Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39221/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.

Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)

Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.

Miikkahan on itse ollut lihava. 

Ja minäkin oon. En silti pahoittanut yhtään tosta kommentista mieltäni

en oo ollut lihava ja painan 75,4 kiloa ja pituutta 169, enkä laihuta

Vierailija
39222/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt todellakin naisen vuoro poistua talosta. Mia on jo nähty, ei muuta annettavaa kuin kuteminen Aatun kanssa. Kiva olis kattoo miten A pärjää ihan yksikseen. Milena vois vielä jatkaa sekoilujaan talossa, ehtii ulostautua myöhemminkin.

No tietenkin Aleksi, joka laittoi sammakon tikalla kiinni ja sahasi siltä raajoja irti on näistä kahdesta parempi, joka ansaitsee jatkaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39223/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.

Tietenkin saa olla mitä mieltä vaan. Mutta kyllähän se jotain hänestä ihmisenä kertoo.

Vierailija
39224/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

no mitä viisaita se Miikka puhui???

Vierailija
39225/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottas nyt edes ne häädössä olijat noille.

Vierailija
39226/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Merve kutsuttiin Päikkyyn. Saadaan huomiseen häätölähetykseen hyvää matskua Roomaa vastaann taas tuotannon toimesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39227/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ilmoitettu ketkä häädössä. Illalla vasta vai??? 

Vierailija
39228/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noi saa piirrellä ja kirjotella noihin tauluihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39229/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

no mitä viisaita se Miikka puhui???

Sen mitä oli leikattu esittelyvideoon siitä , kun puhui ettei tajua miksi jotkut eivät näe lihavuutta haittana

Vierailija
39230/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervehän antoi Reeolle pisteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39231/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Big brother taloon päässeet ovat etuoikeutettuja ihmisiä ja nyt meidän kaikkien tulee kuunnella Miikkaa ja Reeoa. He tietävät miten puhua.

  Laura H tais sanoa hauskasti studiossa, 2 neroa

Vierailija
39232/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.

Tietenkin saa olla mitä mieltä vaan. Mutta kyllähän se jotain hänestä ihmisenä kertoo.

Jep. Kertoo, että on tehnyt paljon asioita sen eteen, että ei enää itse nykyään ole lihava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39233/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.

Kyllä, ja samanlaisia tyyppejä täällä riittää aika paljon. Yleensä he ovat niitä jotka myös saattaa esim suuttua jos vaan näkeekin ruman ihmisen (oon kuullut henkilön sanovan näin kulkiessani junalla).

Miikka äsken taas puhui tyyliin "sitten kun täällä on enää vähän jengiä.." Muut puhuu aina niin että "jos me ollaan sitten täällä vielä" Miikka on näistä ainoa ylimielinen, no Reeokin on jonkun verran.

Vierailija
39234/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve ja Milena vähän pahoitti tuosta mielensä

Ei ole vaarallista. Kyllä siitä selviää.

   eihän Merve oo lihava, hyvät muodot on, Gee cuppi ja hyvin muodostunut ber---saus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39235/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilolla seurannut Australian  BB ja suomalaisetkin tähän asti.... Tänä vuonna  ei ole mitään kiinnostusta - aivan liian sekavaa muille kun  aamusta iltaan tuijottaville himoseuraajille!!!

Vierailija
39236/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.

Kyllä, ja samanlaisia tyyppejä täällä riittää aika paljon. Yleensä he ovat niitä jotka myös saattaa esim suuttua jos vaan näkeekin ruman ihmisen (oon kuullut henkilön sanovan näin kulkiessani junalla).

Miikka äsken taas puhui tyyliin "sitten kun täällä on enää vähän jengiä.." Muut puhuu aina niin että "jos me ollaan sitten täällä vielä" Miikka on näistä ainoa ylimielinen, no Reeokin on jonkun verran.

Tää on niin suomalainen ajattelutapa.  " teen parhaani ja katsotaan  mihin se riittää" totta munassa jokaisella noista on ajatus olla siellä vika viikolla. Muuten tekisivät karvanit

Vierailija
39237/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.

Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)

Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.

Höpöä. Geenit on lihavien tekosyy. Lihava syö liikaa.

roska pois ja liikuntaa kehiin, kyllä se läsä lähtee, sitten kuntosalille kiinteytymään. Tahdonvoimaa vaatii. 

Vierailija
39238/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve ja Milena vähän pahoitti tuosta mielensä

Ei ole vaarallista. Kyllä siitä selviää.

   eihän Merve oo lihava, hyvät muodot on, Gee cuppi ja hyvin muodostunut ber---saus

Ei niin, harmi, että itse kokee niin. 

Ja Sofiakin kutsui häntä suttuliisaksi

Vierailija
39239/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski syö liikaa eikä harrasta kuntoilua.

Turha höpöttää mistään geeneistä.

Kalja ja sipsit lihottavat.

Vierailija
39240/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran sitaatti: olen huippuhauska läppämachine!

Läppämachine 😆😆😆😆 Mahat kippurassa saanut nauraa sille.

Ylilaudalla oli video jossa otsikko oli TOP 10 Lauran läpät, ei tullut mitään muuta kun Thanks for watching 😂😁

Ketju on lukittu.