Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Kerroppa nyt ne vaihtoehdot, kunnei Mialle kelvannut mitkään vaihtoehdot.
Ei saakkaan. Vaan tulee niiden esittelyvideoista sitaatteja päivän aikana.
Hah, eikös joku täällä ehdottanut tuollaista. Vai oliko se podcastissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.
Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.
Heidille merkitsi ainoastaan oma napa. Ei edes sanallakaan puolustanut Reeoa häädöltä. Ei edes kysynyt Mialta kuka olisi mahdollisesti hänen seuraava valinta tms. vaan suostu tarjoukseen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.
Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.
Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.
Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin
Jaaha. Striimi kiinni... tää on yhtä pelleilyä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.
Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.
Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.
Milluhan ei itse suostunut siihen vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Kerroppa nyt ne vaihtoehdot, kunnei Mialle kelvannut mitkään vaihtoehdot.
Heidi ei edes kysynyt häneltä niitä. Katso klippi uudestaan, missä kohtaa Heidi epäröi Reeon laittamista häätöön? Ei missään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.
Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.
Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.
Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin
Meni juuri noin. Mia sai kaiken haluamansa mitä ovat läyhääjäporukan kanssa sopineet. Ovat liian varmoja, että Reeo putoaisi heti häätöön joutuessaan pois. Heidihän tuossa sai taas paskat niskaansa. Nyt on taas pettänyt liittonsa ja on joutua tulilinjalle. Talossa on paljon asukkaita, jotka tahtoisivat Heidin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.
Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.
Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.
Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin
Meni juuri noin. Mia sai kaiken haluamansa mitä ovat läyhääjäporukan kanssa sopineet. Ovat liian varmoja, että Reeo putoaisi heti häätöön joutuessaan pois. Heidihän tuossa sai taas paskat niskaansa. Nyt on taas pettänyt liittonsa ja on joutua tulilinjalle. Talossa on paljon asukkaita, jotka tahtoisivat Heidin pois.
Millu ja läyhärit saa vielä nenillensä, trust me. Lähtijä tuskin on Reeo :-)
Nyt sitä äksöniä taloon ja sassiin!
Joko ne sai tiedon ketkä häädössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
En. Poimit tuon asian yhteydestä. Tuo virke kommentoi sitä että oli myös päättämässä tilanteesta, ei voi paeta vastuuta. Kun täällä jotku länkyttää ettei Heidi päättänyt mitään, vaan yksin Mia. Mielestäni hänellä jopa isompi vastuu päätöksien lopputuloksesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Itseasiassa olen melko isosti sitä mieltä, että jos tässä tulisi tilanne, jossa Reeo ja Miikka olisivat yhdessä neuvotteluhuoneessa kilpailun voittaneina ja päättämässä, ja olisivat myös saamaan aikaan nimettyinä äänestyksessä, niin luulenpa, että eivät pelastaisi itseään paniikissa vaan heistä olisi hauskaa testata asemaansa yleisön edessä, eivät ottaisi tätä niin vakavasti kuin nuo nuoret naiset ja vaihtaisivat jonkun läheisensä empaattis-hyödyllisyys perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.
Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.
Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.
Mutta Heidi ei taas olisi suostunut siihen, Nyt Heidi pelasti itsensä ja Mia sai valita kuka tulee tilalle ? vai menikö noin
Meni juuri noin. Mia sai kaiken haluamansa mitä ovat läyhääjäporukan kanssa sopineet. Ovat liian varmoja, että Reeo putoaisi heti häätöön joutuessaan pois. Heidihän tuossa sai taas paskat niskaansa. Nyt on taas pettänyt liittonsa ja on joutua tulilinjalle. Talossa on paljon asukkaita, jotka tahtoisivat Heidin pois.
Millu ja läyhärit saa vielä nenillensä, trust me. Lähtijä tuskin on Reeo :-)
Voi vaan kuvitella millainen Reeon mustamaalaamislähetys tänään on illalla. Kukas siellä on kommentoimassa vieraana ?
Vierailija kirjoitti:
Joko ne sai tiedon ketkä häädössä?
No ei....
Heidi ei ansaitse Reeon suojelusta. Potkisivat jo pellolle koko kieroilijan. Sallassa ja Millassakin olisi enemmän potentiaalia liitolle.
Mulla ei ole vieläkään suosikkia. Ei ole sitä hyvää tyyppiä, jota kannustaisi.
Kirsin perskärpänen ulos. Mitä annettavaa Milenalla enää olisi tuolla? Jauhoi päiväkausia jostain twiitistä. Kotiin syömään.
Reeo turvaan .
Milena ulos talosta.
Koska ne tulokset ilmoitetaan ? Siis ketkä häädössä.
Millu olis pelastanut itsensä ja laitettu Merve tilalle.