Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳
Sofialla vähän tuon ymmärtää, kun on puhunut pitkään englantia. Ja toisaalta kyllä Allullakin ymmärtää, hän tosiaan vaikuttaa vähän "höntiltä" , kuten asukkaat sanoivat. Lisäksi hänellä on todettu lukihäiriö ( joka ei tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei tiedä sanoja)
Aleksi, sijaisopettaja, ei tiedä mitä sitaatti tarkoittaa?
sijaisopet ei oo maistereita
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kamala, kun Rusu kiersi kysymässä asukkailta sillon putoamisiltana, et olis sen puolella. Se laski Reeon ja Miikankin edessä et jos te ootte hänen puolellaan ja se ja se, et riittäs. Ja silloinkin Reeo tiesi jo, ettei äänestä sitä jatkoon edes.
Rusun putoaminen oli kyllä ainut mikä on harmittanut mua.
Musta se oli kiva, kun silloin huomasi, että Pirkalle puhuttiin ilkeästi ja puhuivat sitten , että pelaaminen on ok, mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen on huonoa käytöstä. Reeokin selvästi tajusi siinä keskustelussa itsekin tehneensä niin, oli vähän vaikeana
Ja Reeo on suosikkini, silti tuossa asiassa mokasi kyllä. Ja ymmärrän, että esim. Aleksi on ottanut Reeon vitsailuja ikävinä, tosin kannattaisi sanoa se suoraan Reeolle.
Saa nähä kuka tuon bas---kan voittaA
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ilkeä Sofia. Kun Karvan puhuu lähdöstään Sofia huutaa kelle mä nyt annan 2p. Miksi Karvanin kuullen ilkeää. Silti loukkaantuu kun joku teemuistoringissä sanoo esim että Kirsi pelasi liikaa ja oli epäoikeudenmukainen.
Eihän Sofi noin tahditon ole. Karvan tiesi että Sofia äänestää häntä, oli jopa pyytänyt
Sofia puhuu, et montako leikkausta hänen pitää tehdä et se olis nainen eikä kukaan epäilisi asiaa. Erikoista, koska se tärkein leikkaus on kuitenkin tekemättä. En ymmärrä asiaa, et jos haluaa olla nainen, miks ei vaan sitten vie asiaa loppuun asti.
Noi asukkaat tulee niin yllättymään jos menevät joskus katsomaan näitä Sofian videoita. Aika helposti ne kuitenkin tännekin palstalle päätyi. Itse olisin huolissani Sofiana noista videoista. Ne on kuitenkin ihan jotain muuta ku mitä hän antaa ymmärtää itsestään. Aleksille kerran sanoi, et tulee vaikuttamaan heidän ystävyyteen. Jos käy katsomassa hänen videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳
Sofialla vähän tuon ymmärtää, kun on puhunut pitkään englantia. Ja toisaalta kyllä Allullakin ymmärtää, hän tosiaan vaikuttaa vähän "höntiltä" , kuten asukkaat sanoivat. Lisäksi hänellä on todettu lukihäiriö ( joka ei tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei tiedä sanoja)
Aleksi, sijaisopettaja, ei tiedä mitä sitaatti tarkoittaa?
Mitä!? Onko tuo sijaisopettaja!? OMG! Lol!
Vierailija kirjoitti:
Reeolle pikku ylläri voi olla että hän on häädössä.
Ei ole. Nimenomaan olettaa olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Reeolle pikku ylläri voi olla että hän on häädössä.
Kyllähän Reeo myös tätä itse epäili. N o, ei Reeolla ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳
Sofialla vähän tuon ymmärtää, kun on puhunut pitkään englantia. Ja toisaalta kyllä Allullakin ymmärtää, hän tosiaan vaikuttaa vähän "höntiltä" , kuten asukkaat sanoivat. Lisäksi hänellä on todettu lukihäiriö ( joka ei tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei tiedä sanoja)
Aleksi, sijaisopettaja, ei tiedä mitä sitaatti tarkoittaa?
sijaisopet ei oo maistereita
Niin, uskoisin, että tämä opetetaan joskus yläasteella viimeistään.
