Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
ÖrvellysBileet.PE kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.
Onko eerikäinen nabben EX ? ?
Niimpä, Eerikäinenhän on homo, seukkaa nykyään salkkareiden Kallen kanssa.
Esko ei ole Jukkis. Ja homoparia Esko ja Kalle nyt näyttelevät salkkareisa, mutta eivät ole homoja.
Kiva katsoa Lauran ja Heidin hyväntuulista hauskuutusta.
Tuula on kasvatustieteiden kandidaatti... korkeintaan
Tuula ei ole maisteria nähnytkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÖrvellysBileet.PE kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.
Onko eerikäinen nabben EX ? ?
Niimpä, Eerikäinenhän on homo, seukkaa nykyään salkkareiden Kallen kanssa.
Esko ei ole Jukkis. Ja homoparia Esko ja Kalle nyt näyttelevät salkkareisa, mutta eivät ole homoja.
No daa
Millulle ei kyllä sovi nuo farkut ollenkaan sama oli silloin kun sillä oli ne hirveet ruskeat keinonahkahousut ja musta nahkatakki hyvin sopii yhteen🤭värit..
Bibikset. Voisko isoveli järjestää 6 tunnin bibikset vähintään. Ja juomia tarpeeksi. Ja kiellon ettei laseja saa tuoda paljuun. Koko ajan saa katsoja pelätä saavatko juomii tarpeeksi tms. Että pysyis hyvä fiilis.
Millu on liian paksuine tekoripsineen homsuisen näköinen.
Tuula on tosiaan vain kasvatustieteiden kandi. Ennenvanhaan tuollakin koulutuksella tosiaan pääsi johtajaksi - yritäpä nykyään....
Vierailija kirjoitti:
Millu on liian paksuine tekoripsineen homsuisen näköinen.
Tuolta naiselta puuttuu tyylitaju täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu on liian paksuine tekoripsineen homsuisen näköinen.
Tuolta naiselta puuttuu tyylitaju täysin.
On juurikin tyypillisen weeteepissiksen näköinen ja ja samaa kertoo käytös.
Miks Aleksi ei saa olla Millun lähellä tänään? Kielto BB?
Aleksilla salatehtävä. Ei saa olla Millun lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuula ei ole maisteria nähnytkään
Tuula on muita kuulusteleva äärinarsisti. yök.
Vierailija kirjoitti:
Bibikset. Voisko isoveli järjestää 6 tunnin bibikset vähintään. Ja juomia tarpeeksi. Ja kiellon ettei laseja saa tuoda paljuun. Koko ajan saa katsoja pelätä saavatko juomii tarpeeksi tms. Että pysyis hyvä fiilis.
Please älkää käyttäkö sanaa "bibikset" minulla on verkkokalvoille liimautunut edellisen kauden bibikset, joissa Ella oksensi ja teloi itseään. Onneksi joku oli kannattelemassa ettei pahemmin päässyt käymään. Juuri Ella niitä bibiksiä huusi.
Aleksi varmaan vetää herneet nenään kun tajuaa että Mialla ei ole samaa tehtävää vaikka ei ole edes reagoinu Aleksiin koko päivänä. Taitaa olla Mia vaan helpottunut kun saa vähän hajurakoa :D
Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.
No perkele nyt kunnon Irwin meininkiä taloon, Reteesti vaan ! Ny otetaan, ja juhlitaan ! Tän pitäs kuulemma olla viihdeohjelma. Toimintaa, ja sauna päälle !!
Vierailija kirjoitti:
Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.
Meikkivarjostuksilla pienetkin tissit saa näyttämään isoilta oikeasta kuvakulmasta 😉
Tuula ei vaan osaa. Ei näytä yhtään tajuavan mitä pitää tehdä, käskyttää vain toisia vaihtamaan niitä hyllyjä.