Mitäs hyötyä Persuille sitten onkaan Sote-ministerinsalkusta? Kun pääministeri ja kulttuuriministeri haluavat hoitaa sen tontin
Kok, RKP ja Kristilliset näyttävät omineen ko. tontin. Nämä kolme puoluetta päättävät kriteereistä ja päättävät syksyllä myös kuka nämä avustusrahat saa.
Kummaa touhua.
Kommentit (6)
Seuraavissa hallitusneuvotteluissa Persujen pitää olla tarkempia ja laittaa kirjaus ohjelmaan että tämmöistä ei enää pääse tapahtumaan. Orpo on pohjattoman röyhkeä tyyppi."Kasakka ottaa sen mikä on irti" henkilö.
Orpo ja RKP ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin......
Ilmeisesti Persujen pitäisi luovuttaa ministerinpaikkansa Kokoomukselle je RKP:lle?
Pitääkö Rydmanin allekirjoituksellaan vahvistaa Kok, RKP:n ja Kristillisten päätökset?
Persut saavat näkyvyyttä Rydmanin ulostuloista. Persumiehet rakastavat sitä, kun saavat kyykyttää ja leikata naisten aloista ja naisten järjestöiltä.
Persut yrittävät hajottaa hallituksen