Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39061/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.

Vierailija
39062/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Kerroppa nyt ne vaihtoehdot, kunnei Mialle kelvannut mitkään vaihtoehdot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39063/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakkaan. Vaan tulee niiden esittelyvideoista sitaatteja päivän aikana.

Hah, eikös joku täällä ehdottanut tuollaista. Vai oliko se podcastissa.

Vierailija
39064/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Heidille merkitsi ainoastaan oma napa. Ei edes sanallakaan puolustanut Reeoa häädöltä. Ei edes kysynyt Mialta kuka olisi mahdollisesti hänen seuraava valinta tms. vaan suostu tarjoukseen heti.

Vierailija
39065/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.

Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin

Vierailija
39066/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Striimi kiinni... tää on yhtä pelleilyä taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39067/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.

Milluhan ei itse suostunut siihen vaihtoon.

Vierailija
39068/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Kerroppa nyt ne vaihtoehdot, kunnei Mialle kelvannut mitkään vaihtoehdot.

Heidi ei edes kysynyt häneltä niitä. Katso klippi uudestaan, missä kohtaa Heidi epäröi Reeon laittamista häätöön? Ei missään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39069/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.

Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin

Meni juuri noin. Mia sai kaiken haluamansa mitä ovat läyhääjäporukan kanssa sopineet. Ovat liian varmoja, että Reeo putoaisi heti häätöön joutuessaan pois. Heidihän tuossa sai taas paskat niskaansa. Nyt on taas pettänyt liittonsa ja on joutua tulilinjalle. Talossa on paljon asukkaita, jotka tahtoisivat Heidin pois.

Vierailija
39070/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.

Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin

Meni juuri noin. Mia sai kaiken haluamansa mitä ovat läyhääjäporukan kanssa sopineet. Ovat liian varmoja, että Reeo putoaisi heti häätöön joutuessaan pois. Heidihän tuossa sai taas paskat niskaansa. Nyt on taas pettänyt liittonsa ja on joutua tulilinjalle. Talossa on paljon asukkaita, jotka tahtoisivat Heidin pois.

Millu ja läyhärit saa vielä nenillensä, trust me. Lähtijä tuskin on Reeo :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39071/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä äksöniä taloon ja sassiin!

Vierailija
39072/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne sai tiedon ketkä häädössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39073/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

En. Poimit tuon asian yhteydestä. Tuo virke kommentoi sitä että oli myös päättämässä tilanteesta, ei voi paeta vastuuta. Kun täällä jotku länkyttää ettei Heidi päättänyt mitään, vaan yksin Mia. Mielestäni hänellä jopa isompi vastuu päätöksien lopputuloksesta.

Vierailija kirjoitti:

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Itseasiassa olen melko isosti sitä mieltä, että jos tässä tulisi tilanne, jossa Reeo ja Miikka olisivat yhdessä neuvotteluhuoneessa kilpailun voittaneina ja päättämässä, ja olisivat myös saamaan aikaan nimettyinä äänestyksessä, niin luulenpa, että eivät pelastaisi itseään paniikissa vaan heistä olisi hauskaa testata asemaansa yleisön edessä, eivät ottaisi tätä niin vakavasti kuin nuo nuoret naiset ja vaihtaisivat jonkun läheisensä empaattis-hyödyllisyys perusteella.

Vierailija
39074/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.

Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.

Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?

Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet

Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.

Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.

Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.

Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.

Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.

Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.

Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin

Meni juuri noin. Mia sai kaiken haluamansa mitä ovat läyhääjäporukan kanssa sopineet. Ovat liian varmoja, että Reeo putoaisi heti häätöön joutuessaan pois. Heidihän tuossa sai taas paskat niskaansa. Nyt on taas pettänyt liittonsa ja on joutua tulilinjalle. Talossa on paljon asukkaita, jotka tahtoisivat Heidin pois.

Millu ja läyhärit saa vielä nenillensä, trust me. Lähtijä tuskin on Reeo :-)

Voi vaan kuvitella millainen Reeon mustamaalaamislähetys tänään on illalla. Kukas siellä on kommentoimassa vieraana ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39075/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ne sai tiedon ketkä häädössä?

No ei....

Vierailija
39076/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei ansaitse Reeon suojelusta. Potkisivat jo pellolle koko kieroilijan. Sallassa ja Millassakin olisi enemmän potentiaalia liitolle.

Vierailija
39077/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vieläkään suosikkia. Ei ole sitä hyvää tyyppiä, jota kannustaisi.

Vierailija
39078/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsin perskärpänen ulos. Mitä annettavaa Milenalla enää olisi tuolla? Jauhoi päiväkausia jostain twiitistä. Kotiin syömään.

Vierailija
39079/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo turvaan .

Milena ulos talosta.

Vierailija
39080/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne tulokset ilmoitetaan ? Siis ketkä häädössä.

Ketju on lukittu.