Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39561/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.

Sivistymätön perusjuntti! Samanlainen kuin sitä henkeen ja vereen ihannoivat. Tuollainen tyyppi vetoaa just näihin oman elämänsä resupekkoihin.

Tzot tzot, nyt menee vähän liian lujaa tässä kommentissa. Reeo on mies, joka osaa jutustella, ja yleensä ystävällisesti huomioi kaikki jollain tavalla. Pelaa toki ja välillä kovaakin, mutta niinhän tässä nyt pitääkin. Huumori menee joskus mustan puolelle, joka on yleensä älykkään ihmisen merkki. Olisi toki voinut ottaa lippiksen pois viininmaisteluissa, mutta eihän tuo nyt mikään kardinaalimoka sentään ollut. Tämä perusjuntti ja oman elämänsä resupekka, kuten minuakin tuossa kutsuit, luki tohtorintutkinnon tekniikasta ja koko työura tullut tehtyä vaativia asiantuntijatehtäviä. Että semmonen resupekka täällä.

Aina riittää puolustajia. Sen sijaan Kirsiä Sofiaa Aleksia Miiaa ym. saa armotta haukkua ja läyhätä?

Vierailija
39562/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu tai Millu sais pudota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39563/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Milla luulee et Reeo antoi sille nytkin pisteitä? Puhui siihen malliin.

Reeohan antoi yli vk sitten Millalle 2p. Miikka antoi pisteen. Nyt viime äänestyksessä alkoi Aleksi, Mua, Milena jahti junan alle Reeolla.

Reeo antoi pisteet silloin tuolle uudelle poppoolle koska Millu valehteli hänelle päin naamaa että he haluavat hänet ulos. Onneksi Reeo sai tietää totuuden ja nyt siellä on oikeat henkilöt häädössä.

Vierailija
39564/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva viinimaistelu ja heti kun reeo selkänsä kääntää alkaa ihan tajuton pa s kan puhuminen hänestä :D 

Huomenna kosteesta taas selviää, tapahtuuko talossa tajuton puhuminen. Tuskin.

Ei niitä läyhäämisiä näytetä. Vieras haukkuu Reeon lyttyyn.

Joskus näytetään. Odotan mielenkiinnolla, miten tapahtuma oikeasti meni.

Vierailija
39565/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaajanaiset kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvahattuilua kirjoitti:

Huomiseen koosteeseen saa hyvää matskua tästä viininmaistelusta. Sekä Reeo että Milena ovat edukseen.

MilluAllu lienee makkarin puolella vai peräti pihalla juttelemassa tontulle, kun kakkoskamerassa nyt Nabbaksen yksinpuhelukohtaus.

Reeo lakki päässä edukseen?

Hattu ei muuta sitä asiaa, että viininmaisteluhommassa Reeo toi siihenkin tapahtumaan rentouden, juttelivat mm. Karvanista (nabbe/karvan -riidasta, jossa Millu puolusti Karvania).

Tarkoitus oli varmaan se pönötys, mutta kaikki eivät ole pönöttäjiä, ja hyvä niin. Milena rupes nyt heti puhumaan pahaa Reeosta kun pääsivät ulos.)

Huoh.. ne pönötti sen takia kun Reeon seurassa on kiusallinen ja epämukava olla koska hänen läpi paistaa ylimielisyys.

Vierailija
39566/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.

Sivistymätön perusjuntti! Samanlainen kuin sitä henkeen ja vereen ihannoivat. Tuollainen tyyppi vetoaa just näihin oman elämänsä resupekkoihin.

Tzot tzot, nyt menee vähän liian lujaa tässä kommentissa. Reeo on mies, joka osaa jutustella, ja yleensä ystävällisesti huomioi kaikki jollain tavalla. Pelaa toki ja välillä kovaakin, mutta niinhän tässä nyt pitääkin. Huumori menee joskus mustan puolelle, joka on yleensä älykkään ihmisen merkki. Olisi toki voinut ottaa lippiksen pois viininmaisteluissa, mutta eihän tuo nyt mikään kardinaalimoka sentään ollut. Tämä perusjuntti ja oman elämänsä resupekka, kuten minuakin tuossa kutsuit, luki tohtorintutkinnon tekniikasta ja koko työura tullut tehtyä vaativia asiantuntijatehtäviä. Että semmonen resupekka täällä.

