Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei mene niin tunteisiin että 24/7 lopetan ja alan sitten katsomaan Aussien lyhyttä pätkää BB versiosta, on ilmainen myöhemmin .
Ei pidä paistaa liian kypsiksi, tulee pah yhdisteitä
Toivottavasti Aleksi pysyy talossa, niin on jotain komeaa katsottavaa.
yksi lähtee ja ens viikolla toivottavasti kaikki häädössä ja 2-3 lähtisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna äänestetään Reoo-pappa ensimmäisenä häädöstä turvaan ! Hän tuo häädössä olevista eniten keskusteluita taloon. Teinipariskunnan keskustelut pyörii suunnilleen omien pierujen kommentoimisen tasolla.. Toinen heistä kotiin vaan ! Hiekkalaatikolle ämpäriä täyttelemään.
Jos nelonen ja BB haluaa, että ohjelmaa katsotaan, Reeon poislähtö tietäisi ihan varmasti sitä, että suuren suuri osa ihmisiä lopettaisi kerta heitolla BB.n katsomisen.
Onks tämä asia jota BB ei koskaan tule ymmärtämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Koska Mian (ja ryhmänsä) ainoa agenda oli saada Reeo häätöön.
Heidän piti valita BB:n nimilistasta asukas. Heillä ei ollut itsellään omaa valtaa laittaa muita asukkaita äänestykseen. Nimilistassa oli vähemmän ääniä saaneita ihmisiä, joista heidän piti valita yksi asukas Heidin tilalle. Heidin uhraukset eivät ole kovinkaan fiksuja. Helppo huijata!
Miksi valehtelet. Kaikki paitsi päällikkö Laura oli valittavissa.
Jos Milla ja Aleksi häädetään, ohjelmaa voi alkaa taas katsomaan. Ja Aleksi ei ole komea.
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Aleksi pysyy talossa, niin on jotain komeaa katsottavaa.
eihän tuolla oo silmänruokaa sitten jos Aleksi lähtee ja muutenkin,
Ihan sama vaikka Reeo lähtis. Ihan tylsä vanha pappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko Millun tai Aleksin lähtöön, koska Jodelissa suurin osa on niiden kahden kannattajakuntaa ja myös Tiktokissa ne kaks on selvät suosikit.
Mikä niitä ihmisiä vaivaa? 🤢🤮
Se että siellä on nuorempi kannattajakunta. Täällä vauvelissa on korkermpi keski-ikä ja mieltymykset erilaiset.
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Teinitytöt äänesttä Aleksin jäämään taloon
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Heidi otti itsensä pois ja ehdotti Merveä ja Mia päätti että Reeo häätöön muuten Miia ei olisi suostunut. Heidi päätti pelastaa oman nahkansa ja ei ollut mitään sitä vastaan että Reeo häädössä.
heidi asuu viel äidin kanssa, kun heidi haluaa pitää kotibileet äiti menee mummille
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Samat fiilukset. Heidin pisteet laski nyt.
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt äänesttä Aleksin jäämään taloon
Ihan sama ketkä, kunhan äänestävät. Miksi halvennat Aleksista pitäviä?
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt äänesttä Aleksin jäämään taloon
digataanko Jodelissa? En oo Teinityttö, kaukana ja nauraa mutta haluan että Aleksi ja Miiakin on tuolla, lähtekööt pahin läyhääjä eli Milena
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Heidi pois ja Reeo tilalle.
Heidi pelasti itsensä.
Niin olisivat tehneet myös Reeo ja Miikka samassa tilanteessa.
Olisivat "heittäneet" Heidin "bussin" alle.
Hyvin pelattu.