Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs hyötyä Persuille sitten onkaan Sote-ministerinsalkusta? Kun pääministeri ja kulttuuriministeri haluavat hoitaa sen tontin

Vierailija
24.06.2026 |

Kok, RKP ja Kristilliset näyttävät omineen ko. tontin. Nämä kolme puoluetta päättävät kriteereistä ja päättävät syksyllä myös kuka nämä avustusrahat saa.

Kummaa touhua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut yrittävät hajottaa hallituksen

Vierailija
2/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavissa hallitusneuvotteluissa Persujen pitää olla tarkempia ja laittaa kirjaus ohjelmaan että tämmöistä ei enää pääse tapahtumaan. Orpo on pohjattoman röyhkeä tyyppi."Kasakka ottaa sen mikä on irti" henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja RKP ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin......

Vierailija
4/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Persujen pitäisi luovuttaa ministerinpaikkansa Kokoomukselle je RKP:lle?

Vierailija
5/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Rydmanin allekirjoituksellaan vahvistaa Kok, RKP:n ja Kristillisten päätökset?

Vierailija
6/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut saavat näkyvyyttä Rydmanin ulostuloista. Persumiehet rakastavat sitä, kun saavat kyykyttää ja leikata naisten aloista ja naisten järjestöiltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän