Oletko käynyt koskaan Kolilla? Jos et, niin nyt on aika.
Ota tänä kesänä lomamatkakohteiksesi Koli, Lieksa, Joensuu... Eli Itä-Suomeen, niin teet samalla isänmaallisen teon, kun tuet Itä-Suomen elinvoimaa. Isänmaallisuuskin voi siis olla hauskaa ja rentouttavaa, sillä Pohjois-Karjalassa todellakin riittää kaikkea kivaa : )
Kommentit (19)
Olen sieltä päin kotoisin, nyt asunut n.15v muualla. Ja joka kesä vietän lomaani siellä, myös tänä kesänä.
On siellä muitakin pieniä paikkakuntia joissa kannattaa käydä.
Olen käynyt usein. Hieno paikka, kesällä ei vaan meinaa saada parkkipaikkaa ellei mene niin aikaisin paikalle kun mikään ei ole vielä auki.
Olen käynyt, useammin kuin kerran. Ja mikä sattuma, tänä vuonna olen menossa sinne, edellisestä kerrasta on varmasti yli 10 v.
Rääkkylähän on kuulemma maanpäällinen paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, ja Koli on osa Lieksaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni pieni paikkakunta on itse asiassa nykyisin Joensuuta, vaikka on naamioitunut pikkukyläksi, esim. Eno.
Ei kiitos. Kerran kävin. Suuntaan jatkossakin ennemmin Norjaan. Siellä päin on kans paljon vähemmän avohakkuita.
Kävin Kolilla 2015 kun maailma oli vielä joten kuten järjissään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Kerran kävin. Suuntaan jatkossakin ennemmin Norjaan. Siellä päin on kans paljon vähemmän avohakkuita.
Kolilta olisi pikemminkin varaa hakata enemmän avoimeksi alueita, kun lasketturinteiden alueellakin joka kohdassa puita.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Kolilla 2015 kun maailma oli vielä joten kuten järjissään.
Kolilla ollaan järjissään edelleen. Itä-Suomeen pääsee bussilla ja junalla; ei tarvitse lentää.
Kolilla ollaan käyty kerran, ei mennä toiste. Täyteen ammuttu ihmisiä.
Itä-Suomessa kierreltiin edelliskesänä elokuussa. Oli kauniita paikkoja, mutta todella moni turistikohde, kahvila, ravintola jo kiinni, kun elokuun alku oli kuulemma sesongin ulkopuolella 😀 Bomba-talon ympärilläkin kiersi useita kymmeniä turisteja ihmeissään, kun kaikki kiinni. Hieman outoa. Että ei siellä sitten paljon tullut rahaa käytettyä, kun ei matkailijoita sinne tarvittu.
Olen käynyt Kolilla ainakin viisi (5) kertaa.
Olen ulkosuomalainen. Koska lapset ovat eläneet pääosan elämästään ulkomailla, olen kierrättänyt heitä laajasti Suomessa. Olemme olleet juurikin Kolilla, Kuopiossa, Imatralla, Kemijärvellä, Kittilässä, Pietarsaaressa jnejne
Suomi on kaunis (kesällä) ja eri nurkat ovat omintakeisia.
Olen kerran käynyt Kolilla ja tykkäsin kauniista maisemista.
Olen kotoisin itäisestä Suomesta, Kolillakin käynyt muutaman kerran. Nythän tuokin maisema muuttuu, koska kuoriaiset tuhoavat alueen kuuset.
Tuu Kolille.