Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vieläkö se Daijaana on siellä vessassa?
10 min niin köyhätkin näkkee BB, noo tää on jo sitä Rankempaa huumoria
Vierailija kirjoitti:
hytkop kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin.
Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.
Onko se niin vaikeaa ymmärtää, ettei känisevä syylänaama vain ole puoleensavetäjä?
Reeo on heittämällä taloin kuumin mies.
Hän on mies ei mikää vikuja..Reeo voittoon..
Ei vingu mutta känisee akkamaisella äänellä. Lisäksi nuo kuvottavat syylät naamassa.
Sen ääni on ripulia korville. Lisäksi tuo patronising hidas tapa puhua.
siis yäk reeo on oksettava setämies
Huolestunut kyselee kirjoitti:
Vieläkö se Daijaana on siellä vessassa?
On. Sillä on jättimäinen kakkahätä.
Kyllä tämä kausi on kaikkien aikojen tylsin kausi. Pelkkää juonittelua, ei mistään asiasta tai maailmankatsomuksista keskustelua alkuunkaan. Kuka oikein on nykyinen johtaja Janne Virtasen jäätyä pois?
Paljon Virtastakin parjattiin, mutta tähän kauteen verrattuna hän oli suorastaan hyvä, tapahtumia ja keskusteluja riitti ja asukkailla oli joku roti ja kuri. Nyt on lepsuilua, kuin lastenkasvatusta ilman rajoja. Ei tahdo enää riittää kiinnostusta katsoa kautta loppuun. Luullaan, että kontenttia syntyy itsestään, kun pannaan kehiin erilaisia vähemmistöläisiä. Ei synny! Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä?
Voi voi Miikkaa, mihin se on velkaa tarvinnut. Tatuoinnit on kalliita ja mielestäni myös aina rumia.
Oli ne sitten millaisia tahansa. En ihaile tatuointeja milloinkaan,
enkä niitä huolisi vaikka joku ne minulle maksaisi.
Mää taas niin rakastan Miikan tatuointeja 😍
Miika näyttää venäläiseltä nuorisorikolliselta. Onko sukua itärajan takana?
Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä kausi on kaikkien aikojen tylsin kausi. Pelkkää juonittelua, ei mistään asiasta tai maailmankatsomuksista keskustelua alkuunkaan. Kuka oikein on nykyinen johtaja Janne Virtasen jäätyä pois?
Paljon Virtastakin parjattiin, mutta tähän kauteen verrattuna hän oli suorastaan hyvä, tapahtumia ja keskusteluja riitti ja asukkailla oli joku roti ja kuri. Nyt on lepsuilua, kuin lastenkasvatusta ilman rajoja. Ei tahdo enää riittää kiinnostusta katsoa kautta loppuun. Luullaan, että kontenttia syntyy itsestään, kun pannaan kehiin erilaisia vähemmistöläisiä. Ei synny! Tylsää.
Virtanen oli ohjaaja eikä mikään johtaja.
Kyllä meille aikuisille katsojillekin pitää yksi "setämies" pitää talossa, vähiin jää katsominen, jos Reeo huomenna talosta lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille
Jopas siellä ollaan herkkänä. Salla on 40-v
Kim näyttää paljon siistimmältä ja nuoremmalta ilman partaa.
Hyvä Kim Sainio kun sanoo suoraan noista asukkaista.
Palkkien manipuloitu pahasti kesken. :D
Ei tullut äänestystilannetta.
Viininmakua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolta lentää oksettavaa kaksimielistä vitsiä 20-30 vuotta nuoremmille
Jopas siellä ollaan herkkänä. Salla on 40-v
Milla 32 v
Matikkaa nyt vähän siellä.
T: setämiestäti
Vierailija kirjoitti:
Reeo uskon tietävän väkevistä viinoista ja olueista.
Tuolla iällä ja tuolla kokemuksella on varmaan tietoa jos jonkinlaisista juomista
Vierailija kirjoitti:
Millu on jo 5 vuoden kuluttua ulkonäöltään kunnon pubiruusu. Pian ei auta enää meikkikään peittämään tummia silmäpusseja.
Reeo on nyt jo pubiruusu. Just sellainen känninen käsinijä, jolla toinen koura takertunut tuopin ympärille ja määkii tietovisan vastauksia "tietävänä", mutta väärin vastaten.
Yllätys että Reeo ihan ylivoimaisessa johdossa äänestyksessä :D Kyllä kansa tietää
Aleksi: Niii jo jo joo! Jep!