Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.
Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?
Karvanhan tiesi mistä oli kyse kun sopivat keskenään, joten kannataakohan tätä joka päivä täällä jankuttaa, ei siinä mitään loukkaavaa ollut. Keksi nyt jotain uutta vaihteeksi.
Eilenhän Sofia käyttäytyi törkeästi, mikä sinänsä ei uutta. Oliko siis mielestäsi Karvan ja Sofia sopineet siitä, että Sofia huutelee, naureskelee ja sitten vääntää tekoitkua?
Santeri taitaa ja varmaan onkin latvasta laho. Se luulee olevansa niin suosittu kaikkialla. Mutta yök yök se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.
Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?
Karvanhan tiesi mistä oli kyse kun sopivat keskenään, joten kannataakohan tätä joka päivä täällä jankuttaa, ei siinä mitään loukkaavaa ollut. Keksi nyt jotain uutta vaihteeksi.
Eli ns. parempaa irvailua.
Soffe on juuri niin kaksinaamainen ja tekopyhä kuin tämäntyyppiset ihmiset niin usein ovat. Minä saan sanoa, mutta muiden sanomisista nostetaan pskamyrsky ja pahoitetaan mieli. Kun Ruzbe sanoi Jerrystä, että yritti kaataa Roomaa ja sai lähteä, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi saanut Soffen mielestä ääneen sanoa. Kun Karvan sanoi, että Kirsistä ei pidetty, koska oli kaksinaamainen ja epärehellinen, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi Soffen mielestä saanut sanoa.
Mutta hän saa sanoa, että kelle mä NYT annan pisteeni, kun Karvan ilmoittaa lähtevänsä talossa, koska kato kyl se Karvan tiesi et mä annan sille pisteet, kato se on ihan eri juttu hei. No niin tiesi Jerrykin ottavansa riskin, kun lähti hyökkäämään Roomaan vastaan. Ja niin tiesi Kirsi varmasti pelaavansa kovaa ja että ihmiset ovat siitä kaikenlaista mieltä.
Ja tuollaista trranssuhirviötä tuotantokin suojelee. Luoja varjele.
Todellakin suojelee ja voittoa pedataan hänelle selvästi.
Flirttailemaan mahdollisimman monelle asukkaalle, sanoi tonttu Millalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin.
Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.
Onko se niin vaikeaa ymmärtää, ettei känisevä syylänaama vain ole puoleensavetäjä?
Reeo on heittämällä taloin kuumin mies.
Hän on mies ei mikää vikuja..Reeo voittoon..
Määräsikö tonttu nyt Millan flittailemaan, kenen kanssa alku meni ohi. Aivan järkyttävän ja tyhmää meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Mia ja Heidi saa vaikuttaa häädössä oleviin niin tulee mielenkiintoinen tilanne.
Mia haluaa Aleksin pois häädöstä ja Heidi haluaa Reeon pois häädöstä.
Jos OLETETAAN, että häädössä ois Aleksi, Reeo, Tuula ja Milena niin tekeekö Mia ja Heidi kompromissin ja pelastaa häädöstä Tuulan ? Ja Milena lähtee kotiin sunnuntaina.
Heidi ja Mia todennäköisesti molemmat itsekin häädössä.
Mialle, Milenalle ja Aleksille tuli pisteitä Reeolta, Miikalta, Sallalta, Millalta, Nabbelta ja Tuulalta.
Heidille tuli pisteitä Aleksilta, Millulta, Sofialta ja Merveltä.
Reeo sai myös pisteitä Aleksilta, Millulta, Lauralta ja Merveltä.
Nämä oli ainakin mitä ihan viimeksi ennen nimeämisiä puhuivat.
Vierailija kirjoitti:
Määräsikö tonttu nyt Millan flittailemaan, kenen kanssa alku meni ohi. Aivan järkyttävän ja tyhmää meininkiä.
Kaikkien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.
Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?
Karvanhan tiesi mistä oli kyse kun sopivat keskenään, joten kannataakohan tätä joka päivä täällä jankuttaa, ei siinä mitään loukkaavaa ollut. Keksi nyt jotain uutta vaihteeksi.
Eli ns. parempaa irvailua.
Soffe on juuri niin kaksinaamainen ja tekopyhä kuin tämäntyyppiset ihmiset niin usein ovat. Minä saan sanoa, mutta muiden sanomisista nostetaan pskamyrsky ja pahoitetaan mieli. Kun Ruzbe sanoi Jerrystä, että yritti kaataa Roomaa ja sai lähteä, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi saanut Soffen mielestä ääneen sa Karvan sanoi, että Kirsistä ei pidetty, koska oli kaksinaamainen ja epärehellinen, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi Soffen mielestä saanut sanoa.
Mutta hän saa sanoa, että kelle mä NYT annan pisteeni, kun Karvan ilmoittaa lähtevänsä talossa, koska kato kyl se Karvan tiesi et mä annan sille pisteet, kato se on ihan eri juttu hei. No niin tiesi Jerrykin ottavansa riskin, kun lähti hyökkäämään Roomaan vastaan. Ja niin tiesi Kirsi varmasti pelaavansa kovaa ja että ihmiset ovat siitä kaikenlaista mieltä.
