Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hammashoito Helsingissä

Vierailija
13.08.2022 |

Voiko mennä luukulle varaamaan kiireettömän ajan, siis maanantaina

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille ihmeen luukulle?

Vierailija
2/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hammashoitolan luukulle. Soita ap ajanvaraukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ajanvaraukseen, siellä antavat parhaiten aikoja.

Vierailija
4/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteys hammashoitoon ja varaa ajanvaraus ja kerro miksi. onko akuutti? ellei niin saat oottaa aikaa ainakin puolivuotta. Itsellä meni sivulta hammaspoikki ja tuntu ettei se kuuluu kiireelliseen. kolmannella kerralla onnistuin pääsemään hoitoon. sitten sano että saat tarkastukseen ajan koska viimeksi olin v 2019 huhtikuussa. lopputulos, ei reikiä. tämä Hgissä.

Vierailija
5/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ota yhteys hammashoitoon ja varaa ajanvaraus ja kerro miksi. onko akuutti? ellei niin saat oottaa aikaa ainakin puolivuotta. Itsellä meni sivulta hammaspoikki ja tuntu ettei se kuuluu kiireelliseen. kolmannella kerralla onnistuin pääsemään hoitoon. sitten sano että saat tarkastukseen ajan koska viimeksi olin v 2019 huhtikuussa. lopputulos, ei reikiä. tämä Hgissä.

putsattiin vielä hampaat

Vierailija
6/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ajanvaraukseen mutta varaudu odottamaan. Itsellä hammas halki, paikka pudonnut ja kaksi muuta reikää kun hammaslääkäriin ei ole päässyt, ja sain ns. kiireellisen ajan maksusetelillä yksityiselle kuukauden päähän.

Vierailija
7/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipupäivystyksen kautta pääsee nopeasti.

Vierailija
8/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te osaa lukea? Ap kyseli kiireetöntä aikaa. Hammasjonot ovat varmaan lähemmäs vuoden pituiset nyt Helsingissä. Tarjoavat varmaan palveluseteliä yksityiselle.

Vierailija
9/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita ajanvaraukseen mutta varaudu odottamaan. Itsellä hammas halki, paikka pudonnut ja kaksi muuta reikää kun hammaslääkäriin ei ole päässyt, ja sain ns. kiireellisen ajan maksusetelillä yksityiselle kuukauden päähän.

mulla sivulta katkesi hammas ja tuntu että ei lähiaikoina sa aikaa. soitin toisenkin kerran ei mutta kolmannella kerralla onnisti, kysyi onko kipua niin sanoin että kyllä vähän tuntuu. kerroin vielä että pelkään että lähtee se nysäkin pois. sain ajan viikon päähän.

Vierailija
10/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä: puolikiireellinen aika annettiin hampaanpoistoon. Aika on tammikuussa 2023.

Vierailija
11/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te osaa lukea? Ap kyseli kiireetöntä aikaa. Hammasjonot ovat varmaan lähemmäs vuoden pituiset nyt Helsingissä. Tarjoavat varmaan palveluseteliä yksityiselle.

Kiireettömiä aikoja ei Helsingissä kertakaikkiaan saa, jossain oli uutinen, että nyt jono 2.5 vuotta. En tiedä, voiko toi pitää paikkaansa, mutta mä olen totunut jo vuosikausia vähintään puolen vuoden jonoon. Viimeksi kävi niin, etteivät pystyneet antamaan mihinkään ajankohtaan, ei edes vuoden päästä. Sain palvelusetelin yksityiselle.

Herää kysymys, mihin on hammaslekuritkin kadonneet vai junnaako hammashoitajissa. Korona ei ole selitys, helsinkiläisenä tiedän. Joka himputin alalta puuttuu tekijät, mitä hittoa

Vierailija
12/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiireettömiä aikoja ei Helsingissä kertakaikkiaan saa, jossain oli uutinen, että nyt jono 2.5 vuotta. En tiedä, voiko toi pitää paikkaansa, mutta mä olen totunut jo vuosikausia vähintään puolen vuoden jonoon. Viimeksi kävi niin, etteivät pystyneet antamaan mihinkään ajankohtaan, ei edes vuoden päästä. Sain palvelusetelin yksityiselle.

Herää kysymys, mihin on hammaslekuritkin kadonneet vai junnaako hammashoitajissa. Korona ei ole selitys, helsinkiläisenä tiedän. Joka himputin alalta puuttuu tekijät, mitä hittoa

Lukemasi otsikko oli oikomishoidosta. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hammashoitoon-jonotetaan-nyt-jopa-y…

Palvelusetelillä hoito on tosiaan se normi nykyisin ja sillä hoitoon pääsee usein parin viikon sisällä, kolmen ihmisen kokemuksella viime keväältä. On kalliimpaa kuin kunnallisessa hoidossa, mutta niitä aikoja kai on vaikea saada ollenkaan ja vaivakin voi pahentua odottaessa. Itse sain tosin jollain tuurilla lohkeamaan kerran peruutusajan, mutta sellaisen varaan ei kannata laskea.

Vierailija
13/13 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi hölmälä alkaa luhistuu pikkuhiljaa. Ja kuten tavallista. Kansa ei herää ja äänestää uusia kpäitä' etuskuntaan.