Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38121/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulan pitää saada viisi asukasta vaihtamaan vaatekaappejaan tai hyllyjään keskenään. Asukkaat eivät saa tietää salatehtävästä. Jos onnistuu, bileet tiedossa.

Vierailija
38122/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulan tehtävä on typerä: sen pitää saada 5 asukasta vaihtamaan vaatekaapin hyllyjä keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38123/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä ne kaks pellavapäätä Anu ja Helmeri oli ja on niiin tylsiä. Et kivampi näitä Millua ja Allua on katsella, myös yksin ja erikseen.

Helmeri ei ollut edes komea. Helmeri ja Anu asuvat rivarissa Hyvinkäällä ja Helmerillä miljoona bisnes.

Vierailija
38124/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tehdä tosiaan jotain että saa bileet, oikea suunta. Kotonakin lapsille ei viikkorahaa ellei tee jotaIn sen eteen, koulunkäynnistä erikoisesti palkita. 

Vierailija
38125/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt kun Karvan lähti, niin tuolla on vain 4 miestä jäljessä. Naisia onkin sitten peräti 9 kpl. Naisista suurin osa on kuin samasta puusta, tusinatavaraa. Vain pari erottuu persoonallaan.

Ja joista suurin osa on suatanallisen tylsiä. 

Viime vuonna lähti ensin naisia ja ihan ansaitusti. Verbaalisesti lahjakkain ja talon hauskimpia tyyppejä, voitti. Hän oli ja on kai vieläkin nainen.

Tänä vuonna luiskaan on pistetty miehiä niin asukkaiden kuin katsojien toimesta. Ruzbe, Marko ja Pirkka olisivat saattaneet olla vieläkin talossa, jos katsojat olisivat saaneet päättää. En usko että heitä olisi katsojat tiputtaneet, vaan silloin olisi lähtenyt esim Tuula, Milla tai Salla, keitä nyt heidän kanssaan olisi tod.näk. ollut vastassa häätöäänestyksessä. Ja jos nuo tajuavat pistää Merven tai Lauran keskipenkille, niin huonot on kyllä tsäännsit. Siinä pitää olla silloin vastassa joku Milena (joka tippuu kyllä nyt su, valitettavasti, ja Aleksi the eläinrääkkääjä jatkaa leijailuaan) tai sitten joku sellainen asukki, joka on mokannut täydellisesti viikon aikana.

Itse haluaisin pois ennen finaalia: Laura, Merve, Salla, Milla, Aleksi, Milena (anti on vähäistä)

Finaaliin jäisi: Tuula, Heidi, Millu, Reeo, Miikka, Nabbe + se asukkaiden häätämä asukki joka pääsee uudestaan taloon, niin talossa olisi sentään jotain tapahtumaan ja huumoria. 

Vierailija
38126/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla: Reeo, sä oot aina yhtä komeena!

....

Ja loistava tekee ruokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38127/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei en kestä enää hetkeäkään, ihan hirveä.

Vierailija
38128/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin mitä vaan jos saisin Merven kropan. Upea nainen, litteä vatsa, pyöreät muodot! Ihmettelen kun täällä häntä haukutaan lihavaksi yms. 

ei oo tasapaksu pötkäle, uumaa löytyy, hyvännäköinen persusta, oliko gee cupposet, aika isot, sopusuhtainen

Sen lisäksi näillä postauksilla on hauska ärsyttää kireäpipoisia palstalaisia. Joillekin nuo mielipiteet ovat niin vääriä että päästä katkeaa suoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38129/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei en kestä enää hetkeäkään, ihan hirveä.

Tuo Nabaz.

Vierailija
38130/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Onkohan Mia jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen?

Eikö hän ole radiojuontajana hitmix-kanavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38131/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain täysi kuu taitaa alkaa näkyä jo käytöksessä, esim. Lurri(sp?) ja Millu? 

Pitkäniemen psyk. sairaalan hoitsu kertoi että potilaissa se alkaa näkyä jo 5 vrk:ta ennen tk-päivää.

Melkoinen vkl tulossa jos saavat vielä kaiken kukkuraksi ilolientä!

Vierailija
38132/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta nyt ne oikeat bileet taloon ! Mitä helvettiä niitä taas pantataan, kun jehova-virtasestakin päästiin ?! Äksöniä ja meininkiä nyt !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38133/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan salatehtävä flirttaile mahdollisimman monelle asukkaalle huomaamattomasti

Milla salla sulla on niin ihanan iho, merve oot niin nätti hiki treenin jälkeen, milena sulla on niin kivat hiukset, nabaz sun koru on niin kiva eikö milla tiiä mitä on flirttailu

Vierailija
38134/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu ei edes huomaa että Aleksi ei tule lähelle. Taitaa olla niin että se on Aleksi joka jatkuvasti hakeutuu Milluäidin kainaloon.

Loukkaantuukohan Aleksi kun Millu ei edes huomaa koko salatehtävää? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38135/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovia on kaunis nainen, oikea seksipommi ! hot !

Vierailija
38136/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan salatehtävä olis voinu olla toi hollantilaisletti ihan kaikille asukkaille joilla vaan on tarpeeks hiuksia.

Vierailija
38137/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taitaa olla bibikset:)

Vierailija
38138/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla jäi kiinni jo, epäilivät että sillä on salatehtävä kun jatkuvasti kehuu jotakuta.

Vierailija
38139/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu on jo 5 vuoden kuluttua ulkonäöltään kunnon pubiruusu.  Pian ei auta enää meikkikään peittämään tummia silmäpusseja.

Vierailija
38140/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabazille salatehtävä,  alkaa  puhumaan kunnolla,

Ketju on lukittu.