Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Isänsä ei oo suomalainen, oliko Surinamista, saari kuitenkin Afrikan kyljessä, (etelä) Milena reipasotteinen
Milena on nykyään Reeon liittolainen, hänet pitää pelastaa! Voi osoittautua vielä hyödylliseksi pelaajaksi.
hyvässä lihassa, silti suht kiintee, ei tasapaksu pötkäle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.
Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.
Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.
Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin
Meni juuri noin. Mia sai kaiken haluamansa mitä ovat läyhääjäporukan kanssa sopineet. Ovat liian varmoja, että Reeo putoaisi heti häätöön joutuessaan pois. Heidihän tuossa sai taas paskat niskaansa. Nyt on taas pettänyt liittonsa ja on joutua tulilinjalle. Talossa on paljon asukkaita, jotka tahtoisivat Heidin pois.
Millu ja läyhärit saa vielä nenillensä, trust me. Lähtijä tuskin on Reeo :-)
Voi vaan kuvitella millainen Reeon mustamaalaamislähetys tänään on illalla. Kukas siellä on kommentoimassa vieraana ?
Varmaan ihanatsomelaurat otetaan yllätyserikoisvieraiksi tänään studioon. He kertovat miten paha ja juonitteleva valkoinen lihaa syövä heteromies Reeo on.
Mia ulos.
Saisi hajota tuo sisarsuhde allun kanssa.
Reeo turvaan.
Toivottavasti kutupari hajoaa huomenna. Sinänsä sano lähteekö Aleksi vai Mia, mutta ehkä Mia kun siellä noita nuoria naisia on tuolla jo pälättämässä muutenkin.
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Totahan nuo Heidin teini-ikäiset fanipojat tekevät kaikilla alustoilla. Heidän logiikkansa on, että koska Heidi on söpö, vähän hömelö ja teini-ikäinen, niin hän ei voi tehdä virheitä. Vähänpä tietävät, että yleensä nuorimmat on niitä itsekkäimpiä ja tyhmimpiä. Iän mukaan lisääntyy ymmärrys ja empatia muita ihmisiä kohtaan. Reeo on siitä hyvä esimerkki. Armeliaasti antoi Heidille uudestaan luottamuksensa Heidin ekan ison mokan jälkeen. Reeo taitaa sääliä ja sympatiseerata sosiaalisesti kankeaa ja lapsellista Heidiä vähän liikaakin. Antaa anteeksi, kun toinen on vaan tyhmä eikä voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳
Sofialla vähän tuon ymmärtää, kun on puhunut pitkään englantia. Ja toisaalta kyllä Allullakin ymmärtää, hän tosiaan vaikuttaa vähän "höntiltä" , kuten asukkaat sanoivat. Lisäksi hänellä on todettu lukihäiriö ( joka ei tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei tiedä sanoja)
Aleksi, sijaisopettaja, ei tiedä mitä sitaatti tarkoittaa?
ylioppilaita tuolla on Merve, Sofia, Heidi, Salla, Laura, Milena kai, Tuula, Milla?, Miikka pelkka peruskoulu, Mia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳
Sofialla vähän tuon ymmärtää, kun on puhunut pitkään englantia. Ja toisaalta kyllä Allullakin ymmärtää, hän tosiaan vaikuttaa vähän "höntiltä" , kuten asukkaat sanoivat. Lisäksi hänellä on todettu lukihäiriö ( joka ei tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei tiedä sanoja)
Aleksi, sijaisopettaja, ei tiedä mitä sitaatti tarkoittaa?
ylioppilaita tuolla on Merve, Sofia, Heidi, Salla, Laura, Milena kai, Tuula, Milla?, Miikka pelkka peruskoulu, Mia?
Ei varmaan, on lähihoitaja ja radiotoimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura saisi lähteä. Aina tympeä ilme ja typerät jutut.
Sama ilme kasvoillaan jo päivästä 1 asti. Silloin jo tiesin, että tylsä on. Eikä mielipiteeni ole mihinkään muuttunut. Tylsin asukas heittämällä.[/quote
Todella tylsä tyyppi, mun inhokki nro 1 siitä alkaen kun alkoi Reeoa suunnitella kätyreidensä kans luiskaan. Merve ei antanutkaan nyt Reeolle kun 1 pisteen, eikä Milla& Salla laisinkaan, hyvä!! Toiv tippuu Laura viikon päästä!
