Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Reeo oli ainut Tuulan lisäksi , joka ei tiennyt , että Miikan mielestä Lihavuus on Miikan mielestä terveydelle haitallista.
Ja Miikka sanoi, että oli kyllä tosi paljon irrotettu asianyhteydestä se lause mitä sanoi
Miikka sanoi, että kuulosti tosi rumalta se miten oli tuohon laitettu
Kylläpä Miikka nyt selittelee. Läskivihaaja mikä läskivihaaja.
Seli seli Miikka! Ei sulla ennestäänkään ollu pisteitä mun silmissä, mutta nyt, hyi v****
Joo joo. Kaikki nuo kiemurtelee parhain päin sanomisistään. Juoksiko Milena jopa pk huoneessa varmistamassa sanomistaan.
Oho, pari ihmistä ilman hattua!
Eikö tää kisa ole hieman epäreilu, kun uudet ovat nähneet kaikkien esittelyvideot?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Miikka nyt selittelee. Läskivihaaja mikä läskivihaaja.
No hänhän itse on ollut todella lihava.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Miikka nyt selittelee. Läskivihaaja mikä läskivihaaja.
No jos puolustelisi niin tuskin sanoisi, että olipas ruman kuuloista miten tuo tossa oli.
Itsekin olen ollut ylipainoinen ja kärsinyt terveyshaitoista ja siksi laihduttanut paljon. Ja mielestäni ei ole ketään kiusaavaa sanoa, että ylipaino on terveysriski ja on vaikea ymmärtää miksi joku painoaan puolustelee. Ellei nyt oikeasti ole jotenkin kykenemätön laihduttamaan, mitä tietysti jotkut ovat ( esim. kehitysvammainen veljeni ei vaan kykene hahmottamaan miten tulisi syödä)
Vierailija kirjoitti:
Seli seli Miikka! Ei sulla ennestäänkään ollu pisteitä mun silmissä, mutta nyt, hyi v****
Juuri näin. Miikan mielestä ilmeisesti tupakointi ei sitten ole terveydellle vaarallista, vain ylipaino. Selitys ontuu.
Mä en siedä tupakoivia ihmisiä. Miten Miikka.
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
Uudet Salla ja Milla yms äänesti miten Reeo kehotti.
Miikka äänesti oman päänsä mukaan, pointsit siitä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli Miikka! Ei sulla ennestäänkään ollu pisteitä mun silmissä, mutta nyt, hyi v****
Juuri näin. Miikan mielestä ilmeisesti tupakointi ei sitten ole terveydellle vaarallista, vain ylipaino. Selitys ontuu.
Onko hän jossain sanonut ettei se olisi vaarallista.
Juuri esim. Merve, Sofia ja Aleksi sanoivat että ylipaino on vaaraksi ihmisen terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Uudet Salla ja Milla yms äänesti miten Reeo kehotti.
Miikka äänesti oman päänsä mukaan, pointsit siitä hänelle.
Äänesti juuri niinkuin yhdessä sopivat
Vierailija kirjoitti:
Uudet Salla ja Milla yms äänesti miten Reeo kehotti.
Miikka äänesti oman päänsä mukaan, pointsit siitä hänelle.
Reeon ja Miikkan big brother talo. Muut ovat vieraana.
Reeo ei lähde talosta tällä(kään) vkolla vaikka mitä tekisitte!
Reeon helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Hän sanelee muille miten elää ja muut tekevät.
Merve ja Milena vähän pahoitti tuosta mielensä
Mikkihiireys vaan korostuu Miikassa päivä päivältä. Reeon marionetti. Törkeä kommentti oli, vaikka miten asiaa kääntäisi.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
Mitä se sanoi? Tulin just ketjuun mukaan ja laitoin 24/7:n päälle?
Reeo oli ainut Tuulan lisäksi , joka ei tiennyt , että Miikan mielestä Lihavuus on Miikan mielestä terveydelle haitallista.
Ja Miikka sanoi, että oli kyllä tosi paljon irrotettu asianyhteydestä se lause mitä sanoi