Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38781/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."

En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?

Koska Mian (ja ryhmänsä) ainoa agenda oli saada Reeo häätöön.

Koska Heidiin ei voi luottaa, todellinen takinkääntäjä. Tuli aika hyvin selväksi Miikkan kohdalla jo...

Vierailija
38782/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä akkojen juorukerhoakaan kukaan jaksa katsoa. Naisia talossa on nyt tuplaten enemmän.

Naiset on pahimpia juorukelloja, kuin miehet.  Nyt talossa on sellainen marttakerho, että kohta sitä ei kehtaa kukaan katsoa. Tupa täynnä juoruavia naisia.  Ei kiinnosta. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38783/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon hartaasti, että joko Aleksi tai Mia tippuisi su. Ovat suurempi uhka Roomalle kuin Milena, joka tällä viikolla nimesi Rooman viholliset Aleksin ja Millun. Milena voisi siis jäädä, sillä häntä tarvitaan antamaan pisteitä jatkossakin, toivottavasti myös Lauralle ja Mervelle.

Aleksi eläintenkiduttajana on ykkösinhokkini. Mutta toisaalta taas Mia saisi lähteä siksi, että sukupuolijakauma edes vähän tasoittuisi. Jos Aleksi häädetään, taloon jää enää vain 3 miestä (ja 9 naista).

Samaa mieltä.

Vierailija
38784/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulla ei ole väliä kunhan mallu ei pääty huomenna.

Vierailija
38785/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."

En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?

Minusta oli ihan hyvä diili, että jos toinen saa oman nimen pois listalta, toinen saa vastaavasti päättää, kuka siihen tilalle laitetaan. Eihän tuossa oikeastaan ollut kummallekaan mitään erityisen hyviä vaihtoehtoja.

Vierailija
38786/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto pelastaa teiniparin, koska uskovat katsojien rakastavan romansseja. Hyi hitto.

Niin ne rakastaakin. Ei ehkä täällä, mutta muuten.

Eipä kyllä monessa muussakaan paikassa tykätä näistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38787/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto pelastaa teiniparin, koska uskovat katsojien rakastavan romansseja. Hyi hitto.

Romanssit ovat ihania, mutta ei niitä tarvitse tuoda BB talosta meidän makuuhuoneeseen. 

Vierailija
38788/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se Milena vaan suoraan ulos. Reeolla, Aleksilla ja Mialla on kaikilla vielä paljon annettavaa talossa. Milenasta ei irtoa muuta kuin ehkä lisää valitusra siitä viestistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38789/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko Millun tai Aleksin lähtöön, koska Jodelissa suurin osa on niiden kahden kannattajakuntaa ja myös Tiktokissa ne kaks on selvät suosikit.

Mikä niitä ihmisiä vaivaa? 🤢🤮

Ne on kai ihan normaaleja..

Vierailija
38790/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38791/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.

Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.

Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.

Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.

No kiitos vaan. Kirjoitin tämän sillä perusteella että täällä ovat Reeon kannattajat itse kertoneet että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestämiseksi ja ovat laskeneet miten jäävät voitolle ja jakavat Reeon kanssa palkintosumman. Minusta on lapsellista osallistua näihin äänestyksiin. Big Brother tietysti hyötyy mutta aika idioottimaista syytää rahaa tällaseen kun ei ole muuta kun rahankeruushow.

Luuletko nyt ihan oikeasti, että jos tällainen suunnitelma olisikin olemassa, että asianosaiset siitä täällä huutelisivat isoon ääneen??? Eiköhän viestin kirjoittajalla ollut ihan muut motiivit mielessä ja ainakin sinä näytät juoneen langenneen ihan täysin.

Vaisni. No ei harmita, säästyy rahat ja päätelmäni joka tapauksessa on se että mun ei kannata pikku pennosiani tähän laittaa, ne äänestää ja päättää voittajan joilla on varaa laittaa fyrkkendaalia. BB on tyytyväinen heidän panokseen. Piiri pieni pyörii, minä oon mieluusti out.

Vierailija
38792/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto pelastaa teiniparin, koska uskovat katsojien rakastavan romansseja. Hyi hitto.

Romanssit ovat ihania, mutta ei niitä tarvitse tuoda BB talosta meidän makuuhuoneeseen. 

Vinkki vitonen... talon elämää kuvaa kaksi kameraa, voit aina katsoa toista kameraa jos mian ja aleksin meno ärsyttää. Koosteissa saavat niin vähän ruutuaikaa, että jos se ärsyttää, on sulla itselläs pahoja ongelmia ja toivon että saat niihin apua jostain muualta kuin purkamalla sitä tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38793/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi ja Mia saa vielä jäädä.

Vierailija
38794/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit. 

Sanoiko olevansa jonkun niistä näköinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38795/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa Aleksi saataisiin huomenna ulos

Vierailija
38796/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...

Vierailija
38797/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB, kerro jo ketkä häädössä, liian verkkaista tuolla nyt. 

Vierailija
38798/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit. 

Itseironista, sarkastista läppää. Etkö tajunnut?

Vierailija
38799/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameroita 2 ja Aleksi saa kivasti huoimiota 24/7, eihän nuo itse tiedä ketä milloinkin näytetään. 

Vierailija
38800/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla kukaan ma*turboinut?

Ketju on lukittu.