Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.
Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?
Santeri on räkänokka ja todellakin ärsyttävä. Keikkuu talossa rintaliivit päällä, nekin on muovista tehty.
Mutta varjelee sellaisia vaatteita, että niissä ei näkyisi etumuksen pullotus. Siihen on tarvittu paljon teippiä.
Miten tuolla yhdellä tyypillä on karkkia ja energiajuomaa?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jaksa uskoa että Reeo äänestettäisiin pihalle
Ja tyhmääkin se olisi tässä vaiheessa
Ei Nabben karisma riitä
Ei Reeo mihinkään lähde. Nelonen menettäisi katsojia aika tavalla, jos Reeo tippuisi.
Koskaa talossa on nais enemmistö, nii nyt nainen ulos.
Santeri lukeutuu mieheksi, vaikka leikkiikin naista. Onhan sillä myös miesten vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi saisi lähteä huomenna kuten Milena ja Millu. Ei vaan jaksa näitä. Millukin on niin vastenmielisen oloinen isoine silmäpusseineen ja aina samat " pieruverkkarit" jalassa.
En yleensä puutu asukkaiden ulkonäköön, mutta kyllä on geenilotto Millun kohdalla tässä kohtaa näyttänyt ikävää - ihan karmea silmäpussit, jotka tulevat iän myötä vielä isonemaan. Vertaa vaikkapa vain täällä loskaa ulkonäöstä paljon niskaansa saaneen Milenan naamaan - joka on kauniin sileä, todella kaunis iho, silmien alla vain normaalit juonteet.
Sitten toisaalta Milena on saanut tuollaisen lihomiseen taipuvaisen vartalonmuodon (mauritiuksen väestö on todellista monikulttuurista ja -rotuista porukkaa: intialaisia, afrikkalaisia, kiinalaisia, eurooppalaisia geenejä + madagascarin merirosvot jotka ovat olleet kotoisin ties mistä), ja Millu taas itäsuomalaisen (paljon Suomessa haukutun) rungon, joka loppujen lopuksi on melko helpostikin kuosissa pidettävä (vrt Tuula, jolla on myös itäsuomalaiset geenit, ja on hoikka ja hyväkuntoinen).
Millu kun tuunaa itsensä on hyvännäköinen ja hyvä vartalo, tummat silmänaluset, mistä lie johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.
Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?
Karvanhan tiesi mistä oli kyse kun sopivat keskenään, joten kannataakohan tätä joka päivä täällä jankuttaa, ei siinä mitään loukkaavaa ollut. Keksi nyt jotain uutta vaihteeksi.
Eli ns. parempaa irvailua.
Soffe on juuri niin kaksinaamainen ja tekopyhä kuin tämäntyyppiset ihmiset niin usein ovat. Minä saan sanoa, mutta muiden sanomisista nostetaan pskamyrsky ja pahoitetaan mieli. Kun Ruzbe sanoi Jerrystä, että yritti kaataa Roomaa ja sai lähteä, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi saanut Soffen mielestä ääneen sanoa. Kun Karvan sanoi, että Kirsistä ei pidetty, koska oli kaksinaamainen ja epärehellinen, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi Soffen mielestä saanut sanoa.
Mutta hän saa sanoa, että kelle mä NYT annan pisteeni, kun Karvan ilmoittaa lähtevänsä talossa, koska kato kyl se Karvan tiesi et mä annan sille pisteet, kato se on ihan eri juttu hei. No niin tiesi Jerrykin ottavansa riskin, kun lähti hyökkäämään Roomaan vastaan. Ja niin tiesi Kirsi varmasti pelaavansa kovaa ja että ihmiset ovat siitä kaikenlaista mieltä.
Siis nyt kun Karvan lähti, niin tuolla on vain 4 miestä jäljessä. Naisia onkin sitten peräti 9 kpl. Naisista suurin osa on kuin samasta puusta, tusinatavaraa. Vain pari erottuu persoonallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu on hyvin yksinkertainen nainen.
Kuinka niin?
