Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39201/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon et Lauran läppämachine -kommentti tuodaan esille.

Vierailija
39202/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne tietää ketkä on häätöäänestyksessä? Milloin ilmoitettu, jos on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39203/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Miikka nyt selittelee. Läskivihaaja mikä läskivihaaja.

No jos puolustelisi niin tuskin sanoisi, että olipas ruman kuuloista miten tuo tossa oli. 

Itsekin olen ollut ylipainoinen ja kärsinyt terveyshaitoista ja siksi laihduttanut paljon. Ja mielestäni ei ole ketään kiusaavaa sanoa, että ylipaino on terveysriski ja on vaikea ymmärtää miksi joku painoaan puolustelee. Ellei nyt oikeasti ole jotenkin kykenemätön laihduttamaan, mitä tietysti jotkut ovat ( esim. kehitysvammainen veljeni ei vaan kykene hahmottamaan miten tulisi syödä)

Miksi kenenkään täytyisi puolustella painoaan kenellekään? Itsehän Miikka vetää röökiä kaksin käsin ja sitten paasaa ylipainon terveyshaitoista. Taitaa omat traumat ja kehoviha puskea läpi.

Vierailija
39204/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve ja Milena vähän pahoitti tuosta mielensä

Reeo ja Miikka tietää. Muut kuuntelevat ja ovat vieraana heillä.

Vierailija
39205/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkihiireys vaan korostuu Miikassa päivä päivältä. Reeon marionetti. Törkeä kommentti oli, vaikka miten asiaa kääntäisi.

Samaa mieltä. Ällö tyyppi.

Vierailija
39206/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Miikka nyt selittelee. Läskivihaaja mikä läskivihaaja.

No jos puolustelisi niin tuskin sanoisi, että olipas ruman kuuloista miten tuo tossa oli. 

Itsekin olen ollut ylipainoinen ja kärsinyt terveyshaitoista ja siksi laihduttanut paljon. Ja mielestäni ei ole ketään kiusaavaa sanoa, että ylipaino on terveysriski ja on vaikea ymmärtää miksi joku painoaan puolustelee. Ellei nyt oikeasti ole jotenkin kykenemätön laihduttamaan, mitä tietysti jotkut ovat ( esim. kehitysvammainen veljeni ei vaan kykene hahmottamaan miten tulisi syödä)

Miksi kenenkään täytyisi puolustella painoaan kenellekään? Itsehän Miikka vetää röökiä kaksin käsin ja sitten paasaa ylipainon terveyshaitoista. Taitaa omat traumat ja kehoviha puskea läpi.

No talon ainoat ylipainoiset kokivat tärkeäksi heti alkaa spekuloida tuota lausetta vaikka itsekin myönsivät, että ylipaino tutkitusti on terveydelle vaarallista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39207/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.

Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)

Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.

Vierailija
39208/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Jos olisin talossa kirjoittaisin, että Santerin ammatti on kuvottava ja vaarallinen. Kertoi tekevänsä säännöllisesti HIV- testejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39209/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervellä oli illalla ihme lirkuttelut Reeolle, en tiiä oliko täysin läppää vai mitä mietti. Ainakin oli jo hiprakassa, että ehkä sitä tulee oikeat ajatukset esiin.

Reeon silmistä puhui, miten ovat kuin jotku tähdet :D Myöhemmin vielä jotain silmäpeliä yritti pelata räpyttelemällä ripsiä.

Mervehän nosti hirveen märinän, siitä ku Reeo laittoi Kirsin kanssa Merven sohvalle. Itki miten oli kuvitellu et Reeo ihan tykkää siitä ku on aina niin kiva plaaplaa. Tästä asti kantanut Reeolle kaunaa ja mustamaalannut selän takana.

Vierailija
39210/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä todella toivon et Lauran läppämachine -kommentti tuodaan esille.

Kukaan ei arvaa. Paitsi uudet, jotka on kuulleet sen. Muut luulee, että se on Reeo, koska kaikki nauraa joka päivä tosi paljon hänen jutuille  ( mitä ei ikinä kyllä päälähetyksissä näy)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39211/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ulos.

Vierailija
39212/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big brother taloon päässeet ovat etuoikeutettuja ihmisiä ja nyt meidän kaikkien tulee kuunnella Miikkaa ja Reeoa. He tietävät miten puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39213/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.

Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)

Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.

Miikkahan on itse ollut lihava. 

Ja minäkin oon. En silti pahoittanut yhtään tosta kommentista mieltäni

Vierailija
39214/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä mikä lause Reeolle on Reeovihamielisen tuotannon toimesta laitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39215/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve ja Milena vähän pahoitti tuosta mielensä

Ei ole vaarallista. Kyllä siitä selviää.

Vierailija
39216/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä mikä lause Reeolle on Reeovihamielisen tuotannon toimesta laitettu.

Eikö Reeo sanonut jotain että ei ole tullut etsimään kavereita, vaan pelaamaan.

Siitähän saadaan taas hyvät psykoosit aikaiseksi :D

Vierailija
39217/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Mitä se sanoi? Tulin just ketjuun mukaan ja laitoin 24/7:n päälle?

No kelaa taaksepäin niin tiedät. Simppeliä jos on 24/7.

Vierailija
39218/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä mikä lause Reeolle on Reeovihamielisen tuotannon toimesta laitettu.

Eikö Reeo sanonut jotain että ei ole tullut etsimään kavereita, vaan pelaamaan.

Siitähän saadaan taas hyvät psykoosit aikaiseksi :D

Juuri niin on sanonut.

Vierailija
39219/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.

Vierailija
39220/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.

Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)

Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.

Höpöä. Geenit on lihavien tekosyy. Lihava syö liikaa.

Ketju on lukittu.