Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Luulisi niin. Ihmetellä täytyy jos joidenkin studiossa olevien "kommentaattoreitten" selitykset painaisivat niin paljon, että porukka laumana tekisi mitä ne käskevät.
Ai että Heidikin on vaihtanut puolta?
MIKSI, oi miksi Aleksi tykkää kaivella ja tökkiä muiden kynsienaluksia? Näyttää jotenkin iljettävältä, ei voi mitään. Miksi pitää tökkiä muita ihmisiä koko ajan muutenkin, jaiks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.
Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.
Heidi vaikuttaa todella vahvalta. Oletko psykiatri, kyökkipsykologi vai "kokemusasiantuntija"?
Oletko kenties itse kun luulet Heidiä vahvaksi? Millä perustein? Kaverin heitto bussin alle ei tee mielestäni kenestäkään vahvaa, päin vastoin.
Niin Reeohan heitti Markon ja Ruzbehin. Heidillä ja Mialla vaihtoehdot vähissä. Ja kyllä, Heidi on vaikuttanut todella vahvalta.
Katotaanko edes samaa ohjelmaa? Marko tippui koska kaikki häädössä olijathan olivat samaa porukkaa(roomaa) ja Heidistä ja Reeosta asukkaat piti eniten. Rusu tippui ainoastaan Sofian kieron pelin takia. Vaikka Reeo olisikin antanut Rusulle pisteen se ei olisi pelastanut. Huomaan reeopsykoosisi, kaikki Reeon syytä. Heräää jo
Sofia kysyi Reeolta että käykä Rusu ja se kävi, ei väittänyt vastaan,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.
Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.
Heidi vaikuttaa todella vahvalta. Oletko psykiatri, kyökkipsykologi vai "kokemusasiantuntija"?
Oletko kenties itse kun luulet Heidiä vahvaksi? Millä perustein? Kaverin heitto bussin alle ei tee mielestäni kenestäkään vahvaa, päin vastoin.
Niin Reeohan heitti Markon ja Ruzbehin. Heidillä ja Mialla vaihtoehdot vähissä. Ja kyllä, Heidi on vaikuttanut todella vahvalta.
Katotaanko edes samaa ohjelmaa? Marko tippui koska kaikki häädössä olijathan olivat samaa porukkaa(roomaa) ja Heidistä ja Reeosta asukkaat piti eniten. Rusu tippui ainoastaan Sofian kieron pelin takia. Vaikka Reeo olisikin antanut Rusulle pisteen se ei olisi pelastanut. Huomaan reeopsykoosisi, kaikki Reeon syytä. Heräää jo
Sofia kysyi Reeolta että käykä Rusu ja se kävi, ei väittänyt vastaan,.
Ja Rusu sanoi, että ei se olisi häntä pelastanut, jos Reeo olisi sanonut muuta, ja hän itsekin olisi pelannut niin. Se on nähtävissä Rusun haastattelusta tippumisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tulokset ilmoitetaan ? Siis ketkä häädössä.
On ne ilmoitettu jo eilisessä kooste lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tulokset ilmoitetaan ? Siis ketkä häädössä.
On ne ilmoitettu jo eilisessä kooste lähetyksessä.
Taloon varmaan ilmoitetaan illalla, koska olivat niin varmoja, että tulee jo aamusta
Lauralle tulee kotiin lähtö viikon päästä. Kyllä kansa tietää.
Reeo turvaan. Jos tuolla rahalla mitä laitan likoon reeon puolesta ei pääse turvaan.
Niin tuotantolla sormet pelissä kuka joutuu ulos.
Inhoon vähän Reeoo, mut harmi jos lähtee talosta. Milena tai Millu mieluiten tänään ulos. Säilys joku järki ja tasapaino tuolla. En kestä katsella tota kanalaumaa viikkokausia ja kanalaumaan lasken myös Naben. Ja tuskin tulis katseltua 24/7 enää muutenkaan jos pelkkiä naisia. Ovat vaan tylsempiä ku miehet. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt vahvoja naisia joten voittaja heidän joukosta ja samaan kategoriaan laittaisin myös Sofian.
Santeri ei ole nainen, sillä on miesten vehkeet, joita se härskisti onkin esitellyt riettailla porni sivuillaan.
Santeri on fyysisesti vahva, koska sillä on miehen keho ja myös voimaa enempi kuin naisilla, koska se on mies. Älyltään se on ihan nolla.