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39567/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin 24/7! Siellä se Reeo manipuloi viattomia tyttöjä uskomaan että tietäisi jotain viineistä! Julmia peliliikkeitä toisensa perään! Hirveä sortaja! Ja nyt on psykoottinen olo! Kiitos taas Reeo 😡

Vierailija
39568/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Milla luulee et Reeo antoi sille nytkin pisteitä? Puhui siihen malliin.

Reeohan antoi yli vk sitten Millalle 2p. Miikka antoi pisteen. Nyt viime äänestyksessä alkoi Aleksi, Mua, Milena jahti junan alle Reeolla.

No kai nyt jollekin pitää antaa äänet? ja miten milena voi lähtä junan alle kun ei ole koskaan ollut missään tiimissä ?

Onhan, Reeon vapaamatkustajana. Hyppää junasta huomenna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39569/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän toi reeo selitteli omat pelikuviot Millalle 😄tai pelasti perseestä noil jutuilla, uskokoon kuka tahtoo 😂

Kenet se pelasti perseestä? Millanko? Kenen perseestä?

Vierailija
39570/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti oli kiva hyvänmielen viinimaistelu ja alle 5 min niin Milena ja Milla läyhäämässä paskaa Reeosta.

"Puhukohan se vaan paskaa, kukaan ei nää et se on paha wääwää"

Hupaisaa on kyllä tämä ihmisten sokeutuminen omalle toiminnalle. Reeoa on syytetty pelaamisesta ja muiden käyttämisestä pelinappuloina. On säälitelty joitakin asukkaita, kuinka he eivät tätä huomaa. Nyt Isoveli näytti lauseen 'tarvittaessa heitetään joku bussin alle' tjmv, niin KAIKKI asukkaat arvasivat että sanoja on ollut Reeo. Siitä asukkaat vain saavat lisäpontta, 'mää niin tiesin', 'Reeo paha peluri' jne.

Yksikään ei taida tuolla miettiä, että taas on tilanne yksi vastaan muut asukkaat, pahimmat läyhääjät eivät tajua läyhäävänsä koko ajan, että Reeo, Reeo, Reeo. He eivät kerta kaikkiaan käsitä, että he pelaavat itse - ilmeisesti huomaamattaan-  kaikkein eniten, he ovat tavallaan menneet Isoveikan asettamaan ansaan: Rooma paha, Reeo paha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39571/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi Reijon nauru on? Ei voi olla aitoa?

Vierailija
39572/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.

Sivistymätön perusjuntti! Samanlainen kuin sitä henkeen ja vereen ihannoivat. Tuollainen tyyppi vetoaa just näihin oman elämänsä resupekkoihin.

Tzot tzot, nyt menee vähän liian lujaa tässä kommentissa. Reeo on mies, joka osaa jutustella, ja yleensä ystävällisesti huomioi kaikki jollain tavalla. Pelaa toki ja välillä kovaakin, mutta niinhän tässä nyt pitääkin. Huumori menee joskus mustan puolelle, joka on yleensä älykkään ihmisen merkki. Olisi toki voinut ottaa lippiksen pois viininmaisteluissa, mutta eihän tuo nyt mikään kardinaalimoka sentään ollut. Tämä perusjuntti ja oman elämänsä resupekka, kuten minuakin tuossa kutsuit, luki tohtorintutkinnon tekniikasta ja koko työura tullut tehtyä vaativia asiantuntijatehtäviä. Että semmonen resupekka täällä.

Tzot tzot! Piilovitsuilu ei ole mustaa huumoria. Reeo ei ole mustaa huumoria viljellyt. Voi olla älykäs, mutta se ei ole hyvän tyypin mitta. Sivistystä hänellä on ja sosiaalista taitoa mutta valitettavasti ei ole tarpeeksi fiksu että pärjäisi ilman paskaheittojaan. Sadness.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39573/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo uskon tietävän väkevistä viinoista ja olueista.

