IL: Halla-Ahon puheita piti sensuroida YouTubessa että mainokset saatiin mukaan.
Niin. Sosiaalisen median alustoilla on sääntöjensä mukaan poistaa sääntöjen vastaista sisältöä ja vaikkapa koko sisältö tai sivusto. Joten turha uhriutua kenenkään aiheesta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6164efbc-564f-4320-862e-06f314677…
Kommentit (23)
Ei se sano mitää ihmeellistä, se vaan puhuu Mmuutosta ehkä ja siihe liittyvistä asioista. Mutta kun tässä yhteiskunnassa puhuminen ei ole enää sallittua niin mainostajat ei uskalla olla yhteistyössä jos joku mainitseekin sen asian ääneen, sen takia niitä pitää leikellä pois. Ihmiset on ihan pelkureita nykysin eikä niillä oo mitää selkärankaa, ne ihan oikeasti pelkää puhua totta tai edes lyöttäytyä ihmisen kanssa yhteen joka puhuu totta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sano mitää ihmeellistä, se vaan puhuu Mmuutosta ehkä ja siihe liittyvistä asioista. Mutta kun tässä yhteiskunnassa puhuminen ei ole enää sallittua niin mainostajat ei uskalla olla yhteistyössä jos joku mainitseekin sen asian ääneen, sen takia niitä pitää leikellä pois. Ihmiset on ihan pelkureita nykysin eikä niillä oo mitää selkärankaa, ne ihan oikeasti pelkää puhua totta tai edes lyöttäytyä ihmisen kanssa yhteen joka puhuu totta.
Vaan kun tämä yhteiskunta ei sensuroinut, vaan You Tube.
Ihan normaaliahan tuo on että mainostajat määrittelevät millaiseen sisältöön haluavat mainoksissa mukaan.
Pätee niin vasemman kuin oikean laidan somesisältöjen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sano mitää ihmeellistä, se vaan puhuu Mmuutosta ehkä ja siihe liittyvistä asioista. Mutta kun tässä yhteiskunnassa puhuminen ei ole enää sallittua niin mainostajat ei uskalla olla yhteistyössä jos joku mainitseekin sen asian ääneen, sen takia niitä pitää leikellä pois. Ihmiset on ihan pelkureita nykysin eikä niillä oo mitää selkärankaa, ne ihan oikeasti pelkää puhua totta tai edes lyöttäytyä ihmisen kanssa yhteen joka puhuu totta.
Vaan kun tämä yhteiskunta ei sensuroinut, vaan You Tube.
Niin? Ja miksihän se teki niin? Koska sielä on mainostajia ketkä tuo niille tuloja.
Joku äärivassari uhriutui ihmisten edessä aikanaan siitä kun sen koko sivusto poistettiin joltain alustalta sääntöjen vastaisen sisällön vuoksi.
Äärilaidat vasemmalta ja oikealta pitäisi häätää pois kaikista isoimmilta sosiaalisen median alustoilta.
Menkööt muualle öyhöttämään.
Vihapuhemiehen vihapuheita ei Youtubeen haluta. Onneksi sentään Youtube pitää tasoa yllä.
Vierailija kirjoitti:
Äärilaidat vasemmalta ja oikealta pitäisi häätää pois kaikista isoimmilta sosiaalisen median alustoilta.
Menkööt muualle öyhöttämään.
Eli kannatat ääritoimintaa eli tyranniaa ja totalitarismia, jossa hiljennetään "väärät" mielipiteet ja tuhotaan sananvapaus?
Vierailija kirjoitti:
Joku äärivassari uhriutui ihmisten edessä aikanaan siitä kun sen koko sivusto poistettiin joltain alustalta sääntöjen vastaisen sisällön vuoksi.
siis youtube teki tämän
Salonkikelvottomat ovat myös You Tube-kelvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sano mitää ihmeellistä, se vaan puhuu Mmuutosta ehkä ja siihe liittyvistä asioista. Mutta kun tässä yhteiskunnassa puhuminen ei ole enää sallittua niin mainostajat ei uskalla olla yhteistyössä jos joku mainitseekin sen asian ääneen, sen takia niitä pitää leikellä pois. Ihmiset on ihan pelkureita nykysin eikä niillä oo mitää selkärankaa, ne ihan oikeasti pelkää puhua totta tai edes lyöttäytyä ihmisen kanssa yhteen joka puhuu totta.
Vaan kun tämä yhteiskunta ei sensuroinut, vaan You Tube.
Youtube ei myöskään sensuroinut. Ohjelman tekijä harrasti itsesensuuria että saisi mainoksista tulevia hiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärilaidat vasemmalta ja oikealta pitäisi häätää pois kaikista isoimmilta sosiaalisen median alustoilta.
Menkööt muualle öyhöttämään.Eli kannatat ääritoimintaa eli tyranniaa ja totalitarismia, jossa hiljennetään "väärät" mielipiteet ja tuhotaan sananvapaus?
Persujen ei todellakaan kannata puhua sananvapaudesta. Vahtivat joka kommentointipalstalla muiden sanomisia ja sensuroivat persuja koskevat epämiellyttävät totuudet.
Kannattaa perustaa oma nettisivusto jollekin afrikkalaiselle tms kuvia kumartamattomalle serverille ja tallentaa puheet sinne.
Jussi perinteiseen tapaansa haastamassa riitaa tuollakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärilaidat vasemmalta ja oikealta pitäisi häätää pois kaikista isoimmilta sosiaalisen median alustoilta.
Menkööt muualle öyhöttämään.Eli kannatat ääritoimintaa eli tyranniaa ja totalitarismia, jossa hiljennetään "väärät" mielipiteet ja tuhotaan sananvapaus?
Keskitie, tolkku ja konsensus ei ole tyranniaa eikä sananvapauden rajoittamista millään tavalla.
Nyt sekä äärivasemmalta että oikealta halutaan rajoittaa normaalia sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sano mitää ihmeellistä, se vaan puhuu Mmuutosta ehkä ja siihe liittyvistä asioista. Mutta kun tässä yhteiskunnassa puhuminen ei ole enää sallittua niin mainostajat ei uskalla olla yhteistyössä jos joku mainitseekin sen asian ääneen, sen takia niitä pitää leikellä pois. Ihmiset on ihan pelkureita nykysin eikä niillä oo mitää selkärankaa, ne ihan oikeasti pelkää puhua totta tai edes lyöttäytyä ihmisen kanssa yhteen joka puhuu totta.
Vaan kun tämä yhteiskunta ei sensuroinut, vaan You Tube.
Youtube ei myöskään sensuroinut. Ohjelman tekijä harrasti itsesensuuria että saisi mainoksista tulevia hiluja.
Business is Business
Myöskään reunavasemmalla olevat ääriajattelijat eivät ole mainostajien suosiossa.
Perussuomalaisuus on tehty kaunasta, katkeruudesta ja kateudesta
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuus on tehty kaunasta, katkeruudesta ja kateudesta
Täysin sama pätee Vasemmistoliittoon ja Vihreisiin.
Siis mitkä tai mikä mainos poistettiin? En pääse IL:n sivuille, kun en hyväksy eväteitä.
olisvat bännänneet koko jutun