Kyllä talosta poistuu joko Mia tai Milena.
Vierailija kirjoitti:
Sofia puhuu, et montako leikkausta hänen pitää tehdä et se olis nainen eikä kukaan epäilisi asiaa. Erikoista, koska se tärkein leikkaus on kuitenkin tekemättä. En ymmärrä asiaa, et jos haluaa olla nainen, miks ei vaan sitten vie asiaa loppuun asti.
Noi asukkaat tulee niin yllättymään jos menevät joskus katsomaan näitä Sofian videoita. Aika helposti ne kuitenkin tännekin palstalle päätyi. Itse olisin huolissani Sofiana noista videoista. Ne on kuitenkin ihan jotain muuta ku mitä hän antaa ymmärtää itsestään. Aleksille kerran sanoi, et tulee vaikuttamaan heidän ystävyyteen. Jos käy katsomassa hänen videoita.
Voi Sofia. Joku nenäleikkaus ja silikonit ei tee kenestäkään naista.
Nyt todellakin naisen vuoro poistua talosta. Mia on jo nähty, ei muuta annettavaa kuin kuteminen Aatun kanssa. Kiva olis kattoo miten A pärjää ihan yksikseen. Milena vois vielä jatkaa sekoilujaan talossa, ehtii ulostautua myöhemminkin.
Nabaz on ollut 17 vuotta yksin, sinkkuna, ja syy varmasti se kaappihomous. En pidä Nabesta, mut sen jokerimaisen hahmon takana on varmasti surullinen tarina. On muuttanut kotoa jo lapsena pois, mihin? Kokenut varmaan paljon ikäviä asioita.
Minä äänestän reeoa turvaan. Tehkää samoin.
Joko milena tai mia ulos.
Reeo on paras asukas.
Vierailija kirjoitti:
Jos Aleksi on häädössä ja jää taloon, toivottavasti miettii tekemisiään. Ennen Mian tuloa oli energinen ja reipas. Oli huoliteltu, kohtelias, myönteinen ja hauska. Mian tulo taannutti piereskeleväksi vain yhden seurassa olevaksi murrosikäiseksi. Aleksille oli hyväksi, jos Mia lähtisi ja Aleksi muuttuisi siksi joka oli ennen Miaa. Pidän edelleen Aleksista, mutta tuota pieruhuumoria en ymmärrä.
Idioottejahan te olette. Aleksi ja Mia tuli taloon yhtä aikaa
Vierailija kirjoitti:
Milena on läski siansilmäinen juntti.
rumasti nimittelet, hyi sua
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on muuten saanut uuden migreenin kohteen :D Milenan. Eilen yöllä läyhäsi hänestä tuntikaupalla.
No ei kauaa menny. Karvani tuskin ehtinyt lähteä ja tällä on jo uusi migreenin aiheuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ollut 17 vuotta yksin, sinkkuna, ja syy varmasti se kaappihomous. En pidä Nabesta, mut sen jokerimaisen hahmon takana on varmasti surullinen tarina. On muuttanut kotoa jo lapsena pois, mihin? Kokenut varmaan paljon ikäviä asioita.
isänsä kai ei tekemisissä, sisko Tärkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älynjättiläiset. Sofia ja Allu just keskustelivat, että eivät tähän mennessä tienneet, mitä sana sitaatti tarkoittaa 😳
Sofialla vähän tuon ymmärtää, kun on puhunut pitkään englantia. Ja toisaalta kyllä Allullakin ymmärtää, hän tosiaan vaikuttaa vähän "höntiltä" , kuten asukkaat sanoivat. Lisäksi hänellä on todettu lukihäiriö ( joka ei tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei tiedä sanoja)
Aleksi, sijaisopettaja, ei tiedä mitä sitaatti tarkoittaa?
Mä luulen, että Aleksi esittää vähän höntimpää kun mitä on. Hänen pelitaktiikkansa on olla harmiton aivoton urheilupoika, joka hurmaa talon naiset ja on hyvä jätkä miehille.
Reeolle pikku ylläri voi olla että hän on häädössä.