloitu pahasti kesken. :D

Vierailija
39596/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut äänestystilannetta.

Vierailija
39597/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viininmakua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille

Jopas siellä ollaan herkkänä. Salla on 40-v

Milla 32 v

Matikkaa nyt vähän siellä.

T: setämiestäti

Vierailija
39598/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo uskon tietävän väkevistä viinoista ja olueista.

Tuolla iällä ja tuolla kokemuksella on varmaan tietoa jos jonkinlaisista juomista

Vierailija
39599/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu on jo 5 vuoden kuluttua ulkonäöltään kunnon pubiruusu.  Pian ei auta enää meikkikään peittämään tummia silmäpusseja.

Reeo on nyt jo pubiruusu. Just sellainen känninen käsinijä, jolla toinen koura takertunut tuopin ympärille ja määkii tietovisan vastauksia "tietävänä", mutta väärin vastaten.

Vierailija
39600/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys että Reeo ihan ylivoimaisessa johdossa äänestyksessä :D Kyllä kansa tietää

Ketju on lukittu.