Tuula, hyväsydäminen tuolla vaan jaksaa olla , onko kala vedessä. Ai että. Mikä Tuulan ollessa, lähtee jenkkeihin miehensä luo. Oonpa kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Inhoon vähän Reeoo, mut harmi jos lähtee talosta. Milena tai Millu mieluiten tänään ulos. Säilys joku järki ja tasapaino tuolla. En kestä katsella tota kanalaumaa viikkokausia ja kanalaumaan lasken myös Naben. Ja tuskin tulis katseltua 24/7 enää muutenkaan jos pelkkiä naisia. Ovat vaan tylsempiä ku miehet. Näin se vaan on.
Eihän siellä ole mitään, jos Reeo lähtisi. Mielenkiinto loppuisi kokonaan.
Nuo ärsyttävät kanalaumat jaksavat kotkottaakkin aamusta iltaan.
Reeo ja Miikka olivat sitä mieltä, että Laura on nimennyt heidät pois kilpailusta, koska he eivät äänestäneet lauraa päälliköksi. Syyttivät lauraakatkeruudestsa ym.
Viime viikolla Reeo sai vihiä, että Aleksi on äänestämässä häntä ulos. Tällä viikolla Reeo antaa pisteensä juuri Aleksille.
Eli ei voi Reeo oikein Lauraa syyttää, kun toimii itse niin.
Mielestäni Lauralle ja kumppaneilla on ollut pitkän tähtäimen suunnitelma saada Reeo ulos.
Siellä on nyt niin seesteistä, no lomaahan tuo on osalle. Antaa nauttia olemassaolosta, mikä ettei.
Musta oli kamala, kun Rusu kiersi kysymässä asukkailta sillon putoamisiltana, et olis sen puolella. Se laski Reeon ja Miikankin edessä et jos te ootte hänen puolellaan ja se ja se, et riittäs. Ja silloinkin Reeo tiesi jo, ettei äänestä sitä jatkoon edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳
Sofialla vähän tuon ymmärtää, kun on puhunut pitkään englantia. Ja toisaalta kyllä Allullakin ymmärtää, hän tosiaan vaikuttaa vähän "höntiltä" , kuten asukkaat sanoivat. Lisäksi hänellä on todettu lukihäiriö ( joka ei tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei tiedä sanoja)
Aleksi, sijaisopettaja, ei tiedä mitä sitaatti tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vähän ontuva vertaus kun Reeo ei olisi ollut ollenkaan häädössä. Heidi pelasti itsensä ja laittoi sinne Reeon vaikka olisi ollut monta muutakin potentiaalista vaihtoehtoa. Kyllä nyt yritetään taas selitellä Heidin tekosia mustasta valkoiseksi.
Olisivat laittaneet sofian tilalle, se olisi varmempi tippuja.
Heidi voitti kisan ja pelasti itsensä. Reeolla seuraavaksi eniten nimeämispisteitä eli sikälikin oikeus toteutui.
Heidi pelasi kaverinsa taas bussin alle, niin siinä kävi. Turhia selittelyitä :D jossittelut ei nyt auta. Heidi taas mokasi itsensä.
Mutta olisiko Mia millään muulla keinolla suostunut siihen että Heidi pelastuu, ja Mia ei.
Oliko vaihtoehtoja ? ja en edes mitenkään pidä Heidistä, tahtoisin vain tietää.
Heidille merkitsi ainoastaan oma napa. Ei edes sanallakaan puolustanut Reeoa häädöltä. Ei edes kysynyt Mialta kuka olisi mahdollisesti hänen seuraava valinta tms. vaan suostu tarjoukseen heti.
ei tietenkään koska pelkäsi että itse joutuu ulos ja Mialle ei käynyt kukaan muu kun Reeo.
Viime vuonna lähti naisia enemmän nopeassa tahissa, olihan siellä mammojen suosikit Lasse, Aki, Taneli vai mikä se pitkään tanssija oli.
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Miikka olivat sitä mieltä, että Laura on nimennyt heidät pois kilpailusta, koska he eivät äänestäneet lauraa päälliköksi. Syyttivät lauraakatkeruudestsa ym.
Viime viikolla Reeo sai vihiä, että Aleksi on äänestämässä häntä ulos. Tällä viikolla Reeo antaa pisteensä juuri Aleksille.
Eli ei voi Reeo oikein Lauraa syyttää, kun toimii itse niin.
Mielestäni Lauralle ja kumppaneilla on ollut pitkän tähtäimen suunnitelma saada Reeo ulos.
He eivär tiedä, että Reeolla on suuren suuri kannattaja joukko, eikä Reeo todellakaan tipu.
Toivottavasti yhtään miestä ei nyt laiteta enää ulos.