Vierailija
39574/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva viinimaistelu ja heti kun reeo selkänsä kääntää alkaa ihan tajuton pa s kan puhuminen hänestä :D 

Huomenna kosteesta taas selviää, tapahtuuko talossa tajuton puhuminen. Tuskin.

Ei niitä läyhäämisiä näytetä. Vieras haukkuu Reeon lyttyyn.

Vierashan on se joka huomenna häädetään. Ei ehdi haukkua lyttyyn, saa ruutuaikaa vasta maanantaina. Toivottavasti Mullu tai Milleeeena. Poikia ei enää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39575/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä tosi pettynyt jos "sisaruksista" kumpikaan ei putoa😒näilläkii sivuilla paljon mielipiteitä että ovat ällöjä ja sit jos molemmat porskuttaa jatkoon 🤢

Vierailija
39576/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen keski-ikäinen suomalainen mies normaalilla itsetunnolla ja jalat maassa. Siinä sitä vihaamisen ja psykoosien aihetta kerrakseen. Hävettää katsoa, kun Laura, Merve ja kumppanit löytävät pahaa jokaisesta ilmeestä ja eleestä, jonka yksi tekee.

Jotenkin erikoinen tämä kiusaamisilmiö, koska kiusaamisen uhri pelottaa jostain syystä kiusaajia. Pirkka ei pelottanut ketään, ja sen kiusaaminen oli vähän samanlaista mutta siitä puuttui se pelkoaspekti.

Vierailija
39577/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viininmaistaja Reeo lippis päässä kohteliaasti pöydässä, vois kyllä riisua lippalakit tossa tilanteessa, kuuluu hyviin tapoihin.

Sivistymätön perusjuntti! Samanlainen kuin sitä henkeen ja vereen ihannoivat. Tuollainen tyyppi vetoaa just näihin oman elämänsä resupekkoihin.

Tzot tzot, nyt menee vähän liian lujaa tässä kommentissa. Reeo on mies, joka osaa jutustella, ja yleensä ystävällisesti huomioi kaikki jollain tavalla. Pelaa toki ja välillä kovaakin, mutta niinhän tässä nyt pitääkin. Huumori menee joskus mustan puolelle, joka on yleensä älykkään ihmisen merkki. Olisi toki voinut ottaa lippiksen pois viininmaisteluissa, mutta eihän tuo nyt mikään kardinaalimoka sentään ollut. Tämä perusjuntti ja oman elämänsä resupekka, kuten minuakin tuossa kutsuit, luki tohtorintutkinnon tekniikasta ja koko työura tullut tehtyä vaativia asiantuntijatehtäviä. Että semmonen resupekka täällä.

Aina riittää puolustajia. Sen sijaan Kirsiä Sofiaa Aleksia Miiaa ym. saa armotta haukkua ja läyhätä?

No mitä sä siitä noin runtua otat? Sen kun alat puolustamaan Kirsiä Sofiaa Aleksia Miia ym. Mikä sinua estää? Laiskuus? Saamattomuus? Vai äitikö sano, että ainoastaan sun mielipiteillä on merkitystä ja jos sä et jostain tykkää, niin kukaan ei sit tykkää niinku?

Menepä ottamaan kaakaota ja voikkaleipää ja sit tutimaan.

Vierailija
39578/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hytkop kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, ettei känisevä syylänaama vain ole puoleensavetäjä?

Reeo on heittämällä taloin kuumin mies.

Hän on mies ei mikää vikuja..Reeo voittoon..

Ei vingu mutta känisee akkamaisella äänellä. Lisäksi nuo kuvottavat syylät naamassa.

Vierailija
39579/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis täällä vähän lettua halukkaille.👄

Vierailija
39580/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketäs toivotte että tippuu huomenna?

milena

Ketju on lukittu.