Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Että toi Sofia on kaksnaamainen. Kauheen puhuttelun piti Ruzulle kun tämä sanoi että Jerry uskalsi uhota Roomaa. Sitten kun Karvan ilmottaa lähdöstään tokaisee että kelles nyt antaa kaks pistettä. Ja selittikö se sen asian vitsillä vasta sen jälkeen kun Karvan oli jo lähtenyt?
Jaksaa jaksaa... vaikka jokapäivä ;)
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on muuten saanut uuden migreenin kohteen :D Milenan. Eilen yöllä läyhäsi hänestä tuntikaupalla.
Jatkan. Nabaz kuitenkin tuo hyvää kontenttia ainakin 24/7 katsojille. Hänen eilinen Sallan kuivaraiskaus-tanssi oli leuat loksauttavan sekopäistä mutta hassua :DD En usko, että sitä näytetään koosteessa ainakaan kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään.
Talon kaikki naiset haluavat Reeon ulos, paitsi ehkä Sofia.
Reiska talon kuumin Sofian mielestä. Huono maku Sofialla tai sitten pelaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on muuten saanut uuden migreenin kohteen :D Milenan. Eilen yöllä läyhäsi hänestä tuntikaupalla.
Jatkan. Nabaz kuitenkin tuo hyvää kontenttia ainakin 24/7 katsojille. Hänen eilinen Sallan kuivaraiskaus-tanssi oli leuat loksauttavan sekopäistä mutta hassua :DD En usko, että sitä näytetään koosteessa ainakaan kokonaisuudessaan.
tuoko se oli kun tuntu olevan vähän huono omatunto kun olivat pihalla Milla ja joku muukin, tais olla Miikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään.
Talon kaikki naiset haluavat Reeon ulos, paitsi ehkä Sofia.
Reiska talon kuumin Sofian mielestä. Huono maku Sofialla tai sitten pelaa vaan.
Sofia flirttailee aika paljon Reeolle, eli taitaa oikeasti tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on muuten saanut uuden migreenin kohteen :D Milenan. Eilen yöllä läyhäsi hänestä tuntikaupalla.
Jatkan. Nabaz kuitenkin tuo hyvää kontenttia ainakin 24/7 katsojille. Hänen eilinen Sallan kuivaraiskaus-tanssi oli leuat loksauttavan sekopäistä mutta hassua :DD En usko, että sitä näytetään koosteessa ainakaan kokonaisuudessaan.
tuoko se oli kun tuntu olevan vähän huono omatunto kun olivat pihalla Milla ja joku muukin, tais olla Miikka.
Joo taisi olla. Harmi kun en pystynyt ottamaan videoklippiä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuula ei osaa englantia.
kyllä kun yo ja kasvatustieteiden maisteri niin täytyy osata. Johan sen osaa jo peruskoulun päätyttyä jotenkuten ja lukiossa viimeinen silaus.
Ja Nabaz kutsuttiin heti pk-huoneeseen sen jälkeen, eli isoveli taisi läksyttää häntä, että älä ahdistele naisia noin aggressiivisesti:D
Musta Miikka on ihan hauska ja sanavalmis kaveri, mutta ärsyttää ne jatkuvat moraalisaarnat millon mistäkin.
Oliko Tuulalla eilen kostea ilta?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Kannattaa varmaan katsoa se nimeämislähetys. Täällä vaan satuillaan tarinoita siihen malliin kuin se kenenkin intresseihin sopii.
Heidi introvertti, ei mitään autismin kirjoa. Henkisesti VAHVA
Siellä on nyt vahvoja naisia joten voittaja heidän joukosta ja samaan kategoriaan laittaisin myös Sofian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka haki suoria säälipisteitå että voittaisi jotta voisi perustaa perheen.. liian avonaista mielistelyä.
Miikka kertoi ekaviikolla ulosottoveloistaan Rusulle että keväällä häipyi merkinnät mutta nyt voitto pelastaisi pari vekseliä.
On kertonut tuon saman asian moneen kertaan. Selvästi yrittää keräillä säälipisteitä katsojilta.
20 000 pikavippejä jotka maksanut n 2 v sitten. Peliaddiktio ollut ja päässyt siitä. viisi vuotta maksoi.
Tämän vuoden bb agenda:
Tuotanto on varovainen ja ei ole mitenkään sisäistänyt Päällikön roolia. Päällikkö saa immuniteetin, makaa päivät pitkät juoruillen, syö herkkuja ja juo viiniä.
Päällikön olisi pitänyt pitää talossa eriarvoisuutta. Antaa yhdelle kuumaa vettä suihkussa, joku ei saa poistua olkkarista koko päivänä, antaa yhdelle päikkärit, esim. Tuula kokkaa kaikki ateriat jne.
Liian pitkästyttävää, liian tylsää, liian huonoa kameratyöskentelyä, liian ksikkea huonoa. En tykkää yhtään.
maanantaina taas uudet kilpailut ja äänestämiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään.
Talon kaikki naiset haluavat Reeon ulos, paitsi ehkä Sofia.
Reiska talon kuumin Sofian mielestä. Huono maku Sofialla tai sitten pelaa vaan.
Sofia kertoi jokunen viikko sitten, että hänen miesmakunsa on juurikin sellainen, kuin Reeo on.
Myös Soffe on hänen ajojahdin kohteena. Seuratkaapa.
Piti tarkistaa kansiostani Tuulan kertomus. Totta se oli. Minäki olin Liperin lavalla kun Hurriganes oli keikalla. Ile Kallio oli palannut remmiin👍
Nabaz on muuten saanut uuden migreenin kohteen :D Milenan. Eilen yöllä läyhäsi hänestä tuntikaupalla.