Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39321/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu

Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut " 

:D

Laura selittelee, että Miikka ehtii aina kertoa hänen jutut ennen Miikkaa ja hän ei halua peesata. 

Miikka kertoo Lauran jutut ennen Miikkaa?

Ja mitkä hemmetin Lauran jutut?

Vierailija
39322/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ruvennut tykkäämään Sallasta!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39323/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.

Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)

Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.

Miikkahan on itse ollut lihava. 

Ja minäkin oon. En silti pahoittanut yhtään tosta kommentìista mieltäni

en oo ollut lihava ja painan 75,4 kiloa ja pituutta 169, enkä laihuta

Täältähän se paljastui :DDDD oot 169cm pätkä ja painat pitkän 190cm miehen verran!! Ja haukut muita läskejä! Oot itse ihan samaa kastia! Ihan kamala ihrapallo. Tee itelles jotain, valas.

Oon kyl aina ihmetelly miks niin moni läski yrittää kaasuvalottaa itsensä kuvittelemaan, ettei ole läski. 169/75,4 on vakavasti ylipainonen. 169cm naisen ehdoton maksimipaino kuuluisi olla tuossa pituudessa 57kg.

No ei kyllä. Jos on yhtään lihasta, pituus miinus sata on normipaino. Eli painoindeksi n 25. Muuten menee jo laihuuden puolelle.

Vierailija
39324/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula niin herttainen ja hauska "kyllä kansa tietää", Veikko vainaan tunnuslause. 

Tuulan nuoruudessa smp ja Veikko Vennamo olivat suosittuja kotikylässään. Puhumattakaan Urpo Leppäsestä, joka syntynyt Tuulan kotikylässä.

Vierailija
39325/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksin mielestä Tuula on mustis Isosta lapsesta :D ( nabesta) Sallalle

Vierailija
39326/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli näköjään loppunut ruudun tilaus, mutta viimeaikojen meno ollut sellaista ettei houkuta maksaa. Raporttien perusteella juhlissakaan ei mitään tapahtunut. Unettavin rekry koskaan, eikä nuo "pelailut" kiinnosta hevon gullin vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39327/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu

Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut " 

:D

Laura selittelee, että Miikka ehtii aina kertoa hänen jutut ennen Miikkaa ja hän ei halua peesata. 

Miikka kertoo Lauran jutut ennen Miikkaa?

Ja mitkä hemmetin Lauran jutut?

Miikan kertomat läpät

varmaan esim. se, kun nabas tänään kiukutteli Miikalle, että miks katot mua noin pahasti ja Miiikka nauroi, että sä varmaan syyttäisit etten kato sua ollenkaan ja oon paha, jos en kattoi

Vierailija
39328/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli näköjään loppunut ruudun tilaus, mutta viimeaikojen meno ollut sellaista ettei houkuta maksaa. Raporttien perusteella juhlissakaan ei mitään tapahtunut. Unettavin rekry koskaan, eikä nuo "pelailut" kiinnosta hevon gullin vertaa.

Peruin kanssa tänään tilauksen. Enää huomiseen aikaa seurailla. Kirjoiti perusteeksi, että Bb.tuontanto on syy

Ja Bb 24/7 on ollut ainoa mitä oon kanavalta katsonut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39329/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.

Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.

Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.

Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.

Reeo tulee laskemaan  varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve. 

Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.

Vierailija
39330/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Santeri laiha. Taitaa olla läpipasko.

Karmea pyydys koko äijä.

Ulos myymään äkkiä itseään miehille.

Sukulaiset varmasti mielissään uravallinnasta.

Onko ihan pakko haukkua asukkaita? Saako siitä jotain outoa mielihyvää kun anonyymina nimittelee asukkaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39331/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ruvennut tykkäämään Sallasta!:)

Mua huvittaa tämä, että Salla pelastui häädöistä oikeastaan katsojien vastavetona juonittelijaklikkien vastaa. Ja se varsinainen, oikea suosis on tullut pikkuhiljaa perässä, kun jengi vähitellen huomaa, että tämä on kuitenkin tuossa sakissa se vähiten nilkki.

Vierailija
39332/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä jos palkintona joku Foodora-herkkureissu. Kokoajan vetävät jotain hyvää tuolla muutenkin.

Tää ruuan kuskaus firma (en kiusallakaan sano sen nimeä!) on suurin sponsori niin pakkohan sitä on joka väliin tunkea :# Tehtävät runnotaan läpi vaikka väkisin, että päästään sanomaan se nimi ja näyttämään ruokakasseja. Huokaus! Sama ton liikunta homman kanssa, tehtävät pyörii sen sponssin ympärillä ja tuon tuosta muistetaan mainostaa, Uusi huokaus! Voi olla sponsoreita vaan peli pitäisi käydä muuten kuin ymppäämällä niitä joka väliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39333/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu

Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut " 

:D

Laura selittelee, että Miikka ehtii aina kertoa hänen jutut ennen Miikkaa ja hän ei halua peesata. 

Miikka kertoo Lauran jutut ennen Miikkaa?

Ja mitkä hemmetin Lauran jutut?

Miikan kertomat läpät

varmaan esim. se, kun nabas tänään kiukutteli Miikalle, että miks katot mua noin pahasti ja Miiikka nauroi, että sä varmaan syyttäisit etten kato sua ollenkaan ja oon paha, jos en kattoi

Ei tuossa viestissä ole siltikään mitään järkeä. Miten Miikka voi kertoa läpät ennen Miikkaa?

Vierailija
39334/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksin mielestä Tuula on mustis Isosta lapsesta :D ( nabesta) Sallalle

Tuula sanoi sen tsoukkina hiprakassa ääneen että hän vähän mustasukkainen Nabbesta😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39335/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Miikka kertoo ihan vaan omia juttuja. Turha Lauran on niitä omia sen vuoksi, että oma tylsä pää lyö tyhjää.

Vierailija
39336/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Nelonen ei suojele oman firman tuöntekijää eli Hitmixin radiojuontajaa Miaa. Luulen, että Mia pelastetaan tippumiselta su.

Saattaa olla, koska täytyyhän talossa olla römäntiikkää. NOT!

Vierailija
39337/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulako Ahne, ei sinnepäinkään, harrastaa hyväntekeväisyyttä. Tuula on niin sydämellinen ja sydämellään ajatteleva. 

Vierailija
39338/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Nelonen ei suojele oman firman tuöntekijää eli Hitmixin radiojuontajaa Miaa. Luulen, että Mia pelastetaan tippumiselta su.

annin lastenhoitsu

Eikä ole, Mia oli nähnyt unta, et oli ollut Annin lapsia hoitamassa.

Vierailija
39339/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt koko päivänä katsoa, onko nimetyt kerrottu asukkaille?

Vierailija
39340/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.

Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.

Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.

Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.

Reeo tulee laskemaan  varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve. 

Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.

Ja Reeo kaveeraa vain heitä jotka ei häntä äänestä. Koska hällä pakkomielle päästä jengillään finaaliin. Haluutteko te finaaliin Tuulan, Heidin, Nabben, Miikkan ja Reeon. He tiputtavat yksitellen muut. Siksi Reeo saatava ulos niin dynamiikka muuttuu ja enempi kaveruutta eikä typeriä sivalluksia.

Ketju on lukittu.