Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38061/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään viatonta ole Millun ja Aleksin touhu peiton alla.

Pelleilevät, pitihän taloon saada "lemmempari" ja nämä höntöt alkoivat esittämään. Tuossa iässä viisi vuotta vaikuttaa paljon, pojat kehittyvät hitaammin ja tämä poika kehittynyt erityisen hitaasti. Tuskin Milli viitsii alkaa ihan kädestä pitäen Aleksia opastamaan.

Älyltäänhän Miiu on 15 vuotta ikäänsä jäljessä, joten ihan hyvin sopivat yhteen.

Vierailija
38062/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt vaan mutta toi Tuula on kyllä aika mummo.

On käyny salilla ja treenannu pt:n kanssa mutta nyt ei tunnu noi ihan perusliikkeet

olevan hallussa ja ohjeet ei mee perille. Miten voi olla alle 60 vuotias noin kujalla ?

Mummottele vaan. Sieltä se mummoikä lähestyy kullakin. 59-vuotias Tuulahan vaikuttaa olevan paljon paremmassa kunnossa kuin moni näkemäni teini ja nuori aikuinen, joilla ylipainoa reilusti ja kävelevät heilahdellen puolelta toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38063/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Lauran peliliike ollut mitään muuta kuin iso vitsi, nyt Reeo ja Miikka tietää Lauran ja gaiffareidensa liikkeistä.

BB voisi näyttää vähän videopätkiä telkkarista tai vaikkapa nimeämisiä tms. että saataisiin oikeasti kunnon vipinää taloon.

Laura on niin varma, että Reeo lähtee jos se vaan joutuu häätöön, tuo ylimielinen pelaaminen katsojien suhteen tulee kosahtamaan omille nilkoille. Sä et voi koskaan tietää mitä katsojat ajattelee sillä hetkellä. Samaan ylimielisyyteen kaatui Kirsinkin peli.

Mun mielestä Reeossa ja Miikassa on se ero, että vaikka talon sisällä pelaavat ehkä ylimielisesti ja sapelit kalisten, ei he silti aliarvio katsojia. Reeokin arveli, että hän voi olla todennäköisin kotiinlähtijä jos on esim. Allun ja Millun kans kolmestaan häädössä.

Lauran pelisuunnitelma on tehty vain siihen asti, että Reeon joutuu häätöön ja sitten homma olis hoidettu.

Suunnitelmaa hänellä ei ole sen suhteen, että Reeo/Miikka ei joudukaan häätöön/putoa. Laura ei ole vissiin miettinyt miten aikoo selviytyä talossa jos (kun) Reeo ja Miikka jatkavat pelissä.

Siinäpä hänelle selviytymistä.

Kyllä Laura on 24/7:ssä useaan otteeseen spekuloinut tilannetta, jos Reeo ei häädössä /selviää häädöstä.

No mikä on jatkosuunnitelma, jos Reeo jää taloon? Uskaltaako Laura ym. lähteä Reeoa heti uudestaan puskemaan Sohvale, sillä riskillä että seuraavaksi siellä on Laura itse Reeon kanssa?

Vierailija
38064/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ok mutta naisille sopivia miehiä ei oo tuolla, 2 vielä vakiintunut, No Aleksi tietenkin nuorille ja Millupa "iski". Kivasti ne tulee toimeen, höpönassut. 

Vierailija
38065/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.

Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.

Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...

Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.

BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee. 

Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.

Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.

Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.

Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?

Vierailija
38066/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Lauran peliliike ollut mitään muuta kuin iso vitsi, nyt Reeo ja Miikka tietää Lauran ja gaiffareidensa liikkeistä.

BB voisi näyttää vähän videopätkiä telkkarista tai vaikkapa nimeämisiä tms. että saataisiin oikeasti kunnon vipinää taloon.

Laura on niin varma, että Reeo lähtee jos se vaan joutuu häätöön, tuo ylimielinen pelaaminen katsojien suhteen tulee kosahtamaan omille nilkoille. Sä et voi koskaan tietää mitä katsojat ajattelee sillä hetkellä. Samaan ylimielisyyteen kaatui Kirsinkin peli.

Mun mielestä Reeossa ja Miikassa on se ero, että vaikka talon sisällä pelaavat ehkä ylimielisesti ja sapelit kalisten, ei he silti aliarvio katsojia. Reeokin arveli, että hän voi olla todennäköisin kotiinlähtijä jos on esim. Allun ja Millun kans kolmestaan häädössä.

Lauran pelisuunnitelma on tehty vain siihen asti, että Reeon joutuu häätöön ja sitten homma olis hoidettu.

Suunnitelmaa hänellä ei ole sen suhteen, että Reeo/Miikka ei joudukaan häätöön/putoa. Laura ei ole vissiin miettinyt miten aikoo selviytyä talossa jos (kun) Reeo ja Miikka jatkavat pelissä.

Siinäpä hänelle selviytymistä.

Kyllä Laura on 24/7:ssä useaan otteeseen spekuloinut tilannetta, jos Reeo ei häädössä /selviää häädöstä.

No mikä on jatkosuunnitelma, jos Reeo jää taloon? Uskaltaako Laura ym. lähteä Reeoa heti uudestaan puskemaan Sohvale, sillä riskillä että seuraavaksi siellä on Laura itse Reeon kanssa?

Se jää nähtäväksi, koska talon dynamiikka muuttuu enemmän tai vähemmän jokaisen häädön jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38067/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei tänään on ne kunnon wanhan ajan Megabileet! ou jee ! Nyt tapahtuu !

Vierailija
38068/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Onkohan Mia jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen?

