Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä akkojen juorukerhoakaan kukaan jaksa katsoa. Naisia talossa on nyt tuplaten enemmän.
Naiset on pahimpia juorukelloja, kuin miehet. Nyt talossa on sellainen marttakerho, että kohta sitä ei kehtaa kukaan katsoa. Tupa täynnä juoruavia naisia. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon hartaasti, että joko Aleksi tai Mia tippuisi su. Ovat suurempi uhka Roomalle kuin Milena, joka tällä viikolla nimesi Rooman viholliset Aleksin ja Millun. Milena voisi siis jäädä, sillä häntä tarvitaan antamaan pisteitä jatkossakin, toivottavasti myös Lauralle ja Mervelle.
Aleksi eläintenkiduttajana on ykkösinhokkini. Mutta toisaalta taas Mia saisi lähteä siksi, että sukupuolijakauma edes vähän tasoittuisi. Jos Aleksi häädetään, taloon jää enää vain 3 miestä (ja 9 naista).
Samaa mieltä.
Muulla ei ole väliä kunhan mallu ei pääty huomenna.
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Minusta oli ihan hyvä diili, että jos toinen saa oman nimen pois listalta, toinen saa vastaavasti päättää, kuka siihen tilalle laitetaan. Eihän tuossa oikeastaan ollut kummallekaan mitään erityisen hyviä vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto pelastaa teiniparin, koska uskovat katsojien rakastavan romansseja. Hyi hitto.
Niin ne rakastaakin. Ei ehkä täällä, mutta muuten.
Eipä kyllä monessa muussakaan paikassa tykätä näistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto pelastaa teiniparin, koska uskovat katsojien rakastavan romansseja. Hyi hitto.
Romanssit ovat ihania, mutta ei niitä tarvitse tuoda BB talosta meidän makuuhuoneeseen.
Nyt se Milena vaan suoraan ulos. Reeolla, Aleksilla ja Mialla on kaikilla vielä paljon annettavaa talossa. Milenasta ei irtoa muuta kuin ehkä lisää valitusra siitä viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko Millun tai Aleksin lähtöön, koska Jodelissa suurin osa on niiden kahden kannattajakuntaa ja myös Tiktokissa ne kaks on selvät suosikit.
Mikä niitä ihmisiä vaivaa? 🤢🤮
Ne on kai ihan normaaleja..
Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeoa tarvii muiden edes äänestää kun Reeon kannattajajoukolla on niin iso budjetti ja ovat suunnitelleet alusta asti Reeon voiton.
Minä en äänestä enää ketään koko ohjelman aikana, hukkaan menee rahat. Reeo on voittaja niin ihan sama. Reeo tietää itse olevansa turvassa. Tekee kyllä ainakin minun silmissä itsestään idiootin kun on olevinaan parempi ihminen tämän maksetun pelinsä kanssa. Ei ole oikea voittaja minun silmissä. Samaa luuseriporukkaa BB:n kanssa.
Piiri pieni pyörii, näkeehän sen jo siitäkin että kokkeli-Vesa Silver on puvustamassa. Seuraavaks nää naamat on selviytyjissä, siellä kokkelijengi venaa, idioottien lauma oikeen.
Sä olet lapsellinen. Ei Reeo minullekaan ole maksanut, silti toivon hänen pääsevän nyt ensimmäisenä turvaan.
No kiitos vaan. Kirjoitin tämän sillä perusteella että täällä ovat Reeon kannattajat itse kertoneet että heillä on 3500€ budjetti Reeon äänestämiseksi ja ovat laskeneet miten jäävät voitolle ja jakavat Reeon kanssa palkintosumman. Minusta on lapsellista osallistua näihin äänestyksiin. Big Brother tietysti hyötyy mutta aika idioottimaista syytää rahaa tällaseen kun ei ole muuta kun rahankeruushow.
Luuletko nyt ihan oikeasti, että jos tällainen suunnitelma olisikin olemassa, että asianosaiset siitä täällä huutelisivat isoon ääneen??? Eiköhän viestin kirjoittajalla ollut ihan muut motiivit mielessä ja ainakin sinä näytät juoneen langenneen ihan täysin.
Vaisni. No ei harmita, säästyy rahat ja päätelmäni joka tapauksessa on se että mun ei kannata pikku pennosiani tähän laittaa, ne äänestää ja päättää voittajan joilla on varaa laittaa fyrkkendaalia. BB on tyytyväinen heidän panokseen. Piiri pieni pyörii, minä oon mieluusti out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto pelastaa teiniparin, koska uskovat katsojien rakastavan romansseja. Hyi hitto.
Romanssit ovat ihania, mutta ei niitä tarvitse tuoda BB talosta meidän makuuhuoneeseen.
Vinkki vitonen... talon elämää kuvaa kaksi kameraa, voit aina katsoa toista kameraa jos mian ja aleksin meno ärsyttää. Koosteissa saavat niin vähän ruutuaikaa, että jos se ärsyttää, on sulla itselläs pahoja ongelmia ja toivon että saat niihin apua jostain muualta kuin purkamalla sitä tänne.
Aleksi ja Mia saa vielä jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit.
Sanoiko olevansa jonkun niistä näköinen?
Voi kumpa Aleksi saataisiin huomenna ulos
Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...
BB, kerro jo ketkä häädössä, liian verkkaista tuolla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit.
Itseironista, sarkastista läppää. Etkö tajunnut?
Kameroita 2 ja Aleksi saa kivasti huoimiota 24/7, eihän nuo itse tiedä ketä milloinkin näytetään.
Onko tuolla kukaan ma*turboinut?
Koska Heidiin ei voi luottaa, todellinen takinkääntäjä. Tuli aika hyvin selväksi Miikkan kohdalla jo...