Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39081/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.

Milluhan ei itse suostunut siihen vaihtoon.

Niin, Mialle pointsit siitä, puolusti kaveria ja omaa tiimiä. Suoraselkäisesti.

Vierailija
39082/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta kirjoitan kuitenkin. Translain uudistusta arvostelevat ketjut sensuroidaan vauva-palstalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39083/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen sitä mieltä että Tuula asuu täyshoitolassa tuolla talossa. On ihka pesunkestävä vapaamatkustaja..

Vierailija
39084/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsin perskärpänen ulos. Mitä annettavaa Milenalla enää olisi tuolla? Jauhoi päiväkausia jostain twiitistä. Kotiin syömään.

Näinhän siinä tulee käymään huomenna. Reeo jatkaa varmasti ja teinit saavat niin paljon huomiota 247. Käytännössä toinen cam jatkuvasti kuvaa heitä, joten saavat todennäköisesti paljon ääniä myös. Milena pääsee kotiin patojen ääreen.

Vierailija
39085/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:tä ei voita talon juntein. Sitä ei voita talon älykkäin, ennemmin jopa tyhmin. Ei myöskään seksuaalisuuttaan voimakkaasti esille tuova. Pariutuvilla näyttää voiton suhteen olevan mitättömät mahdollisuudet. Kieroin pelaaja kuvittelee voiton tulevan kieroilulla ja rankalla pelillä, on nähty että heikosti käy. Kielenkäytöltään ilkein on voittanut kerran (2012 Teija). Tylsin ei voita tietenkään. Keitä jää jäljelle?

Vierailija
39086/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsin perskärpänen ulos. Mitä annettavaa Milenalla enää olisi tuolla? Jauhoi päiväkausia jostain twiitistä. Kotiin syömään.

Näinhän siinä tulee käymään huomenna. Reeo jatkaa varmasti ja teinit saavat niin paljon huomiota 247. Käytännössä toinen cam jatkuvasti kuvaa heitä, joten saavat todennäköisesti paljon ääniä myös. Milena pääsee kotiin patojen ääreen.

Minuta tuntuu taas siltä, että Miahan se sieltä lähtee. "Kuhertelijoiden" faneilla ei ole tarpeeksi "hilloa" pitää molempia talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39087/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsin perskärpänen ulos. Mitä annettavaa Milenalla enää olisi tuolla? Jauhoi päiväkausia jostain twiitistä. Kotiin syömään.

Näinhän siinä tulee käymään huomenna. Reeo jatkaa varmasti ja teinit saavat niin paljon huomiota 247. Käytännössä toinen cam jatkuvasti kuvaa heitä, joten saavat todennäköisesti paljon ääniä myös. Milena pääsee kotiin patojen ääreen.

Minuta tuntuu taas siltä, että Miahan se sieltä lähtee. "Kuhertelijoiden" faneilla ei ole tarpeeksi "hilloa" pitää molempia talossa.

Mä niin toivon että oot oikeessa.

Vierailija
39088/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB:tä ei voita talon juntein. Sitä ei voita talon älykkäin, ennemmin jopa tyhmin. Ei myöskään seksuaalisuuttaan voimakkaasti esille tuova. Pariutuvilla näyttää voiton suhteen olevan mitättömät mahdollisuudet. Kieroin pelaaja kuvittelee voiton tulevan kieroilulla ja rankalla pelillä, on nähty että heikosti käy. Kielenkäytöltään ilkein on voittanut kerran (2012 Teija). Tylsin ei voita tietenkään. Keitä jää jäljelle?

Se, kenellä mielenkiintoisin kasvutarina. Aidoin ja itsensä hyvin kantava. Tuuriakin tarvitaan toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39089/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳

Vierailija
39090/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsin perskärpänen ulos. Mitä annettavaa Milenalla enää olisi tuolla? Jauhoi päiväkausia jostain twiitistä. Kotiin syömään.

Näinhän siinä tulee käymään huomenna. Reeo jatkaa varmasti ja teinit saavat niin paljon huomiota 247. Käytännössä toinen cam jatkuvasti kuvaa heitä, joten saavat todennäköisesti paljon ääniä myös. Milena pääsee kotiin patojen ääreen.

