Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38141/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Vierailija
38142/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan "flirttailutehtävä" kirjoitti:

Milla: Reeo, sä oot aina yhtä komeena!

....

Ja loistava tekee ruokaa!

Tehtävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38143/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.

Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.

Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...

Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.

BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee. 

Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.

Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.

Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.

Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?

Karvanhan tiesi mistä oli kyse kun sopivat keskenään, joten kannataakohan tätä joka päivä täällä jankuttaa, ei siinä mitään loukkaavaa ollut. Keksi nyt jotain uutta vaihteeksi.

Eli ns. parempaa irvailua. 

Soffe on juuri niin kaksinaamainen ja tekopyhä kuin tämäntyyppiset ihmiset niin usein ovat. Minä saan sanoa, mutta muiden sanomisista nostetaan pskamyrsky ja pahoitetaan mieli. Kun Ruzbe sanoi Jerrystä, että yritti kaataa Roomaa ja sai lähteä, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi saanut Soffen mielestä ääneen sanoa. Kun Karvan sanoi, että Kirsistä ei pidetty, koska oli kaksinaamainen ja epärehellinen, niin sehän oli kylmä fakta, mutta sitä ei olisi Soffen mielestä saanut sanoa.

Mutta hän saa sanoa, että kelle mä NYT annan pisteeni, kun Karvan ilmoittaa lähtevänsä talossa, koska kato kyl se Karvan tiesi et mä annan sille pisteet, kato se on ihan eri juttu hei. No niin tiesi Jerrykin ottavansa riskin, kun lähti hyökkäämään Roomaan vastaan. Ja niin tiesi Kirsi varmasti pelaavansa kovaa ja että ihmiset ovat siitä kaikenlaista mieltä.

  Jerryn olisi pitänyt olla vähän ovelampi ja aloittaa peli myöhemmin

Vierailija
38144/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Onkohan Mia jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen?

Siltä kyllä pahasti vaikuttaa. En ymmärrä miten voi toimia sosiaalityöntekijänä kun on samalla tasolla kuin 10-vuotias pikkukakara.

Eikös tämä daami ole kertonut myöskin radiohommistaan, heittelevät ammatteja aivan huvikseen. Kuvaavampaa olisi jos kertoisivat koulutuksen,  tutkinnot.

Milla on sosiaalialalla, Mia (Millu) radiossa. Kannattaisi ottaa faktat ja nimet haltuun eikä heitellä ikäviä kommentteja tuntemattomista tietämättä miten asiat on.

Vierailija
38145/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkö Pileet, sitten mukavasti juominkeja, hyvä ilma vielä, passaa olla poreissa. Kaikki ekana suihkuun kera saiputtan. 

Vierailija
38146/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Onkohan Mia jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen?

Siltä kyllä pahasti vaikuttaa. En ymmärrä miten voi toimia sosiaalityöntekijänä kun on samalla tasolla kuin 10-vuotias pikkukakara.

Eikös tämä daami ole kertonut myöskin radiohommistaan, heittelevät ammatteja aivan huvikseen. Kuvaavampaa olisi jos kertoisivat koulutuksen,  tutkinnot.

Milla on sosiaalialalla, Mia (Millu) radiossa. Kannattaisi ottaa faktat ja nimet haltuun eikä heitellä ikäviä kommentteja tuntemattomista tietämättä miten asiat on.

  Miia tekee muutakin kun radiohommia, ei oo jokapäiväistä hommaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38147/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sovia on kaunis nainen, oikea seksipommi ! hot !

   Milla letitti Sofian hiukset, näyttää tummat olevan, ihan ok. Toivottavasti Sofia voittaa. 

Vierailija
38148/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38149/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi saisi lähteä huomenna kuten Milena ja Millu. Ei vaan jaksa näitä. Millukin on niin vastenmielisen oloinen isoine silmäpusseineen ja aina samat " pieruverkkarit" jalassa.

En yleensä puutu asukkaiden ulkonäköön, mutta kyllä on geenilotto Millun kohdalla tässä kohtaa näyttänyt ikävää - ihan karmea silmäpussit, jotka tulevat iän myötä vielä isonemaan. Vertaa vaikkapa vain täällä loskaa ulkonäöstä paljon niskaansa saaneen Milenan naamaan - joka on kauniin sileä, todella kaunis iho, silmien alla vain normaalit juonteet.

Sitten toisaalta Milena on saanut tuollaisen lihomiseen taipuvaisen vartalonmuodon (mauritiuksen väestö on todellista monikulttuurista ja -rotuista porukkaa: intialaisia, afrikkalaisia, kiinalaisia, eurooppalaisia geenejä + madagascarin merirosvot jotka ovat olleet kotoisin ties mistä), ja Millu taas itäsuomalaisen (paljon Suomessa haukutun) rungon, joka loppujen lopuksi on melko helpostikin kuosissa pidettävä (vrt Tuula, jolla on myös itäsuomalaiset geenit, ja on hoikka ja hyväkuntoinen).

