Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Antakaa tuolle mervelle jo jotain nenäsuihketta! Ei jaksa kuunnella tuota honotusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka haki suoria säälipisteitå että voittaisi jotta voisi perustaa perheen.. liian avonaista mielistelyä.
Miikka kertoi ekaviikolla ulosottoveloistaan Rusulle että keväällä häipyi merkinnät mutta nyt voitto pelastaisi pari vekseliä.
On kertonut tuon saman asian moneen kertaan. Selvästi yrittää keräillä säälipisteitä katsojilta.
20 000 pikavippejä jotka maksanut n 2 v sitten. Peliaddiktio ollut ja päässyt siitä. viisi vuotta maksoi.
Hyh. Kerjäämisestä putoaa Miikan pisteet. Palkinto ei kuulu sille joka sen tarvitsee, vaan sille joka sen ansaitsee.
Rahaa voi kerjätä sitten muualta, vaikka sossusta. Tämä on kilpailu.
Muutenkin se, ettei joku saa voittaa sen takia ettei tarvitse rahoja on ihan väärä peruste.
Menihän se viimevuonnakin juuri noin. Jasmiina voitti ihan selvästi ihmisten säälistä kun aina vinku raha-asioistaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään.
Talon kaikki naiset haluavat Reeon ulos, paitsi ehkä Sofia.
Reiska talon kuumin Sofian mielestä. Huono maku Sofialla tai sitten pelaa vaan.
Sofia kertoi jokunen viikko sitten, että hänen miesmakunsa on juurikin sellainen, kuin Reeo on.
Onko sekin homo, jos tykkää miehistä?
Ei siitä Sofiasta tiedä mikä on kun nykyisin on näitä "vaihtoehtoja" niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka haki suoria säälipisteitå että voittaisi jotta voisi perustaa perheen.. liian avonaista mielistelyä.
Miikka kertoi ekaviikolla ulosottoveloistaan Rusulle että keväällä häipyi merkinnät mutta nyt voitto pelastaisi pari vekseliä.
On kertonut tuon saman asian moneen kertaan. Selvästi yrittää keräillä säälipisteitä katsojilta.
20 000 pikavippejä jotka maksanut n 2 v sitten. Peliaddiktio ollut ja päässyt siitä. viisi vuotta maksoi.
Hyh. Kerjäämisestä putoaa Miikan pisteet. Palkinto ei kuulu sille joka sen tarvitsee, vaan sille joka sen ansaitsee.
Rahaa voi kerjätä sitten muualta, vaikka sossusta. Tämä on kilpailu.
Muutenkin se, ettei joku saa voittaa sen takia ettei tarvitse rahoja on ihan väärä peruste.
Tuskinpa sossu kenenkään vekseleitä maksaa. Voittihan Jassukin, jolla oli isot velat menneisyydessä ja toi usein esiin rahan tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.
Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.
Heidi vaikuttaa todella vahvalta. Oletko psykiatri, kyökkipsykologi vai "kokemusasiantuntija"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään.
Talon kaikki naiset haluavat Reeon ulos, paitsi ehkä Sofia.
Reiska talon kuumin Sofian mielestä. Huono maku Sofialla tai sitten pelaa vaan.
Tai sit sulla on huono maku?
eri tyylisistä
Vierailija kirjoitti:
Sofia flirttailee kaikkien kanssa. Se on sen peliä.
näin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.
Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.
Heidi vaikuttaa todella vahvalta. Oletko psykiatri, kyökkipsykologi vai "kokemusasiantuntija"?
Oletko kenties itse kun luulet Heidiä vahvaksi? Millä perustein? Kaverin heitto bussin alle ei tee mielestäni kenestäkään vahvaa, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.
Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.
Heidi vaikuttaa todella vahvalta. Oletko psykiatri, kyökkipsykologi vai "kokemusasiantuntija"?
Oletko kenties itse kun luulet Heidiä vahvaksi? Millä perustein? Kaverin heitto bussin alle ei tee mielestäni kenestäkään vahvaa, päin vastoin.
Niin Reeohan heitti Markon ja Ruzbehin. Heidillä ja Mialla vaihtoehdot vähissä. Ja kyllä, Heidi on vaikuttanut todella vahvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
nyt nimetyt kehiiin pik rapa
Vierailija kirjoitti:
Antakaa tuolle mervelle jo jotain nenäsuihketta! Ei jaksa kuunnella tuota honotusta!
Jos Mervellä on pölyallergia?
Nyt saavat tietää häätöäänestykseen menijät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.
Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt saavat tietää häätöäänestykseen menijät
Jess! Vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.
Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.
Heidi vaikuttaa todella vahvalta. Oletko psykiatri, kyökkipsykologi vai "kokemusasiantuntija"?
Oletko kenties itse kun luulet Heidiä vahvaksi? Millä perustein? Kaverin heitto bussin alle ei tee mielestäni kenestäkään vahvaa, päin vastoin.
Niin Reeohan heitti Markon ja Ruzbehin. Heidillä ja Mialla vaihtoehdot vähissä. Ja kyllä, Heidi on vaikuttanut todella vahvalta.
Katotaanko edes samaa ohjelmaa? Marko tippui koska kaikki häädössä olijathan olivat samaa porukkaa(roomaa) ja Heidistä ja Reeosta asukkaat piti eniten. Rusu tippui ainoastaan Sofian kieron pelin takia. Vaikka Reeo olisikin antanut Rusulle pisteen se ei olisi pelastanut. Huomaan reeopsykoosisi, kaikki Reeon syytä. Heräää jo
Toivon todella, että Aleksi lähtisi ja veisi vinku-Iitansa (Mian) mennessään.