Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...
Mun mielestä tuo ei näytä romanssilta vaan siltä että Mia leikkii Aleksin tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit.
Itseironista, sarkastista läppää. Etkö tajunnut?
näin on, älkää nyt olko sentään niin TOSIKKOJA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...
Mun mielestä tuo ei näytä romanssilta vaan siltä että Mia leikkii Aleksin tunteilla.
tuntuu että Aleksi on enemmän tosissaan ja Mialle tuo on kai peliä.
Aleksi vois ottaa lippiksen päästä tai ainakin laittaa sen oikein päin. Näyttää naurettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...
Ei ole mitään romanssia vastaan, mutta jatkuvaa lapsellisuutta vastaan on. Se ei ole mielenkiintoista. Se on todella ärsyttävää. Siksi toinen kotiin, mieluummin eläinrääkkääjä-Aleksi.
Puoli neljään asti Mia nyhräsi Aleksin vieressä. Yritti monta kertaa nousta omaan sänkyynsä ja aina vaan takertui Aleksin kaulaan kuin hukkuva oljenkorsi. Sitten taas supisi sänkyynsä tullessa missä sänkynsä, onko Sofia siinä jne ja pyysi Heidiltä saako antaa suukon Heidille. Milena heräsi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit.
Tuula on sellainen ressukka. Kuvittelee, että kansa häntä rakastaa. On alkanut inhottamaan koko ihminen. Luiskaan vaan!
Vierailija kirjoitti:
Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...
Anu ja Helmeri oli jees, nämä teinit eivät.
Di kirjoitti:
Aleksi vois ottaa lippiksen päästä tai ainakin laittaa sen oikein päin. Näyttää naurettavalta.
Aikuisen ruumis, lapsen mieli.
nyt olisi hyvä saada Milenalle salatehtävä puhua paljon Kirsistä
Pippalot sujui hyvin. Lopussa Nabbe jostain töksähti ja Reeon kanssa kaksin jauhoivat taas äänestyksestä, äänistä. Melina on Nabben päänsäryn kohde nyt. Vaara että taasNaben päänsärky lähtee. Reeon pitäisi lähteä. Taas Reeo mahtaili vallallaan.
Millu ja Aleksi toivottavasti häädetään tänään molemmat. Milena voi lähteä myöhemmin. Näitä pierujuttuja veljeleviä ei vaan jaksa kuunnella enää.
Eikö Mian ja Aleksin pitänyt olla toisilleen kuin sisaruksia? Siksi kuvottavaa, jos alkavat panna. Tosin Aleksin mielestä oikeiden serkkujen petipuuhatkin on ihan fine, niin ei yllätä.
Reeolle ääniä, että pääsee turvaan ensimmäisenä.
Nämä muut on niin ärsyttäviä huh!
Vierailija kirjoitti:
Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...
Romanssi BB-talossa ei ole mielenkiintoista.
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle. Onneksi Salla ja Milla sai jäädä turvaan. On Nabelle yllätys ettei ollut häädössä, myös Tuulalle. Ja Reeolle ettei ollut. Kun Reeo lähtisi Miikka ei olisi enää vapaamatkustaja vaan joutuisi ajattelemaan muillakin kuin Reeon aivoilla. Nyt viimeistään Reeo ja Miikka tajuavat että Mia ei ole heidän liitossa. Jos Merve olisi antanut yhden pisteen Reeolle enemmän olisi Reeo ollut automaattisesti häätöäänestyksessä. Ja Heidin tilalle olisi tullut joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...
Anu ja Helmeri oli jees, nämä teinit eivät.
Ei ollu, maailmankaikkeuden tylsimmät BB-asukkaat. Varsinkin kun pariutuivat.
Melina on reipas kuitenkin vaik ei mun lemppari mutta onko kukaan. Kaikissa ärsyttäviä piirteitä. Nyt on vaara että Melina tippuu. Riippuu haluuko katsojat nähdä teerenpeliä, machoilua vai eestaas sahaamista. Toisaalta Mia ja Melina tulee näkyyn Reeolla ja Miikkalla pisteissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mian ja Aleksin pitänyt olla toisilleen kuin sisaruksia? Siksi kuvottavaa, jos alkavat panna. Tosin Aleksin mielestä oikeiden serkkujen petipuuhatkin on ihan fine, niin ei yllätä.
Suomessakin on serkusten välisiä avioliittoja ja lapsia tulee. Millu ja Aleksi ei oo sisatuksia. Miia diggaa myös naisia. Miaa viettelee tuon Aleksin, Miia 26 v neitsyt.
Milena ulos huomenna!!!!!!