Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
REEO SEKOSI ÄKKIÄ VARTIJAT TALOON
Reeo just ite sitä sanonut että aikoo hiillostaa vähä jengiä :D
Ihan hyvä vaa
Voi herrajestas tais ottaa koville Reeolla. Lapsellista jankutusta ja ininää. Vaikka muuta koittaa väittää ettei haittaa. :D Hohhoijaa!
Reeo on pelle äijä. Suurin liero talossa.
REEO VIE JA MUUT VIKISEEEEE
Milena, Millu tai Allu ulos huomenna ;-)
Tollakin Mialla on tommonen turvonnut naama,niinhän se sanoi, että kesällä on tullut istuttua usein terasseilla ja se näkyy.
Kuka sen Milenalle tarkoitetun kommentin laittoi kun M äsken sanoi, että onneksi sai tietää sen ennen kuin jos häädetään huomenna?
Nyt meni reeolla tunteisiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä?
Voi voi Miikkaa, mihin se on velkaa tarvinnut. Tatuoinnit on kalliita ja mielestäni myös aina rumia.
Oli ne sitten millaisia tahansa. En ihaile tatuointeja milloinkaan,
enkä niitä huolisi vaikka joku ne minulle maksaisi.
Mää taas niin rakastan Miikan tatuointeja 😍
Miika näyttää venäläiseltä nuorisorikolliselta. Onko sukua itärajan takana?
Miikan tatskoilla mitään tekemistä vankilatatuointejen tai venäläisien kanssa. Ihan Suomessa on tehty ammattitatuoijalla. Toisin kuin "vankilatatuoinnit". Et edes tiedä mistä puhut.
Jos tatskoja katsoo, kaikki meidän kokit ovat vankilasta karanneita rikollisia, samoin mediassa useat somenaiset ja tubettajat, kurkkuun saakka kaikki musteessa.
Miks toi miesvauva Reeo suuttuu jos sitä on äänestetty. Ihan menee ristiriidassa hänen omien puheiden kanssa...
Milenan twiitti mainittu :D
Pöljä tuo Laura kun ilmiantaa salatehtävät. Ettei vaan kennellekään tulisi mitään hauskaa. Tylsää se olla pitää ja negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen Milenalle tarkoitetun kommentin laittoi kun M äsken sanoi, että onneksi sai tietää sen ennen kuin jos häädetään huomenna?
Se oli Heidi.
Tuo Heidi on satavarmasti twiitin kirjoittaja, ihan palasina nyt kun puhutaan kuinka sen kirjoittaja on paskahousu
Hiljentäkää nyt se Milena jo!
Aleksi on niin rehellisen ihana Mia-kaipuussaan. Halusi halata.
Reeo antaa henkistä viinipäissään :D