Siltä kyllä pahasti vaikuttaa. En ymmärrä miten voi toimia sosiaalityöntekijänä kun on samalla tasolla kuin 10-vuotias pikkukakara.

Eikös tämä daami ole kertonut myöskin radiohommistaan, heittelevät ammatteja aivan huvikseen. Kuvaavampaa olisi jos kertoisivat koulutuksen,  tutkinnot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38069/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Onkohan Mia jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen?

Juu, ei nyt suosikkikatsottavaa, mutta hienoa verrattuna Sofian käyttäytymiseen.

Vierailija
38070/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.

Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.

Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...

Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.

BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee. 

Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.

Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.

Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.

Turhake-Lauratko lisäsivät uskottavuutta studiolähetyksiin ja koosteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38071/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mitä vaan jos saisin Merven kropan. Upea nainen, litteä vatsa, pyöreät muodot! Ihmettelen kun täällä häntä haukutaan lihavaksi yms. 

N45

Vierailija
38072/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiri käteen kirjoitti:

Nabasilla oli tuhannen taalan paikka oppia suomea tuolla, mutta eipä ole tarttunut kieli, muille asukeille kyllä toi sen tapa puhua. Tylsaaaaaaaaa

Minä oon ajatellu samaa. Luulisi, kun muut puhuvat vain suomea, tarttuisi häneenkin kielitaitoa ja ääntämistä. Tosin Sillanpäälläkin on hyvin vahva aksentti, vaikka kymmeniä vuosia Suomessa asunut.

Jari Sillaanpää osaa puhua, tämä nappe vain mökeltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38073/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Onkohan Mia jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen?

Siltä kyllä pahasti vaikuttaa. En ymmärrä miten voi toimia sosiaalityöntekijänä kun on samalla tasolla kuin 10-vuotias pikkukakara.

Eikös se juonna jotain hitmix-kanavan ohjelmaakin? Onko kanavan kohdeyleisö alle 12-vuotiaat?

Vierailija
38074/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa uskoa että Reeo äänestettäisiin pihalle

Ja tyhmääkin se olisi tässä vaiheessa

Ei Nabben karisma riitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38075/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisia ihmisiä holhotaan ja paapotaan nykyään ?? Nyt ne oikeat bileet taloon.

Vierailija
38076/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä? 

Tatuointeihin näyttää kuitenkin riittäneen rahaa. Ilkeäilmeinen mies. Onko venäläisiä sukujuuria?

Vierailija
38077/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi saisi lähteä huomenna kuten Milena ja Millu. Ei vaan jaksa näitä. Millukin on niin vastenmielisen oloinen isoine silmäpusseineen ja aina samat " pieruverkkarit" jalassa.

En yleensä puutu asukkaiden ulkonäköön, mutta kyllä on geenilotto Millun kohdalla tässä kohtaa näyttänyt ikävää - ihan karmea silmäpussit, jotka tulevat iän myötä vielä isonemaan. Vertaa vaikkapa vain täällä loskaa ulkonäöstä paljon niskaansa saaneen Milenan naamaan - joka on kauniin sileä, todella kaunis iho, silmien alla vain normaalit juonteet.

Sitten toisaalta Milena on saanut tuollaisen lihomiseen taipuvaisen vartalonmuodon (mauritiuksen väestö on todellista monikulttuurista ja -rotuista porukkaa: intialaisia, afrikkalaisia, kiinalaisia, eurooppalaisia geenejä + madagascarin merirosvot jotka ovat olleet kotoisin ties mistä), ja Millu taas itäsuomalaisen (paljon Suomessa haukutun) rungon, joka loppujen lopuksi on melko helpostikin kuosissa pidettävä (vrt Tuula, jolla on myös itäsuomalaiset geenit, ja on hoikka ja hyväkuntoinen).

Vierailija
38078/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.

Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.

Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...

Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.

BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee. 

Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.

Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.

Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.

Sofian törkeä käytös jätetään toistuvasti pois koosteista. Näytetäänköhän tänään eiliset täysin ala-arvoiset huutelut Karvanille, kun ilmoitti lähtevänsä talosta?

Karvanhan tiesi mistä oli kyse kun sopivat keskenään, joten kannataakohan tätä joka päivä täällä jankuttaa, ei siinä mitään loukkaavaa ollut. Keksi nyt jotain uutta vaihteeksi.

Vierailija
38079/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiri käteen kirjoitti:

Nabasilla oli tuhannen taalan paikka oppia suomea tuolla, mutta eipä ole tarttunut kieli, muille asukeille kyllä toi sen tapa puhua. Tylsaaaaaaaaa

Minä oon ajatellu samaa. Luulisi, kun muut puhuvat vain suomea, tarttuisi häneenkin kielitaitoa ja ääntämistä. Tosin Sillanpäälläkin on hyvin vahva aksentti, vaikka kymmeniä vuosia Suomessa asunut.

Jari Sillaanpää osaa puhua, tämä nappe vain mökeltää.

amfetamiini siltsu on kova luu !!

Vierailija
38080/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kameeeraaa 2 kirjoitti:

Hauskat lätinät on "Roomalla" nyt. Loistavaa itseironiaa ja myös formaatista

Tuotannosta ei saa puhua. Toivottavasti rangaistus.

Eivät puhuneet tuotannosta. Käy tarkastamassa, ettet suotta "tuomitse", vaikkeivat nähtävästi suosikkejasi olekaan.

Juttelivat mikä olisi "hauska tehtävä" ja ideoivat. Hyvää läppää pilke silmäkulmassa siis, hyvä Rooma :)

Ketju on lukittu.