Näinpä. Tästäkin vähän herää epäilys, että ovat tuotannon kutsumina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39091/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.

Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin

Meni juuri noin. Mia sai kaiken haluamansa mitä ovat läyhääjäporukan kanssa sopineet. Ovat liian varmoja, että Reeo putoaisi heti häätöön joutuessaan pois. Heidihän tuossa sai taas paskat niskaansa. Nyt on taas pettänyt liittonsa ja on joutua tulilinjalle. Talossa on paljon asukkaita, jotka tahtoisivat Heidin pois.

Millu ja läyhärit saa vielä nenillensä, trust me. Lähtijä tuskin on Reeo :-)

Voi vaan kuvitella millainen Reeon mustamaalaamislähetys tänään on illalla. Kukas siellä on kommentoimassa vieraana ?

  Sainio

Vierailija
39092/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Mia tai Aleksi lähtee! Nyt pitää erottaa tämä tiku ja taku pari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39093/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳

Sofialla vähän tuon ymmärtää, kun on puhunut pitkään englantia. Ja toisaalta kyllä Allullakin ymmärtää, hän tosiaan vaikuttaa vähän "höntiltä" , kuten asukkaat sanoivat. Lisäksi hänellä on todettu lukihäiriö ( joka ei tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei tiedä sanoja)

Vierailija
39094/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.

Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin

Meni juuri noin. Mia sai kaiken haluamansa mitä ovat läyhääjäporukan kanssa sopineet. Ovat liian varmoja, että Reeo putoaisi heti häätöön joutuessaan pois. Heidihän tuossa sai taas paskat niskaansa. Nyt on taas pettänyt liittonsa ja on joutua tulilinjalle. Talossa on paljon asukkaita, jotka tahtoisivat Heidin pois.

Millu ja läyhärit saa vielä nenillensä, trust me. Lähtijä tuskin on Reeo :-)

Voi vaan kuvitella millainen Reeon mustamaalaamislähetys tänään on illalla. Kukas siellä on kommentoimassa vieraana ?

Reeosta on tehty joku syntipukki. Talossa on suuresti naisia, jotka yrittävät saada miehiä jyrän alle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39095/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena on tosta nelikosta mitäänsanomattomin. Kaikkien muitten touhuja kiinnostavampi seurata. Toivottavasti Milena lähtee.

39096/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti katsojat ovat kauka viisaita ja pelastavat Reeon. Tytöillä on mennyt hippasen liian pitkälle, eritoten Lauralle, tuo Reeon vihaaminen. Jos ajatellaan, että entisestä Roomasta oli jäänteitä vaina Miika ja Reeo, niin paljonko siinä onkaan vihattavaa?

Toivottavsti Lauran ruokarahavalinnasta, 250eur siitä että sai Reeon ja Miikan olemaan poissa nimeämisistä, näytetään siellä telkkarissa muillekin, jos ei ole näytetty jo. 

Itselläni on paha myötähäpeä ja oksetus nykyisin koko ohjelman puolesta. Ollaan kun Niuvanniemen avohoitopotilaita ,jotka saavat katsella häkissä olevia lajitovereitaan. Todella mielenterveydelle vaarallinen ohjelma tällaisella formaatilla.

Olihan se Reeo silloin heti ekakerralla häädössä kun sai huonon kortin.

Vierailija
39097/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ne venyttää tota kertomista ketkä häädössä

Vierailija
39098/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Heidille merkitsi ainoastaan oma napa. Ei edes sanallakaan puolustanut Reeoa häädöltä. Ei edes kysynyt Mialta kuka olisi mahdollisesti hänen seuraava valinta tms. vaan suostu tarjoukseen heti.

ei tietenkään koska pelkäsi että itse joutuu ulos ja Mialle ei käynyt kukaan muu kun Reeo. 

Vierailija
39099/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mielenkiintoista ois nähdä se draama mitä tapahtus jos Millu lähtis. Miten Aleksin matka jatkuu.

Vierailija
39100/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei ansaitse Reeon suojelusta. Potkisivat jo pellolle koko kieroilijan. Sallassa ja Millassakin olisi enemmän potentiaalia liitolle.

Ei Heidi ole kieroilija, ainoastaan heikko pelaaja

Ketju on lukittu.