Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38821/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nimeämiset jo kehiin ja neuvotteluhuoneen tulos. Liian seesteistä tuolla nyt. 

Vierailija
38822/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Heidi olisi saanut pelastaa itsensä olisi Heidi valinnut häätöön Merven. Merven, jolle Heidi esittää ystävää ja Merve joka ei saanut yhtään häätöääntä. Heidi ei vaan oo luotettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38823/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle. Onneksi Salla ja Milla sai jäädä turvaan. On Nabelle yllätys ettei ollut häädössä, myös Tuulalle. Ja Reeolle ettei ollut. Kun Reeo lähtisi Miikka ei olisi enää vapaamatkustaja vaan joutuisi ajattelemaan muillakin kuin Reeon aivoilla. Nyt viimeistään Reeo ja Miikka tajuavat että Mia ei ole heidän liitossa. Jos Merve olisi antanut yhden pisteen Reeolle enemmän olisi Reeo ollut automaattisesti häätöäänestyksessä. Ja Heidin tilalle olisi tullut joku muu.

  Miikka kertoi eilen Sallalla että jos Reeo lähtee niin hän ei enään pelaa. 

Vierailija
38824/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Heidi olisi saanut pelastaa itsensä olisi Heidi valinnut häätöön Merven. Merven, jolle Heidi esittää ystävää ja Merve joka ei saanut yhtään häätöääntä. Heidi ei vaan oo luotettava.

  tuo on peli, tietenkin Heidi sanoi niin mutta todellisuudessa haluaa Reeon ulos. 

Vierailija
38825/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...

Anu ja Helmeri oli jees, nämä teinit eivät.

Ei ollu, maailmankaikkeuden tylsimmät BB-asukkaat. Varsinkin kun pariutuivat.

Helmeri oli tylsä asukas, ei mistään omaa mielipidettä, istui hellanpankolla monasti kylpytakki päällä. 

Vierailija
38826/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi pelasti itsensä, kun taas Reeo heitti liittolaisensa Markon ja Ruzbehin bussin alle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38827/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."

En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?

Koska Mian (ja ryhmänsä) ainoa agenda oli saada Reeo häätöön.

Heidän piti valita BB:n nimilistasta asukas. Heillä ei ollut itsellään omaa valtaa laittaa muita asukkaita äänestykseen. Nimilistassa oli vähemmän ääniä saaneita ihmisiä, joista heidän piti valita yksi asukas Heidin tilalle. Heidin uhraukset eivät ole kovinkaan fiksuja. Helppo huijata! 

Vierailija
38828/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla kukaan ma*turboinut?

kai nyt pojat vetää handuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38829/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena ulos vaan. Ihan turha. Reeo on Reeo joten saa jäädä ja ihan mielenkiinnosta katsoo mihin toi Aleksi-Mia juttu johtaa.

Vierailija
38830/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä

Vierailija kirjoitti:

Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit. 

Sanoiko olevansa jonkun niistä näköinen?

Varmaan kuvittelee olevansa Kris Jenner. Valtaa, kuuluisuutta ja rahaa. Tuula on laskelmoiva ja kylmä ihminen. Ei vaan tule aidosti sydämestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38831/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että Heija ja Sofia talon älykkäimmät. 

Vierailija
38832/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...

Anu ja Helmeri oli jees, nämä teinit eivät.

Ei ollu, maailmankaikkeuden tylsimmät BB-asukkaat. Varsinkin kun pariutuivat.

Joo lopetin ruututilauksen siinä vaiheessa, kun mielenkiintoiset lähtivät ja Anu ja pumpulipuikko jäivät sinne makoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38833/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia ulos talosta koska laittoi Reeon häätöön. Milena ei äänestäs Reeoa.

Vierailija
38834/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian vohvelit ja letut on ihan liian raakoja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38835/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mia ulos talosta koska laittoi Reeon häätöön. Milena ei äänestäs Reeoa.

Mulle käy kaikki, Reoo ensimmäisenä turvaan.

Vierailija
38836/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mia ulos talosta koska laittoi Reeon häätöön. Milena ei äänestäs Reeoa.

ei tällä kertaa mutta tottakai äänestää

Vierailija
38837/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Reeo aina sättii ja sortaa (minua), heittää vähän ilkeetä huumoria. Siinä ei tule kotoisa olo, Aleksi vakavoituu."

Nyyh Aleksi-parka. Oliko sammakoilla ja perhosilla kotoisa olo, kun kidutit niitä? Oliko Petralla kotoisa olo, kun läimäisit pepulle ilman lupaa?

"Merve taas kertoo tietävänsä, että Reeo on yrittänyt saada muita äänestämään Lauraa ja Aleksia, jotka ovat naisen puolella.

Tämä on peliliike, vaikka viihdyn Reeon seurassa, Merve linjaa."

No tottakai Reeo haluaa nimetä heitä, jotka haluaa hänet ulos. Laura, Merve, Aleksi ja Mia on ollut jo pitkään Reeo-psykooseissa, eivätkä muusta puhukaan.

Toi psykoosi johtuu siitä et Lauraa ja Merveä ei saa koskaan äänestää. Heidän mielestään he ovat jo finaalissa ja voittaja on heistä Merven mielestä hän itse. Merve on kaksinaamainen henkilö talossa.

Vierailija
38838/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi Mia näyttää välillä silmäpussineen siltä, ettei olis nukkunut sataan vuoteen?

Vierailija
38839/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu ja Aleksi toivottavasti häädetään tänään molemmat. Milena voi lähteä myöhemmin. Näitä pierujuttuja veljeleviä ei vaan jaksa kuunnella enää.

Häätö jo tänään? Kaksi lähtee?

Vierailija
38840/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu on juorunut Aleksille ennakkoon, että on häädössä.

Ketju on lukittu.