Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mä oon ruvennut tykkäämään Sallasta!:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.
Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)
Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.
Miikkahan on itse ollut lihava.
Ja minäkin oon. En silti pahoittanut yhtään tosta kommentìista mieltänien oo ollut lihava ja painan 75,4 kiloa ja pituutta 169, enkä laihuta
Täältähän se paljastui :DDDD oot 169cm pätkä ja painat pitkän 190cm miehen verran!! Ja haukut muita läskejä! Oot itse ihan samaa kastia! Ihan kamala ihrapallo. Tee itelles jotain, valas.
Oon kyl aina ihmetelly miks niin moni läski yrittää kaasuvalottaa itsensä kuvittelemaan, ettei ole läski. 169/75,4 on vakavasti ylipainonen. 169cm naisen ehdoton maksimipaino kuuluisi olla tuossa pituudessa 57kg.
No ei kyllä. Jos on yhtään lihasta, pituus miinus sata on normipaino. Eli painoindeksi n 25. Muuten menee jo laihuuden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuula niin herttainen ja hauska "kyllä kansa tietää", Veikko vainaan tunnuslause.
Tuulan nuoruudessa smp ja Veikko Vennamo olivat suosittuja kotikylässään. Puhumattakaan Urpo Leppäsestä, joka syntynyt Tuulan kotikylässä.
Aleksin mielestä Tuula on mustis Isosta lapsesta :D ( nabesta) Sallalle
Oli näköjään loppunut ruudun tilaus, mutta viimeaikojen meno ollut sellaista ettei houkuta maksaa. Raporttien perusteella juhlissakaan ei mitään tapahtunut. Unettavin rekry koskaan, eikä nuo "pelailut" kiinnosta hevon gullin vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu
Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut "
:DLaura selittelee, että Miikka ehtii aina kertoa hänen jutut ennen Miikkaa ja hän ei halua peesata.
Miikka kertoo Lauran jutut ennen Miikkaa?
Ja mitkä hemmetin Lauran jutut?
Miikan kertomat läpät
varmaan esim. se, kun nabas tänään kiukutteli Miikalle, että miks katot mua noin pahasti ja Miiikka nauroi, että sä varmaan syyttäisit etten kato sua ollenkaan ja oon paha, jos en kattoi
Vierailija kirjoitti:
Oli näköjään loppunut ruudun tilaus, mutta viimeaikojen meno ollut sellaista ettei houkuta maksaa. Raporttien perusteella juhlissakaan ei mitään tapahtunut. Unettavin rekry koskaan, eikä nuo "pelailut" kiinnosta hevon gullin vertaa.
Peruin kanssa tänään tilauksen. Enää huomiseen aikaa seurailla. Kirjoiti perusteeksi, että Bb.tuontanto on syy
Ja Bb 24/7 on ollut ainoa mitä oon kanavalta katsonut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Reeo tulee laskemaan varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve.
Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.
Vierailija kirjoitti:
Santeri laiha. Taitaa olla läpipasko.
Karmea pyydys koko äijä.
Ulos myymään äkkiä itseään miehille.
Sukulaiset varmasti mielissään uravallinnasta.
Onko ihan pakko haukkua asukkaita? Saako siitä jotain outoa mielihyvää kun anonyymina nimittelee asukkaita?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennut tykkäämään Sallasta!:)
Mua huvittaa tämä, että Salla pelastui häädöistä oikeastaan katsojien vastavetona juonittelijaklikkien vastaa. Ja se varsinainen, oikea suosis on tullut pikkuhiljaa perässä, kun jengi vähitellen huomaa, että tämä on kuitenkin tuossa sakissa se vähiten nilkki.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä jos palkintona joku Foodora-herkkureissu. Kokoajan vetävät jotain hyvää tuolla muutenkin.
Tää ruuan kuskaus firma (en kiusallakaan sano sen nimeä!) on suurin sponsori niin pakkohan sitä on joka väliin tunkea :# Tehtävät runnotaan läpi vaikka väkisin, että päästään sanomaan se nimi ja näyttämään ruokakasseja. Huokaus! Sama ton liikunta homman kanssa, tehtävät pyörii sen sponssin ympärillä ja tuon tuosta muistetaan mainostaa, Uusi huokaus! Voi olla sponsoreita vaan peli pitäisi käydä muuten kuin ymppäämällä niitä joka väliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu
Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut "
:DLaura selittelee, että Miikka ehtii aina kertoa hänen jutut ennen Miikkaa ja hän ei halua peesata.
Miikka kertoo Lauran jutut ennen Miikkaa?
Ja mitkä hemmetin Lauran jutut?
Miikan kertomat läpät
varmaan esim. se, kun nabas tänään kiukutteli Miikalle, että miks katot mua noin pahasti ja Miiikka nauroi, että sä varmaan syyttäisit etten kato sua ollenkaan ja oon paha, jos en kattoi
Ei tuossa viestissä ole siltikään mitään järkeä. Miten Miikka voi kertoa läpät ennen Miikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Aleksin mielestä Tuula on mustis Isosta lapsesta :D ( nabesta) Sallalle
Tuula sanoi sen tsoukkina hiprakassa ääneen että hän vähän mustasukkainen Nabbesta😃
Kyllä Miikka kertoo ihan vaan omia juttuja. Turha Lauran on niitä omia sen vuoksi, että oma tylsä pää lyö tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Nelonen ei suojele oman firman tuöntekijää eli Hitmixin radiojuontajaa Miaa. Luulen, että Mia pelastetaan tippumiselta su.
Saattaa olla, koska täytyyhän talossa olla römäntiikkää. NOT!
Tuulako Ahne, ei sinnepäinkään, harrastaa hyväntekeväisyyttä. Tuula on niin sydämellinen ja sydämellään ajatteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Nelonen ei suojele oman firman tuöntekijää eli Hitmixin radiojuontajaa Miaa. Luulen, että Mia pelastetaan tippumiselta su.
annin lastenhoitsu
Eikä ole, Mia oli nähnyt unta, et oli ollut Annin lapsia hoitamassa.
En ole ehtinyt koko päivänä katsoa, onko nimetyt kerrottu asukkaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Reeo tulee laskemaan varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve.
Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.
Ja Reeo kaveeraa vain heitä jotka ei häntä äänestä. Koska hällä pakkomielle päästä jengillään finaaliin. Haluutteko te finaaliin Tuulan, Heidin, Nabben, Miikkan ja Reeon. He tiputtavat yksitellen muut. Siksi Reeo saatava ulos niin dynamiikka muuttuu ja enempi kaveruutta eikä typeriä sivalluksia.
Miikka kertoo Lauran jutut ennen Miikkaa?
Ja mitkä hemmetin Lauran jutut?