Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38841/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi pelasti itsensä.

Niin olisivat tehneet myös Reeo ja Miikka samassa tilanteessa.

Olisivat "heittäneet" Heidin "bussin" alle.

Hyvin pelattu.

Vierailija
38842/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene niin tunteisiin että 24/7 lopetan ja alan sitten katsomaan Aussien lyhyttä pätkää BB versiosta, on ilmainen myöhemmin .

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38843/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paistaa liian kypsiksi, tulee pah yhdisteitä

Vierailija
38844/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Aleksi pysyy talossa, niin on jotain komeaa katsottavaa.

Vierailija
38845/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lähtee ja ens viikolla toivottavasti kaikki häädössä ja 2-3 lähtisi

Vierailija
38846/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna äänestetään Reoo-pappa ensimmäisenä häädöstä turvaan ! Hän tuo häädössä olevista eniten keskusteluita taloon. Teinipariskunnan keskustelut pyörii suunnilleen omien pierujen kommentoimisen tasolla.. Toinen heistä kotiin vaan ! Hiekkalaatikolle ämpäriä täyttelemään.

Jos nelonen ja BB haluaa, että ohjelmaa katsotaan, Reeon poislähtö tietäisi ihan varmasti sitä, että suuren suuri osa ihmisiä lopettaisi kerta heitolla BB.n katsomisen.

Onks tämä asia jota BB ei koskaan tule ymmärtämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38847/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."

En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?

Koska Mian (ja ryhmänsä) ainoa agenda oli saada Reeo häätöön.

Heidän piti valita BB:n nimilistasta asukas. Heillä ei ollut itsellään omaa valtaa laittaa muita asukkaita äänestykseen. Nimilistassa oli vähemmän ääniä saaneita ihmisiä, joista heidän piti valita yksi asukas Heidin tilalle. Heidin uhraukset eivät ole kovinkaan fiksuja. Helppo huijata! 

Miksi valehtelet. Kaikki paitsi päällikkö Laura oli valittavissa.

Vierailija
38848/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Milla ja Aleksi häädetään, ohjelmaa voi alkaa taas katsomaan. Ja Aleksi ei ole komea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38849/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.

Vierailija
38850/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Aleksi pysyy talossa, niin on jotain komeaa katsottavaa.

eihän tuolla oo silmänruokaa sitten jos Aleksi lähtee ja muutenkin, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38851/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka Reeo lähtis. Ihan tylsä vanha pappa.

Vierailija
38852/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko Millun tai Aleksin lähtöön, koska Jodelissa suurin osa on niiden kahden kannattajakuntaa ja myös Tiktokissa ne kaks on selvät suosikit.

Mikä niitä ihmisiä vaivaa? 🤢🤮

Se että siellä on nuorempi kannattajakunta. Täällä vauvelissa on korkermpi keski-ikä ja mieltymykset erilaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38853/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.

Vierailija
38854/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt äänesttä Aleksin jäämään taloon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38855/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.

Heidi otti itsensä pois ja ehdotti Merveä ja Mia päätti että Reeo häätöön muuten Miia ei olisi suostunut. Heidi päätti pelastaa oman nahkansa ja ei ollut mitään sitä vastaan että Reeo häädössä. 

Vierailija
38856/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidi asuu viel äidin kanssa, kun heidi haluaa pitää kotibileet äiti menee mummille

Vierailija
38857/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.

Samat fiilukset. Heidin pisteet laski nyt.

Vierailija
38858/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinitytöt äänesttä Aleksin jäämään taloon

Ihan sama ketkä, kunhan äänestävät. Miksi halvennat Aleksista pitäviä?

Vierailija
38859/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinitytöt äänesttä Aleksin jäämään taloon

  digataanko Jodelissa?  En oo Teinityttö, kaukana ja nauraa mutta haluan että Aleksi ja Miiakin on tuolla, lähtekööt pahin läyhääjä eli Milena

Vierailija
38860/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.

Heidi pois ja Reeo tilalle.

Ketju on lukittu.