Jo alkuun se veen kokeminen paljasti yksinkertaisuuden sekä moukkamaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mitä vaan jos saisin Merven kropan. Upea nainen, litteä vatsa, pyöreät muodot! Ihmettelen kun täällä häntä haukutaan lihavaksi yms.
N45
Kukaan ei halua tuollaisia noin hankalia hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi saisi lähteä huomenna kuten Milena ja Millu. Ei vaan jaksa näitä. Millukin on niin vastenmielisen oloinen isoine silmäpusseineen ja aina samat " pieruverkkarit" jalassa.
En yleensä puutu asukkaiden ulkonäköön, mutta kyllä on geenilotto Millun kohdalla tässä kohtaa näyttänyt ikävää - ihan karmea silmäpussit, jotka tulevat iän myötä vielä isonemaan. Vertaa vaikkapa vain täällä loskaa ulkonäöstä paljon niskaansa saaneen Milenan naamaan - joka on kauniin sileä, todella kaunis iho, silmien alla vain normaalit juonteet.
Sitten toisaalta Milena on saanut tuollaisen lihomiseen taipuvaisen vartalonmuodon (mauritiuksen väestö on todellista monikulttuurista ja -rotuista porukkaa: intialaisia, afrikkalaisia, kiinalaisia, eurooppalaisia geenejä + madagascarin merirosvot jotka ovat olleet kotoisin ties mistä), ja Millu taas itäsuomalaisen (paljon Suomessa haukutun) rungon, joka loppujen lopuksi on melko helpostikin kuosissa pidettävä (vrt Tuula, jolla on myös itäsuomalaiset geenit, ja on hoikka ja hyväkuntoinen).
Kaljuuntuukohan Miia kun on Pielavedeltä, sieltähän Kekkonenkin oli kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä?
Voi voi Miikkaa, mihin se on velkaa tarvinnut. Tatuoinnit on kalliita ja mielestäni myös aina rumia.
Oli ne sitten millaisia tahansa. En ihaile tatuointeja milloinkaan,
enkä niitä huolisi vaikka joku ne minulle maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ja sokea täytyy olla jos ei näe tuota jännitettä Aleksin ja Mian välillä. Ihastuminen on ihanaa <3
Hehän ovat sanoneet, että ovat kuin sisarukset.
En mä ainakaan kiehnää mun broidin kanssa noin. Enkä kyllä tunne muitakaan sisaruksia jotka käyttäytyisivät kuin Aleksi ja Mia.
Merve on sosionomi AMK, Laura liiketalouden tradenomi AMK, Tuula, kasvatustieteiden maisteri, Miikka, peruskoulu, varastomies, Heidi, yo, myyjä, ilmeisesti pyrkii yliopistoon, ystävä oli päässyt Roihin lukemaan oikeustieteitä, Millu, lähihoitaja, Milla, lähihoitaja, Salla, liiketalouden maisteri? Kauppakorkeesta tulee KTM , AMK ei tule maistereita, Reeo, kokki, Aleksi, oliko joku liikuntaan liittyvä ammatti,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.
Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?
Santeri on räkänokka ja todellakin ärsyttävä. Keikkuu talossa rintaliivit päällä, nekin on muovista tehty.
Mutta varjelee sellaisia vaatteita, että niissä ei näkyisi etumuksen pullotus. Siihen on tarvittu paljon teippiä.
Säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt kun Karvan lähti, niin tuolla on vain 4 miestä jäljessä. Naisia onkin sitten peräti 9 kpl. Naisista suurin osa on kuin samasta puusta, tusinatavaraa. Vain pari erottuu persoonallaan.
Jep, Salla, Milla, Laura ja Heidi on ihan yhdentekeviä talossa. Vaikka kaikki ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.
Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?
Karvanhan tiesi mistä oli kyse kun sopivat keskenään, joten kannataakohan tätä joka päivä täällä jankuttaa, ei siinä mitään loukkaavaa ollut. Keksi nyt jotain uutta vaihteeksi.
Eli ns. parempaa irvailua.