Kaljuuntuukohan Miia kun on Pielavedeltä, sieltähän Kekkonenkin oli kotoisin.

voi pyhä yksinkertaisuus

Vierailija
38150/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ampuu yli noi Millan "flirttailut" ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38151/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.

  oon nähnyt naisen kanssa laivalla, tummapintainen Jucci tai jotain sinnepäin

Vierailija
38152/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve on sosionomi AMK, Laura liiketalouden tradenomi AMK, Tuula, kasvatustieteiden maisteri, Miikka, peruskoulu, varastomies, Heidi, yo, myyjä, ilmeisesti pyrkii yliopistoon, ystävä oli päässyt Roihin lukemaan oikeustieteitä, Millu, lähihoitaja, Milla, lähihoitaja, Salla, liiketalouden maisteri? Kauppakorkeesta tulee KTM , AMK ei tule maistereita, Reeo, kokki, Aleksi, oliko joku liikuntaan liittyvä ammatti, 

   Sofia yo, ilmeisesti englannissa suoritettu vaatteisiin liittyvä maisteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38153/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sviitti kahdelle  kera herkkujen, Aleksi ja Merve.

Vierailija
38154/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.

Onko eerikäinen nabben EX ? ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38155/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kun on muuta ohjelmaa kuin pelkkää sohvalla makaamista.

Vierailija
38156/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mialle salatehtävä, tekee ruokaa.

Vierailija
38157/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula paljastinlempikappaleikseen Pojat by Laila Kinnunen jne pari muuta vanhaa kappaletta, jotka viittaisi Tuulan olevan ainakin 10 v vanhempi kuin väittää. Katsokaa kaulaa ja käsiä. Puheita. Vain 59v ei näytä tuolta. Einpaljoakaan kerro itsestään.

Laila oli tähti pitkään. Hänen pitämisestään ei voi sanoa kenenkään ikää.

Antaa vihiä kyllä. Olen vanhempi kuin Tuula, enkä koskaan ole Laila Kinnusta kuunnellut. Taisi olla enemmän mun äidin musiikkimakuun ;)

Ehkä siellä Savon ? perähikiällä Laila on ollut suuri stara vielä 70 ja 80-luvuilla...

Herraisä, miten jollakin voi olla rajoittunut ja köyhä katsantokanta jopa musiikkiin! Kaikkea sitä oppii.

Itse olen vähän päälle parikymppinen ja lempimusaa on elektro, indiepop ja -rock, 60-luvun alun jazz ja klassisesta musiikista Stravinskysta Elgariin.

Jos joskus kuuntelen iskelmää, niin kuuntelen parhaita:

Laila Kinnunen, Eila Pellinen, Tamara Lund, Helena Siltala, Wiola Talvikki, Brita Koivunen, Carola,  Simola, Iiris Rautio

tai

Tapio Rautavaara, Olavi Virta, Veikko Tuomi, Reijo Taipale, Taisto Tammi, Rauli Somerjoki (toki Raulilta voi kuunnella myös undergroundia, prnolauluja ja rockia ja countrya), Topi Sorsakoski.

Ja tunnen monta muutakin ikäistäni, jotka kuuntelee suomalaista klassista iskelmää ja ihailee erityisesti Laila Kinnusta, tämän monipuolisuutta . Ei kai se ole iästä kiinni?

Ei ole iästä, eikä varsinkaan asuinpaikasta kiinni. Mutta mitään tuon viisaampaa tuskin kannattaa noilta  naisten painosta ja iästä öyhöttäviltä junteilta odottaakaan...  

Vierailija
38158/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖrvellysBileet.PE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.

Onko eerikäinen nabben EX ? ?

Niimpä, Eerikäinenhän on homo, seukkaa nykyään salkkareiden Kallen kanssa.

Vierailija
38159/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÖrvellysBileet.PE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.

Onko eerikäinen nabben EX ? ?

Niimpä, Eerikäinenhän on homo, seukkaa nykyään salkkareiden Kallen kanssa.

Älä ny??

Vierailija
38160/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Onkohan Mia jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen?

Siltä kyllä pahasti vaikuttaa. En ymmärrä miten voi toimia sosiaalityöntekijänä kun on samalla tasolla kuin 10-vuotias pikkukakara.

Eikös tämä daami ole kertonut myöskin radiohommistaan, heittelevät ammatteja aivan huvikseen. Kuvaavampaa olisi jos kertoisivat koulutuksen,  tutkinnot.

Milla on sosiaalialalla, Mia (Millu) radiossa. Kannattaisi ottaa faktat ja nimet haltuun eikä heitellä ikäviä kommentteja tuntemattomista tietämättä miten asiat on.

  Miia tekee muutakin kun radiohommia, ei oo jokapäiväistä hommaa

Mia on lastensuojelualalla ollut tai on. Mutta radion tiedoissa ei ole Millan nimeä. Ehkä vierailee juonnossa joskus.

Ketju on lukittu.