Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38161/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula ei vaan osaa. Ei näytä yhtään tajuavan mitä pitää tehdä, käskyttää vain toisia vaihtamaan niitä hyllyjä.

Vierailija
38162/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÖrvellysBileet.PE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.

Onko eerikäinen nabben EX ? ?

Niimpä, Eerikäinenhän on homo, seukkaa nykyään salkkareiden Kallen kanssa.

Esko ei ole Jukkis. Ja homoparia Esko ja Kalle nyt näyttelevät salkkareisa, mutta eivät ole homoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38163/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsoa Lauran ja Heidin hyväntuulista hauskuutusta.

Vierailija
38164/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on kasvatustieteiden kandidaatti... korkeintaan

Vierailija
38165/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula ei ole maisteria nähnytkään

Vierailija
38166/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖrvellysBileet.PE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.

Onko eerikäinen nabben EX ? ?

Niimpä, Eerikäinenhän on homo, seukkaa nykyään salkkareiden Kallen kanssa.

Esko ei ole Jukkis. Ja homoparia Esko ja Kalle nyt näyttelevät salkkareisa, mutta eivät ole homoja.

No daa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38167/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millulle ei kyllä sovi nuo farkut ollenkaan sama oli silloin kun sillä oli ne hirveet ruskeat keinonahkahousut ja musta nahkatakki hyvin sopii yhteen🤭värit..

Vierailija
38168/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bibikset. Voisko isoveli järjestää 6 tunnin bibikset vähintään. Ja juomia tarpeeksi. Ja kiellon ettei laseja saa tuoda paljuun. Koko ajan saa katsoja pelätä saavatko juomii tarpeeksi tms. Että pysyis hyvä fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38169/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu on liian paksuine tekoripsineen homsuisen näköinen.

Vierailija
38170/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on tosiaan vain kasvatustieteiden kandi. Ennenvanhaan tuollakin koulutuksella tosiaan pääsi johtajaksi - yritäpä nykyään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38171/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu on liian paksuine tekoripsineen homsuisen näköinen.

Tuolta naiselta puuttuu tyylitaju täysin.

Vierailija
38172/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millu on liian paksuine tekoripsineen homsuisen näköinen.

Tuolta naiselta puuttuu tyylitaju täysin.

On juurikin tyypillisen weeteepissiksen näköinen ja ja samaa kertoo käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38173/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Aleksi ei saa olla Millun lähellä tänään? Kielto BB?

Vierailija
38174/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksilla salatehtävä. Ei saa olla Millun lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38175/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula ei ole maisteria nähnytkään

Tuula on muita kuulusteleva äärinarsisti. yök.

Vierailija
38176/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bibikset. Voisko isoveli järjestää 6 tunnin bibikset vähintään. Ja juomia tarpeeksi. Ja kiellon ettei laseja saa tuoda paljuun. Koko ajan saa katsoja pelätä saavatko juomii tarpeeksi tms. Että pysyis hyvä fiilis.

Please älkää käyttäkö sanaa "bibikset" minulla on verkkokalvoille liimautunut edellisen kauden bibikset, joissa Ella oksensi ja teloi itseään. Onneksi joku oli kannattelemassa ettei pahemmin päässyt käymään. Juuri Ella niitä bibiksiä huusi.

Vierailija
38177/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi varmaan vetää herneet nenään kun tajuaa että Mialla ei ole samaa tehtävää vaikka ei ole edes reagoinu Aleksiin koko päivänä. Taitaa olla Mia vaan helpottunut kun saa vähän hajurakoa :D

Vierailija
38178/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.

Vierailija
38179/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkele nyt kunnon Irwin meininkiä taloon, Reteesti vaan ! Ny otetaan, ja juhlitaan ! Tän pitäs kuulemma olla viihdeohjelma. Toimintaa, ja sauna päälle !!

Vierailija
38180/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.

Meikkivarjostuksilla pienetkin tissit saa näyttämään isoilta oikeasta kuvakulmasta 😉

Ketju on lukittu.