Vierailija kirjoitti:
Sofia puhuu, et montako leikkausta hänen pitää tehdä et se olis nainen eikä kukaan epäilisi asiaa. Erikoista, koska se tärkein leikkaus on kuitenkin tekemättä. En ymmärrä asiaa, et jos haluaa olla nainen, miks ei vaan sitten vie asiaa loppuun asti.
Noi asukkaat tulee niin yllättymään jos menevät joskus katsomaan näitä Sofian videoita. Aika helposti ne kuitenkin tännekin palstalle päätyi. Itse olisin huolissani Sofiana noista videoista. Ne on kuitenkin ihan jotain muuta ku mitä hän antaa ymmärtää itsestään. Aleksille kerran sanoi, et tulee vaikuttamaan heidän ystävyyteen. Jos käy katsomassa hänen videoita.
Miksi Sofia on huolissaan noista rivoista videoista. Jos oikeesti olisi huolissaan, ei olisi ollenkaan tullut taloon.
Karvan käväisi talossa saadakseen vain julkisuutta ja sponsoreita. Itse kertoi näin.
Sofia oleilee talossa saadakseen vain lisää maksavia asiakkaita videoilleen. Siksi tuo esille koko ajan tissejään ja ylikorostetusti vartaloaan.
Halvalla menee jos Sofia voittaa. Onneksi nuo videot julkaistiin.513
Maanantaina voisi poistaa kaikki tuolit, tyynyt, filtit, löhötuolit, sohvat ja nuo korisystermit. Lattialla saa löhöillä tai seisoa. Sitten kun valittavat, niin pedit lähtee huitsin nevadaan, vain tyynyt jätetään ja ne on vsin yökäyttöön.
Nyt elävät kuin täyshoitolassa.
Jokainen saisi 15 min. puheaikaa ja se pitää käyttää valittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sofia puhuu, et montako leikkausta hänen pitää tehdä et se olis nainen eikä kukaan epäilisi asiaa. Erikoista, koska se tärkein leikkaus on kuitenkin tekemättä. En ymmärrä asiaa, et jos haluaa olla nainen, miks ei vaan sitten vie asiaa loppuun asti.
Noi asukkaat tulee niin yllättymään jos menevät joskus katsomaan näitä Sofian videoita. Aika helposti ne kuitenkin tännekin palstalle päätyi. Itse olisin huolissani Sofiana noista videoista. Ne on kuitenkin ihan jotain muuta ku mitä hän antaa ymmärtää itsestään. Aleksille kerran sanoi, et tulee vaikuttamaan heidän ystävyyteen. Jos käy katsomassa hänen videoita.
Voi voi, kyllä tuota harhaa tässä ketjussa piisaa: Asukkaat eivät tule yllättymään mistään Sofia-videoista. Kyllä he kaikki tietävät mikä hän on ammatiltaan ja millainen OF-tili hänellä on ja millaiset genitaalit hänellä on. Hänellä on leikkaamattomat genitaalit koska hänen ansaintalogiikkansa perustuu niihin. Hänellä on myös IRL-asiakkaita (siis miehiä "sillee" hänen kanssaan). Tämä kaikki tiedetään yleisesti, ja silti hänestä pidetään talossa, koska hän ei saa häätöpisteitä.
Lauran sitaatti: olen huippuhauska läppämachine!
Vierailija kirjoitti:
ALEKSI TÄYTYY HÄÄTÄÄ, KOSKA ON ELÄINTENKIDUTTAJA!!! LISÄKSI MILLU VARMASTI HUOKAISEE HELPOTUKSESTA KUN TAKIAINEN LÄHTEE POIS!!
v----ttu älä huuda
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Miikka olivat sitä mieltä, että Laura on nimennyt heidät pois kilpailusta, koska he eivät äänestäneet lauraa päälliköksi. Syyttivät lauraakatkeruudestsa ym.
Viime viikolla Reeo sai vihiä, että Aleksi on äänestämässä häntä ulos. Tällä viikolla Reeo antaa pisteensä juuri Aleksille.
Eli ei voi Reeo oikein Lauraa syyttää, kun toimii itse niin.
Mielestäni Lauralle ja kumppaneilla on ollut pitkän tähtäimen suunnitelma saada Reeo ulos.
Nimenomaan!
Entä jos Miaa ei ole nähty yksin samoin kuin Aleksia? Miahan voisi olla seurallinen hauskuuttaja ilman Aleksia :)