Oletko koskaan voittanut mitään Viking Lotossa?
Useamman vuoden olen pelannut Veikkauksen pelejä niin että laitan rivin Eurojackpottia, pari riviä Lottoa ja rivin Viking Lottoa esim 5 viikoksi.
Muista aina välillä tulee voittoja mutta ei koskaan Viking Lotosta. Onko joku oikeasti voittanut tuolla jotain? Alkaa jo epäilyttämään.
Kommentit (15)
Aika harvoin uutisistakaan saa lukea että mitään viking loton voittoa olisi tullut Suomeen. Eikö sitä pelata vai onko siinä jotenkin huonommat voittomahdollisuudet?
En muista tosiaan että olisin koskaan voittanut viikkarissa edes muutamaa euroa. Eurojackpotissa ja jokerissa on tullut satunnaisia voittoja parista eirosta noin 90€ tässä about 8 vuoden aikana. Lotossakin jostain joskus.
Pieniä voittoja kaikista noista. Viikkarista tosiaan harvemmin kuin muista.
Jos epäilyttää, laske itse.
Veikkauksen sivuilta löytyy pelien todennäköisyydet ja vuosikertomuksesta pelivaihto. Suomalaiset pelaa eurojackpotia, lotossa ja vikinglotossa ei juuri päävoittoja tule koska pelaajia on nykyään niin vähän.
No nyt olisi 25 miljoonaa. Miksei suomalainen pelaa? Eikö raha kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilyttää, laske itse.
Veikkauksen sivuilta löytyy pelien todennäköisyydet ja vuosikertomuksesta pelivaihto. Suomalaiset pelaa eurojackpotia, lotossa ja vikinglotossa ei juuri päävoittoja tule koska pelaajia on nykyään niin vähän.
Ei se pelaajien määrä siihen vaikuta. Ei niitä arvota osallistujien kesken
Millainen ihminen pelaa vikinglottoa? Se keksittiin 90-luvulla joten pelaaja on jäänyt silloin työttömäksi eli ollut noin 30-60 vuotias eli tänään vähintää kuusikymppinen. Mitään ei ole tullut mutta kaikki rahat sinne mennyt ja loput hedelmäpeleihin.
Olen voittanut joka lotto pelissä pieniä summia. Muutama satanen on suurin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilyttää, laske itse.
Veikkauksen sivuilta löytyy pelien todennäköisyydet ja vuosikertomuksesta pelivaihto. Suomalaiset pelaa eurojackpotia, lotossa ja vikinglotossa ei juuri päävoittoja tule koska pelaajia on nykyään niin vähän.
Ei se pelaajien määrä siihen vaikuta. Ei niitä arvota osallistujien kesken
Ei ne voitot osu Suomeen jos täällä ei kukaan ei pelaa. Mitä luulet jos on miljoona pelaajaa Norjassa ja kymmenen tuhatta Suomessa niin mihin maahan tulee pitkässä juoksussa enemmän voittoja? Ei se sitä estä etteikö suomalainenkin voisi voittaa mutta ei niitä silloin tänne viikottain osu.
Vikinglotostahan ei muilla kuin täysosumilla voitakaan juuri mitään, päävoittoon vaaditaan 6+1 ja jo 4+1 tuloksella voitto-osuus on jokunen kymppi korkeintaan.
Veikkauksen viimeisimmästä vuosiraportista:
"Arvontapelit ja peliautomaatit -liiketoiminnon pelikate vuonna 2025 oli 639,5 milj. euroa (658,1). Arvontapelien pelikate vuonna 2025 oli 467,8 milj. euroa (487,9). Laskuun vaikuttivat Kenon odotettua suuremmat asiakkaille maksetut voitot sekä Eurojackpotin edellisvuotta matalammat pottitasot. Positiivisesti kehitykseen vaikutti uuden päivittäin arvottavan Milli-pelin lanseeraus. Loton pelikate vuonna 2025 oli 116,0 milj. euroa (115,1). Nousua tukivat vertailuvuotta korkeammat pottitasot sekä Lottoon lanseerattu uusi lisäarvonta. Eurojackpotin pelikate vuonna 2025 oli 155,9 milj. euroa (173,6). Laskun taustalla olivat vertailuvuotta alhaisemmat pottitasot."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilyttää, laske itse.
Veikkauksen sivuilta löytyy pelien todennäköisyydet ja vuosikertomuksesta pelivaihto. Suomalaiset pelaa eurojackpotia, lotossa ja vikinglotossa ei juuri päävoittoja tule koska pelaajia on nykyään niin vähän.
Ei se pelaajien määrä siihen vaikuta. Ei niitä arvota osallistujien kesken
Tuota noin..., peliin pitää kyllä osallistua jotta numerot voisi osua kohdalle pelaajan riviin.
Loput rivit on ei-osallistuneita ja sellaisen osuessa ei jaeta voittojakaan.
Pääpotin