Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Siellä ne Allu ja Millu ovat "sisarellisesti" toisiinsa kietoutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi valinnut Reeoa vaan Millu.
Jos hän tiesi ehdot, että itsensä pelastamalla tilalle tulee Reeo, eikä kukaan muu, oli myös tekemässä valintaa. Ei se pyörittelyllä mihinkään muutu.
Luuletko, että Reeo ja Miikka olisivat pelastaneet Heidin ja jättäneet itsensä häätöön?
Niin arvelinkin, euvät olisi pelastaneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään.
Talon kaikki naiset haluavat Reeon ulos, paitsi ehkä Sofia.
Reiska talon kuumin Sofian mielestä. Huono maku Sofialla tai sitten pelaa vaan.
Sofia kertoi jokunen viikko sitten, että hänen miesmakunsa on juurikin sellainen, kuin Reeo on.
Ja sanoi etsivänsä Reeon vanhoja bändikuvia netistä.
Vierailija kirjoitti:
Piti tarkistaa kansiostani Tuulan kertomus. Totta se oli. Minäki olin Liperin lavalla kun Hurriganes oli keikalla. Ile Kallio oli palannut remmiin👍
ketoon beibi ketoon
Toivottavasti jompikumpi tuosta kutuparista häipyy huomenna.
Miiaa tietää että tilanteen jaz siinä niin hellästi kietoutuneina toisiinsa.
Siellä sitä kohta on tarjolla, Nabazin munakarvapizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula ei osaa englantia.
kyllä kun yo ja kasvatustieteiden maisteri niin täytyy osata. Johan sen osaa jo peruskoulun päätyttyä jotenkuten ja lukiossa viimeinen silaus.
Ei kuulema osaa kuin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään.
Talon kaikki naiset haluavat Reeon ulos, paitsi ehkä Sofia.
Reiska talon kuumin Sofian mielestä. Huono maku Sofialla tai sitten pelaa vaan.
Sofia kertoi jokunen viikko sitten, että hänen miesmakunsa on juurikin sellainen, kuin Reeo on.
Ja sanoi etsivänsä Reeon vanhoja bändikuvia netistä.
minkähän näköinen ollut nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Myös Soffe on hänen ajojahdin kohteena. Seuratkaapa.
Nabbe on käärme.
Sofia flirttailee kaikkien kanssa. Se on sen peliä.
Toisaalta Sofia ei oo tyhmä joten en uskoisi tältä istumalta että pitää Reiskaa kuumana. Peli Peli . Sofia on aika OVELA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka haki suoria säälipisteitå että voittaisi jotta voisi perustaa perheen.. liian avonaista mielistelyä.
Miikka kertoi ekaviikolla ulosottoveloistaan Rusulle että keväällä häipyi merkinnät mutta nyt voitto pelastaisi pari vekseliä.
On kertonut tuon saman asian moneen kertaan. Selvästi yrittää keräillä säälipisteitä katsojilta.
20 000 pikavippejä jotka maksanut n 2 v sitten. Peliaddiktio ollut ja päässyt siitä. viisi vuotta maksoi.
Hyh. Kerjäämisestä putoaa Miikan pisteet. Palkinto ei kuulu sille joka sen tarvitsee, vaan sille joka sen ansaitsee.
Rahaa voi kerjätä sitten muualta, vaikka sossusta. Tämä on kilpailu.
Muutenkin se, ettei joku saa voittaa sen takia ettei tarvitse rahoja on ihan väärä peruste.
Vierailija kirjoitti:
Laura saisi lähteä. Aina tympeä ilme ja typerät jutut.
Sama ilme kasvoillaan jo päivästä 1 asti. Silloin jo tiesin, että tylsä on. Eikä mielipiteeni ole mihinkään muuttunut. Tylsin asukas heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään.
Talon kaikki naiset haluavat Reeon ulos, paitsi ehkä Sofia.
Reiska talon kuumin Sofian mielestä. Huono maku Sofialla tai sitten pelaa vaan.
Tai sit sulla on huono maku?
Pääasia, että toi kyhnykaksikko erotetaan huomenna.
Sofia on taitavin pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka haki suoria säälipisteitå että voittaisi jotta voisi perustaa perheen.. liian avonaista mielistelyä.
Miikka kertoi ekaviikolla ulosottoveloistaan Rusulle että keväällä häipyi merkinnät mutta nyt voitto pelastaisi pari vekseliä.
On kertonut tuon saman asian moneen kertaan. Selvästi yrittää keräillä säälipisteitä katsojilta.
20 000 pikavippejä jotka maksanut n 2 v sitten. Peliaddiktio ollut ja päässyt siitä. viisi vuotta maksoi.
Merkintä poustunut keväällä. Mutta kaksi vekseliä maksussa nyt sanoi ekaviikolla.
Ärsyttää, kun kamerat lopettavat erittäin usein kuvaamisen, kun asukkaat keskustelevat jostain.
Nyt toinen kamera kuvaa Allua ja Millua hipsuttamassa ja toinen Nabazia ruoanlaitossa.
Ketä kiinnostaa?!
Onko sekin homo, jos tykkää miehistä?