Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Nyt todellakin naisen vuoro poistua talosta. Mia on jo nähty, ei muuta annettavaa kuin kuteminen Aatun kanssa. Kiva olis kattoo miten A pärjää ihan yksikseen. Milena vois vielä jatkaa sekoilujaan talossa, ehtii ulostautua myöhemminkin.
No tietenkin Aleksi, joka laittoi sammakon tikalla kiinni ja sahasi siltä raajoja irti on näistä kahdesta parempi, joka ansaitsee jatkaa???
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Tietenkin saa olla mitä mieltä vaan. Mutta kyllähän se jotain hänestä ihmisenä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
no mitä viisaita se Miikka puhui???
Kerrottas nyt edes ne häädössä olijat noille.
No niin. Merve kutsuttiin Päikkyyn. Saadaan huomiseen häätölähetykseen hyvää matskua Roomaa vastaann taas tuotannon toimesta
Ei oo ilmoitettu ketkä häädössä. Illalla vasta vai???
Miks noi saa piirrellä ja kirjotella noihin tauluihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
no mitä viisaita se Miikka puhui???
Sen mitä oli leikattu esittelyvideoon siitä , kun puhui ettei tajua miksi jotkut eivät näe lihavuutta haittana
Mervehän antoi Reeolle pisteen.
Vierailija kirjoitti:
Big brother taloon päässeet ovat etuoikeutettuja ihmisiä ja nyt meidän kaikkien tulee kuunnella Miikkaa ja Reeoa. He tietävät miten puhua.
Laura H tais sanoa hauskasti studiossa, 2 neroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Tietenkin saa olla mitä mieltä vaan. Mutta kyllähän se jotain hänestä ihmisenä kertoo.
Jep. Kertoo, että on tehnyt paljon asioita sen eteen, että ei enää itse nykyään ole lihava.
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Kyllä, ja samanlaisia tyyppejä täällä riittää aika paljon. Yleensä he ovat niitä jotka myös saattaa esim suuttua jos vaan näkeekin ruman ihmisen (oon kuullut henkilön sanovan näin kulkiessani junalla).
Miikka äsken taas puhui tyyliin "sitten kun täällä on enää vähän jengiä.." Muut puhuu aina niin että "jos me ollaan sitten täällä vielä" Miikka on näistä ainoa ylimielinen, no Reeokin on jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve ja Milena vähän pahoitti tuosta mielensä
Ei ole vaarallista. Kyllä siitä selviää.
eihän Merve oo lihava, hyvät muodot on, Gee cuppi ja hyvin muodostunut ber---saus
Olen ilolla seurannut Australian BB ja suomalaisetkin tähän asti.... Tänä vuonna ei ole mitään kiinnostusta - aivan liian sekavaa muille kun aamusta iltaan tuijottaville himoseuraajille!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Kyllä, ja samanlaisia tyyppejä täällä riittää aika paljon. Yleensä he ovat niitä jotka myös saattaa esim suuttua jos vaan näkeekin ruman ihmisen (oon kuullut henkilön sanovan näin kulkiessani junalla).
Miikka äsken taas puhui tyyliin "sitten kun täällä on enää vähän jengiä.." Muut puhuu aina niin että "jos me ollaan sitten täällä vielä" Miikka on näistä ainoa ylimielinen, no Reeokin on jonkun verran.
Tää on niin suomalainen ajattelutapa. " teen parhaani ja katsotaan mihin se riittää" totta munassa jokaisella noista on ajatus olla siellä vika viikolla. Muuten tekisivät karvanit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.
Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)
Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.
Höpöä. Geenit on lihavien tekosyy. Lihava syö liikaa.
roska pois ja liikuntaa kehiin, kyllä se läsä lähtee, sitten kuntosalille kiinteytymään. Tahdonvoimaa vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve ja Milena vähän pahoitti tuosta mielensä
Ei ole vaarallista. Kyllä siitä selviää.
eihän Merve oo lihava, hyvät muodot on, Gee cuppi ja hyvin muodostunut ber---saus
Ei niin, harmi, että itse kokee niin.
Ja Sofiakin kutsui häntä suttuliisaksi
Läski syö liikaa eikä harrasta kuntoilua.
Turha höpöttää mistään geeneistä.
Kalja ja sipsit lihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran sitaatti: olen huippuhauska läppämachine!
Läppämachine 😆😆😆😆 Mahat kippurassa saanut nauraa sille.
Ylilaudalla oli video jossa otsikko oli TOP 10 Lauran läpät, ei tullut mitään muuta kun Thanks for watching 😂😁
en oo ollut lihava ja painan 75,4 kiloa ja pituutta 169, enkä laihuta