Hohhoijaa...ei muuta voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä?
Voi voi Miikkaa, mihin se on velkaa tarvinnut. Tatuoinnit on kalliita ja mielestäni myös aina rumia.
Oli ne sitten millaisia tahansa. En ihaile tatuointeja milloinkaan,
enkä niitä huolisi vaikka joku ne minulle maksaisi.
Mää taas niin rakastan Miikan tatuointeja 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.
Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?
Karvanhan tiesi mistä oli kyse kun sopivat keskenään, joten kannataakohan tätä joka päivä täällä jankuttaa, ei siinä mitään loukkaavaa ollut. Keksi nyt jotain uutta vaihteeksi.
Eilenhän Sofia käyttäytyi törkeästi, mikä sinänsä ei uutta. Oliko siis mielestäsi Karvan ja Sofia sopineet siitä, että Sofia huutelee, naureskelee ja sitten vääntää tekoitkua?
Santeri taitaa ja varmaan onkin latvasta laho. Se luulee olevansa niin suosittu kaikkialla. Mutta yök yök se on.
Harhoissa näyttää elävän (on nainen) ja vieläpä yliampuvasti. Nuori ihminen, joka harhojensa lisäksi käyttäytynyt todella kiusaavasti. Vaikuttaa tarvitsevan usean vuoden terapiaa.
Cristal snow valitsee voittajan valitettavasti. nabbe tai sofia-boy.
Talossa kolme miestä, nabbe, miikka,reeo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi saisi lähteä huomenna kuten Milena ja Millu. Ei vaan jaksa näitä. Millukin on niin vastenmielisen oloinen isoine silmäpusseineen ja aina samat " pieruverkkarit" jalassa.
En yleensä puutu asukkaiden ulkonäköön, mutta kyllä on geenilotto Millun kohdalla tässä kohtaa näyttänyt ikävää - ihan karmea silmäpussit, jotka tulevat iän myötä vielä isonemaan. Vertaa vaikkapa vain täällä loskaa ulkonäöstä paljon niskaansa saaneen Milenan naamaan - joka on kauniin sileä, todella kaunis iho, silmien alla vain normaalit juonteet.
Sitten toisaalta Milena on saanut tuollaisen lihomiseen taipuvaisen vartalonmuodon (mauritiuksen väestö on todellista monikulttuurista ja -rotuista porukkaa: intialaisia, afrikkalaisia, kiinalaisia, eurooppalaisia geenejä + madagascarin merirosvot jotka ovat olleet kotoisin ties mistä), ja Millu taas itäsuomalaisen (paljon Suomessa haukutun) rungon, joka loppujen lopuksi on melko helpostikin kuosissa pidettävä (vrt Tuula, jolla on myös itäsuomalaiset geenit, ja on hoikka ja hyväkuntoinen).
Kaljuuntuukohan Miia kun on Pielavedeltä, sieltähän Kekkonenkin oli kotoisin.
Kyllä, näinhän se menee. Tuolla logiikalla kaikki Pielavedeltä lähtöisin olevat ihmiset ovat kaljuja. Niin miehet kuin naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
ihana suomimies 😊 miksi tyytyisit johonkin vitunsäälittävään, rumaan, lörtsypilluiseen suomilahnaan, kun voit saada minut 🤭 he ovat niin säälittäviä jämiä 😁
Kuka spämmää näitä pedojuttuja joka ketjuun
Milla tähän mennessä ihastellut Merven kroppaa, Sallan ihanan hehkeää ihoa ja suuria silmiä, Milenan upeita hiuksia ja Nabazin kaulakorua ja komeutta. Flirttailua ehkä oli vain Sallalle puhuminen.
Vaikea tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Talossa kolme miestä, nabbe, miikka,reeo.
Kaksi kantasuomalaista heteromiestä, yhtään väheksymättä muunlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Talossa kolme miestä, nabbe, miikka,reeo.
Ja Santeri.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mitä vaan jos saisin Merven kropan. Upea nainen, litteä vatsa, pyöreät muodot! Ihmettelen kun täällä häntä haukutaan lihavaksi yms.
N45
ei oo tasapaksu pötkäle, uumaa löytyy, hyvännäköinen persusta, oliko gee cupposet, aika isot, sopusuhtainen
tiäks.. kirjoitti:
Miksi aikuisia ihmisiä holhotaan ja paapotaan nykyään ?? Nyt ne oikeat bileet taloon.
Ja taas tätä. Twitterissa vingutaan bileitä ja viina taloon ja nyt täälläkin. Bileitä voi olla ilman älytöntä känniörvellystä! Jo vuosia on sanottu, että BB taloon EI tule enää sellaisia alkukausien sikailu bileitä! Pari juomaa on ihan ok. Ajat muuttuu ja jos joku haluaa niin kovasti nähdä kännisiä tai vetää persiit niin voi tehdä sen ihan itse omassa kodissaan.
Pienet lapsukaiset leikkivät, lasten leikit jäävät kun aikuistutaan.