Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38981/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ja Miikka feikkaa, ovat ylimielisiä koviksia, en arvosta mutta uskon että uppoaa moneen. Se on vaan fakta että maailmassa ylipäätään pärjäävät juuri tällaset tyypit vaikka ne on just niitä pahimpia. Uusien (Salla, Milla, Milena) piti äänestää ne pois mutta tyhminä hekin lankes heidän pelinappuloikseen.

Juuri näin kävi. Mutta peli ei vielä menetetty. Kun Reeo häipyy siirtyy Salla ja Milla 100 prosenttisesti Ateenaan.

Vierailija
38982/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt häätöäänestyksessä olevista ei ketään suurta "inhokkia". Kaikissa on omat hyvät ja ärsyttävät puolensa, kuten ihmisissä yleensä. Tämän ohjelman aikana kaksi asukasta on ärsyttänyt itseäni ylivoimaisesti eniten, erityisesti ylimielisyydellään ja manipuloinnillaan: Kirsi ja Sofia. Kirsi on onneksi kotona ja toivottavasti myös Sofia pian. Kyllä, Mia ja Aleksi ärsyttävät, mutta ovat myös hauskoja höpsöjä eli toivon jäävän taloon toistaiseksi. Milenasta ei ota selvää, mutta ei herätä inhokkiajatuksiakaan. Reeosta tykkäsin alkuun, mutta nyt tuo tykkääminen vähentymässä jatkuvan juonittelun ja manipuloinnin takia.. Äänestysporukan ulkopuolelta, Miikka vaikutti alkuun sympaattiselta, mutta nyt on vaikuttanut takakireältä ja suoltanut kaikenlaisia ikäviä  kommentteja. Vähiten talon dynamiikkaan vaikuttaisi Milenan lähtö ja eniten Reeon. Miten Miikka asemoituisi ilman Reeoa? Millainen talo olisi ilman Reeoa?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38983/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään. 

Vierailija
38984/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka haki suoria säälipisteitå että voittaisi jotta voisi perustaa perheen.. liian avonaista mielistelyä.

Vierailija
38985/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.

Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.

Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?

Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.

Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.

Kiitos päivän nauruista, hupaisa luettavaa.

mistä opistoista noita syko lokeja tulee, ei hyvää päivää. 

Vierailija
38986/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melina esitti Lauralle olevan heidän liitossa. Päiväkirjahuoneessa kuitenkin sanoi olevan Roomassa ja äänesti Ateenalaisia. Ei ihme että Miikka, Nabbe ja Heidi äänesti häntä.

Onko siellä joku uusi, Melina?

Milena, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38987/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina juoni, mina huva, mina mina 

Vierailija
38988/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgissä tuulee, eilen kaunis ilma ja talvea kohti mennään ja BB:n loppua odottelen. Aiku hauskaa,. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38989/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura saisi lähteä. Aina tympeä ilme ja typerät jutut.

Vierailija
38990/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toi Sofia on kaksnaamainen. Kauheen puhuttelun piti Ruzulle kun tämä sanoi että Jerry uskalsi uhota Roomaa. Sitten kun Karvan ilmottaa lähdöstään tokaisee että kelles nyt antaa kaks pistettä. Ja selittikö se sen asian vitsillä vasta sen jälkeen kun Karvan oli jo lähtenyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38991/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka haki suoria säälipisteitå että voittaisi jotta voisi perustaa perheen.. liian avonaista mielistelyä.

Miikka kertoi ekaviikolla ulosottoveloistaan Rusulle että keväällä häipyi merkinnät mutta nyt voitto pelastaisi pari vekseliä.

Vierailija
38992/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidillä on jotain autismia juu ei toimi oikein

"Autismikirjon häiriöön liittyy useiden muiden häiriöiden ja sairauksien suurentunut riski. Näitä ovat muun muassa aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriö (ADHD),Touretten oireyhtymä,pakko-oireinen häiriö,psykoottiset oireet ja psykoosisairaudet,masennus,ahdistuneisuus, unihäiriöt, aistipoikkeavuudet ja epätyypilliset pelot."

Tourette liittyy usein autismiin. Meidän toisella lapsella on lievää autismia ja hän ticcailee paljon. Herttainen hyväsydäminen teini, mutta ei osaa useinkaan hahmottaa muiden ihmisten motiiveja tai tunnetiloja. Näen Heidissä paljon samaa. Heidihän ei ole koskaan käynyt lääkärillä oireidensa vuoksi. Oli mitä oli, toivottavasti hän hakee jotain vastauksia oirehdintaansa. Minua niin säälitti eilen yöllä, kun Reeo heitti humoristisesti Heidille, että katsotaan sitten huomenna tykkäänkö susta vai en, eli onko Heidi laittanut Reeon häätöön. Heidi meni ihan hämilleen ja alkoi räpsyttää silmiään vimmatusti. Hän ei selvästikään osannut ajatella, miltä hänen päätöksensä näyttäisi Reeon silmissä, ja miten se vaikuttaisi heidän liittoumaan. Pelkään, että Heidille tulee pian kovat ajat talossa. 😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38993/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen helkatinmoista muminaa noilla kahdella. Lauralla ja Mervellä. Ei kiinnosta muutenkaan niiden jutut.

Talon pahimmat läyhääjät ja paskanpuhujat.

Vierailija
38994/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka haki suoria säälipisteitå että voittaisi jotta voisi perustaa perheen.. liian avonaista mielistelyä.

Miikka kertoi ekaviikolla ulosottoveloistaan Rusulle että keväällä häipyi merkinnät mutta nyt voitto pelastaisi pari vekseliä.

On kertonut tuon saman asian moneen kertaan. Selvästi yrittää keräillä säälipisteitä katsojilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38995/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sofia ja Miikka saanut heseä?

Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese 

Majo Majo Majo

Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese 

Neesi Neesi Neesi

Kiitos lapsellisesta vastauksesta. Tuohon käytetyn ajan olisit vaikka kertonut miksi saivat hamppareita. Täällä on kyllä niin kesken kasvuista porukkaa, Huoh.

Vierailija
38996/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sofia ja Miikka saanut heseä?

Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese 

Majo Majo Majo

Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese 

Neesi Neesi Neesi

Kiitos lapsellisesta vastauksesta. Tuohon käytetyn ajan olisit vaikka kertonut miksi saivat hamppareita. Täällä on kyllä niin kesken kasvuista porukkaa, Huoh.

Nytkö vasta huomasit kuinka lapsellista koko ketju on ollut? Oletko itsekin lapsellinen keskenkasvuinen?

Vierailija
38997/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen helkatinmoista muminaa noilla kahdella. Lauralla ja Mervellä. Ei kiinnosta muutenkaan niiden jutut.

Talon pahimmat läyhääjät ja paskanpuhujat.

Merve sentään osaa heittää läppää toisten kanssa, toisin kuin Läppämasiina-Laura. Nykyään vaihdan kameraa aina kun Laura ilmestyy. Katson mieluummin jopa rasittavia tiktok-twinssejä.

Vierailija
38998/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia suurin osa ja osa menee Reeon lankaan. Ei kai noi niin tyhmiä oo sentään. 

Talon kaikki naiset haluavat Reeon ulos, paitsi ehkä Sofia.

Vierailija
38999/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://forum.leffanator.fi/ mennääs kaikki pyytämään tuonne BB-osio terveisin Nabez

No niin kaikki. Terveisin Nabez

Miksi te kaikki vihaatte? Terveisin Nabez

Toivottavasti te antaa paljon palautetta tuonne.

Vierailija
39000/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula ei osaa englantia.

Ketju on lukittu.