Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Milena on nykyään Reeon liittolainen, hänet pitää pelastaa! Voi osoittautua vielä hyödylliseksi pelaajaksi.
ei oo , antaa näyttää että on
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kamala, kun Rusu kiersi kysymässä asukkailta sillon putoamisiltana, et olis sen puolella. Se laski Reeon ja Miikankin edessä et jos te ootte hänen puolellaan ja se ja se, et riittäs. Ja silloinkin Reeo tiesi jo, ettei äänestä sitä jatkoon edes.
Jep. Reeo vain totesi että "hoida hommas niin ettet tipu". Siinä on yks luotettava liittolainen.
Milena, olen vahva ja saan mitä haluan, eikä muka muistanut että on sanonut noin, ULOS
Tuolla on kohta naiset keskenään, ei sen puoleen, kerrankin vahvoja , fiksuja naisia talo täynnä.
En luota milenaan. Yritän omalta osaltani pelastaa reeon turvaan äänestämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia puhuu, et montako leikkausta hänen pitää tehdä et se olis nainen eikä kukaan epäilisi asiaa. Erikoista, koska se tärkein leikkaus on kuitenkin tekemättä. En ymmärrä asiaa, et jos haluaa olla nainen, miks ei vaan sitten vie asiaa loppuun asti.
Noi asukkaat tulee niin yllättymään jos menevät joskus katsomaan näitä Sofian videoita. Aika helposti ne kuitenkin tännekin palstalle päätyi. Itse olisin huolissani Sofiana noista videoista. Ne on kuitenkin ihan jotain muuta ku mitä hän antaa ymmärtää itsestään. Aleksille kerran sanoi, et tulee vaikuttamaan heidän ystävyyteen. Jos käy katsomassa hänen videoita.
Miksi Sofia on huolissaan noista rivoista videoista. Jos oikeesti olisi huolissaan, ei olisi ollenkaan tullut taloon.
Karvan käväisi talossa saadakseen vain julkisuutta ja sponsoreita. Itse kertoi näin.
Sofia oleilee talossa saadakseen vain lisää maksavia asiakkaita videoilleen. Siksi tuo esille koko ajan tissejään ja ylikorostetusti vartaloaan.
Halvalla menee jos Sofia voittaa. Onneksi nuo videot julkaistiin.513
Sofia on talossa mainostamassa vain itseään. Pelaa se kuitenkin talossa, sen huomaa.
Sillä saa niistä alastonkuvistaan,, joita sen on levittänyt julkisuuteen aika paljon rahaa.
Minua vaan etoo koko ihminen.
Eikä vielä sanottu kuka häädössä. Tuollahan on nyt kivaa kaikilla. Tuula mummokin jaksaa, uusia kokemuksia. Kai on oikeasti mummo, ei oo vaan puhunut mitään kuinka kivaa olla mummo.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on kohta naiset keskenään, ei sen puoleen, kerrankin vahvoja , fiksuja naisia talo täynnä.
Aikamoinen kotkotus kuuluu.
Mauritius missä Milenan isä asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on kohta naiset keskenään, ei sen puoleen, kerrankin vahvoja , fiksuja naisia talo täynnä.
Aikamoinen kotkotus kuuluu.
ei oo kotkottajia,
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on kohta naiset keskenään, ei sen puoleen, kerrankin vahvoja , fiksuja naisia talo täynnä.
Vahvoja, millä tavalla vahvoja. Miehet on fyysisesti vahvempia.
Santeri on myös vahvempi, kuin naiset, mutta vain fyysisesti. Henkisesti se on täysi tollo mies..
Luistaa joka hommasta. Voiko hirveempää puhetyyliä olla, kuin on santerilla. Kamalaa puheen vetämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Aleksi on häädössä ja jää taloon, toivottavasti miettii tekemisiään. Ennen Mian tuloa oli energinen ja reipas. Oli huoliteltu, kohtelias, myönteinen ja hauska. Mian tulo taannutti piereskeleväksi vain yhden seurassa olevaksi murrosikäiseksi. Aleksille oli hyväksi, jos Mia lähtisi ja Aleksi muuttuisi siksi joka oli ennen Miaa. Pidän edelleen Aleksista, mutta tuota pieruhuumoria en ymmärrä.
Idioottejahan te olette. Aleksi ja Mia tuli taloon yhtä aikaa
Tekstin keskeisin sisältö ei ole milloin Mia tuli taloon.
Vierailija kirjoitti:
Lauran sitaatti: olen huippuhauska läppämachine!
Läppämachine 😆😆😆😆 Mahat kippurassa saanut nauraa sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳
Sofialla vähän tuon ymmärtää, kun on puhunut pitkään englantia. Ja toisaalta kyllä Allullakin ymmärtää, hän tosiaan vaikuttaa vähän "höntiltä" , kuten asukkaat sanoivat. Lisäksi hänellä on todettu lukihäiriö ( joka ei tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei tiedä sanoja)
Aleksi, sijaisopettaja, ei tiedä mitä sitaatti tarkoittaa?
Mä luulen, että Aleksi esittää vähän höntimpää kun mitä on. Hänen pelitaktiikkansa on olla harmiton aivoton urheilupoika, joka hurmaa talon naiset ja on hyvä jätkä miehille.
Mutta ei laskenut millaista kateutta komeus ja naisten suosio aiheuttaa talon muissa miehissä.
Heidi miettii syntyjä syviä ulkona yksin, oli siinä Napakaskar ja lähti huussiin.
Sataako ulkona, en viitsi nyt peffaa nostaa mukavasta tuolista, en oo vielä ulkoillut, taidan mennä juoksumatolle n. 20 min. Täytyy oottaa että ruoka valunut jo sinne minne pitääkin ettei ihan täyvellä vattalla rehki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Aleksi on häädössä ja jää taloon, toivottavasti miettii tekemisiään. Ennen Mian tuloa oli energinen ja reipas. Oli huoliteltu, kohtelias, myönteinen ja hauska. Mian tulo taannutti piereskeleväksi vain yhden seurassa olevaksi murrosikäiseksi. Aleksille oli hyväksi, jos Mia lähtisi ja Aleksi muuttuisi siksi joka oli ennen Miaa. Pidän edelleen Aleksista, mutta tuota pieruhuumoria en ymmärrä.
Idioottejahan te olette. Aleksi ja Mia tuli taloon yhtä aikaa
Tekstin keskeisin sisältö ei ole milloin Mia tuli taloon.
aika keskeinen sisältö on kyllä.
Jo 1959 sivua BB-viestejä.
Onko syntymävuotesi ennen vai jälkeen 1959?
Ennen: alapeukku
Jälkeen: yläpeukku