Soffe on juuri niin kaksinaamainen ja tekopyhä kuin tämäntyyppiset ihmiset niin usein ovat. Minä saan sanoa, mutta muiden sanomisista nostetaan pskamyrsky ja pahoitetaan mieli. Kun Ruzbe sanoi Jerrystä, että yritti kaataa Roomaa ja sai lähteä, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi saanut Soffen mielestä ääneen sanoa. Kun Karvan sanoi, että Kirsistä ei pidetty, koska oli kaksinaamainen ja epärehellinen, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi Soffen mielestä saanut sanoa.
Mutta hän saa sanoa, että kelle mä NYT annan pisteeni, kun Karvan ilmoittaa lähtevänsä talossa, koska kato kyl se Karvan tiesi et mä annan sille pisteet, kato se on ihan eri juttu hei. No niin tiesi Jerrykin ottavansa riskin, kun lähti hyökkäämään Roomaan vastaan. Ja niin tiesi Kirsi varmasti pelaavansa kovaa ja että ihmiset ovat siitä kaikenlaista mieltä.
Ja tuollaista trranssuhirviötä tuotantokin suojelee. Luoja varjele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lauran peliliike ollut mitään muuta kuin iso vitsi, nyt Reeo ja Miikka tietää Lauran ja gaiffareidensa liikkeistä.
BB voisi näyttää vähän videopätkiä telkkarista tai vaikkapa nimeämisiä tms. että saataisiin oikeasti kunnon vipinää taloon.
Laura on niin varma, että Reeo lähtee jos se vaan joutuu häätöön, tuo ylimielinen pelaaminen katsojien suhteen tulee kosahtamaan omille nilkoille. Sä et voi koskaan tietää mitä katsojat ajattelee sillä hetkellä. Samaan ylimielisyyteen kaatui Kirsinkin peli.
Mun mielestä Reeossa ja Miikassa on se ero, että vaikka talon sisällä pelaavat ehkä ylimielisesti ja sapelit kalisten, ei he silti aliarvio katsojia. Reeokin arveli, että hän voi olla todennäköisin kotiinlähtijä jos on esim. Allun ja Millun kans kolmestaan häädössä.Lauran pelisuunnitelma on tehty vain siihen asti, että Reeon joutuu häätöön ja sitten homma olis hoidettu.
Suunnitelmaa hänellä ei ole sen suhteen, että Reeo/Miikka ei joudukaan häätöön/putoa. Laura ei ole vissiin miettinyt miten aikoo selviytyä talossa jos (kun) Reeo ja Miikka jatkavat pelissä.
Siinäpä hänelle selviytymistä.
Kyllä Laura on 24/7:ssä useaan otteeseen spekuloinut tilannetta, jos Reeo ei häädössä /selviää häädöstä.
Mutta silti Lauralla ei välähdä, että jos joutuukin itse ulos ensi viikolla jos/kun Reeo selviää häädöstä? Laura sokeasti uskoi Mathiasta kun tämä kertoi talossa koosteiden perusteella muodostamansa näkemyksen Reeosta ja tämän suosiosta (Mathias kertoi heti alussa katsoneensa vain koosteita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.
Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?
Karvanhan tiesi mistä oli kyse kun sopivat keskenään, joten kannataakohan tätä joka päivä täällä jankuttaa, ei siinä mitään loukkaavaa ollut. Keksi nyt jotain uutta vaihteeksi.
Eilenhän Sofia käyttäytyi törkeästi, mikä sinänsä ei uutta. Oliko siis mielestäsi Karvan ja Sofia sopineet siitä, että Sofia huutelee, naureskelee ja sitten vääntää tekoitkua?
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt kun Karvan lähti, niin tuolla on vain 4 miestä jäljessä. Naisia onkin sitten peräti 9 kpl. Naisista suurin osa on kuin samasta puusta, tusinatavaraa. Vain pari erottuu persoonallaan.
Onhan siellä vielä yksi eriskummallinen viides mies, jonka toivoisin tippuvan vaikka heti. Santeri ulos.
Kovin on miehet talossa käyneet vähiin. Siksi nainen nyt ulos.